Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetin perkele!!!! Unohdin uusia työnhaun!

Vierailija
24.08.2012 |

Mun piti eilen se uusia puhelimitse, mutta unohdin kun piti juosta lapsen kanssa lääkärillä ja kävin myös työhaastattelussa.

Oli niin kova hässäkkä koko päivän, että se vaan totaalisesti unohtu.

Mitä nyt?? Kauheat karenssit tietty päälle ja täytyykö taas kaiken maailman liput ja laput kiikuttaa liittoon ja työkkäriin??

Soitan sinne välittömästi kun kello tulee yhdeksän.

Tähän rahatilanteeseen ei nyt kaipais mitään katkoksia.

:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laittavat sen tästä päivästä voimaan. Eli katkoksia työmarkkinatuen maksatukseen ei tule. Sun pitää varmaan lisäksi mennä käymään siellä jonkin ajan kuluessa. Mutta jos kyseessä ei ollut suunnitelma-aika tms. niin ei karensseja pitäisi tulla.

Vierailija
2/3 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laittavat sen tästä päivästä voimaan. Eli katkoksia työmarkkinatuen maksatukseen ei tule. Sun pitää varmaan lisäksi mennä käymään siellä jonkin ajan kuluessa. Mutta jos kyseessä ei ollut suunnitelma-aika tms. niin ei karensseja pitäisi tulla.

Ei ollut suunnitelma aika, vaan soitto että olen yhä työtön.

Voi kun saisin jo soittaa, että olen päässyt töihin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä voi menettää kuin pahimmassa tapauksessa päivän korvauksen, jos sovittu ilmoittautumisaika oli eilen ja ilmoittaudut tänään.

Toivottavasti työhaastatelussa käynti kelpaa hyväksi selitykseksi, lapsen asioista ei kannata edes mainita, ettei tulisi vaikutelmaa että lapsen takia et edes halua töhin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan