Miehen kaveri soitti eilen ja kertoi että..
miehelläni on ollut 6 kk toinen nainen. Ei halunnut enää salata asiaa multa, vaikka tiesi että tämä rikkoo mieheni ja tämän kaverin välit lopullisesti.
Mä oon vaistonnut sen. Mä vaan oon ollut niin perkeleen tyhmä ämmä, että olen uskonut -tai halunnut uskoa- miehen sepostukset siitä että kuvittelen kaiken. Jälkeenpäin ajateltuna, vittu mä olen ollut IDIOOTTI.
Ihan oikeasti naiset, jos mies pettää kerran, pettää se toisenkin kerran. Mun ihana paras mahtava aviomies ja lapseni isä petti mua kun odotin lastamme, vannoi itkien ettei tee sitä koskaan enää. Mä sanoin että kerran voin antaa anteeksi, toista kertaa en.
Kyllä mä oon ollut hölmö. Mies lähtee klo 21 illalla punttikselle, käy suihkussa ja laitta partavettä, ennen punttista siis. Mies ei tule kotiin yöksi, aina on selitys, milloin on ollut äidillään ("soita vaikka, ja kysy, mutta teet itsestäs naurettavan"), milloin "sammunut" duunipaikkansa sohvalle. Mies oli ulkomailla kesällä, puhelinlasku oli 600 euroa, pokkana pyöritteli silmiään ettei tiedä miten se niin iso oli. Oli kuulemma soitellut taukoamatta sille toiselle naiselle. mulle sanoi että ei soitella, ettei tuu laskua.. Eikä me soiteltukaan, ettei tulis sitä laskua.
Pidä hyvänäs mun tuleva ex-mieheni, sinä toinen nainen. Sovitte varmaan mahtavasti toisillenne, en epäile hetkekään.
Mies oli eilen illalla ulkona, lähetti vielä illalla viestin että "rakastan sua". Eilen vielä tuli viestiä, kuinka haluaisi eniten että minä, mies ja lapsemme olisimme onnellisisa.Mies Oli ollut ulkona tämän toisen naisen kanssa, ja on vissiin ollut viime yön siellä, kun ei kotiinsa taaskaan tullut.
Meillä on ollut supervaikeaa 6 kk ajan. mies on psyykannut mut uskomaan että ongelmat johtuu minusta. Totuus on että mies on koko tämän salasuhteensa ajan haukkunut mua, arvostellut mua, aliarvioinut mua. Alkanut viettää tolkuttomasti aikaa "kavereidensa" kanssa. Jättänyt mut mitättömistä syistä, mutta halunnut sitten kuitenkin jatkaa.
Laitoin äsken viestin sille toiselle naiselle facebookissa. Kerroin kuka olen, kerroin asiallisesti ja haukkumatta, että tiedän hänen suhteestaan mieheeni, ja että aion todellakin jättää mieheni. Toivotin heille onnea ja kaikkea hyvää.
Toiselle naiselle mies oli uskotellut kaiken aikaa jättäneensä mut ainakin 4-5 kertaa, mutta että mä olin aina anellut miehen takas (mies oli jättänyt mut 6 kk sisään 2 kertaa, mutta anellut sitten mua takas seuraavana päivänä.
En mä syyllistä sitä toista naista, säälin vaan. Saa ristikseen patologisen petturin, hyväksikäyttäjän, ja väkivaltaisen miehen. Toinen nainen on suttuinen, pullea vanhempi nainen, minä olen hoikka ja kaunis, urheilullinen. Onnea vaan tuleva ex-mieheni, teit kyllä hienon tempun.
Kommentit (29)
Aikaseen sä kyllä heräät, jos kerkiät kirjoittaan noin pitkän viestin, avautumaan Facebookissa, ja jutteleen livenä parilla kaverillesi, ja vastailemaan tänne, ennen kahdeksaa aamulla :D! Eli joo...
Joten kyllä siinä kummasti ehtii.Mutta hei, antaa olla. Luuulin että täänne voisin pahimmat fiilikset purkaa, mutta olin väärässä. Saatte vaan noilla epäilyillänne mun olon pahemmaksi, helvetin haaskalinnut.
Katotaan sitten kun omat miehenne pettää, ja kirjotatte sydän verellä avautumista.AP
tänne ei kannata tulla purkamaan itseään. Varsinkin mitä vaikeampi, haavoittavampi tai herkempi asia, niin nämä haaskalinnut/korppikotkat potkivat sua päähän. Nauttivat, että saavat herjata sua ja mollata.
Täältä et saa mitään inhimillistä myötätuntoa osaksesi.Puhu ja kerro Sydänystävillesi ja pui asiaa heidän kanssaan.
Ani harvoin saa lukea jotakin postiivista ja kannustavaa tällä palstalla.
Ihminen on usein paha toista ihmistä kohtaan ja naiset varsinkin ovat susia toisilleen!
Mammat täällä tietävät mihin pitää iskeä, että osuu syvimmälle haavoittaakseen toista.Nimim. omaa kokemusta korppikotkasta, joka tiesi erittäin hyvin mihin iskeä, haavoittaaksensa mua pahimmin - mutta eipä haavoita enää!
Tapoitko sä sen?
En tappanut. Se olisi päässyt liian helpolla. Haaveenani oli kiduttaa sitä kaikkein kauheimmilla tavoilla mitä keksiä saattaa. Mietin usein mielessäni ja suunnittelin asioita. Mieheni oli kanssani samaa mieltä ja mikäli olisin antanut luvan, niin hän olisi järkännyt muutaman "kaverin" kyläilemään tämän korppikotkan luona.
Elin haaveitteni kanssa puolen kymmentä vuotta. Nykyisin olen hänen yläpuolellaan ja hän pelkää minua. Nautin tästä tilanteesta ja odotan mielenkiinnolla mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Huomio, että tämän hetkinen nautintoni EI ole patologista vaan tervettä!
Ei sulle kukaan soittanut!!! Eihän tätä usko kukaan.
hyvä että laitot naiselle viestiä ihan suoraan. Pidä linjasi, äläkä taivu (miehesi) krokotiilinkyyneleiden edessä!
Ap ei susta kirjailijaa tule. Huono esitys!
Toinen nainen on suttuinen, pullea vanhempi nainen, minä olen hoikka ja kaunis, urheilullinen.
Melkein uskoin tähän asti
sellainen nainen, jonka seurassa tuntee olonsa epävarmaksi. Jos ap:n eksän uusi on ruma nainen, joka palvoo tätä eksää ja mies tarvii jonkun, jota saa hallita, tämä on ihan järkeenkäypä kuvio.
on toi ap:n perverssi halu ymmärtää toista naista ja toivotella hänelle kaikkea hyvää. Jos haluaa olla kynnysmatto, niin mikäpä siinä. toisen naisen ei tarvitse tuntea syyllisyyttä eikä miehenkään, kun ap on itsekin sitä mieltä että kaikkea hyvää vaan kaikille
:D
On ihmiset kyllä TOSI outoja.
Joissain ketjuissa petetty on kertonut, kuinka on käynyt haukkumassa toisen naisen ja vastauksina on tullut paheksuntaa, että ei se toinen nainen ole yksin syyllinen. Ei saa haukkua eikä käyttätyä asiallisestikaan. Miestäkään ei saisi syyllistää, kun olisihan vaimon pitänyt huomata, miten mies kärsii parisuhteessaan.
On helppo suunnitella etukäteen, kuinka vastavaassa tapauksessa itse käyttäytyy. Tosi tilanteessa reaktio voikin olla ihan toinen. Varmaan kaikki kuvittelevat onnettomuustilanteessakin pystyvänsä viileän asiallisesti auttamaan uhreja, mutta tosiasia on, että osa porukasta pyörii ympyrää ja kirkuu hysteerisesti.
Ihmissuhteissa kaikki on mahdollista, joten siinä mielessä ap:n tilanne ei ole epäuskottavan kuuloinen. Toivottavasti ap saa pian elämänsä raiteilleen.
Olen ollut melkein samassa veneessä ja tiedän miltä susta tuntuu. Mutta pidä kiinni omista arvoistasi nyt, se mies ei ole sun arvoinen.
Kyyneleet tuli silmiin kun muistin omaa elämääni 7 kk takaa...
sinisilmäinen ollut, että tossa on jo ihan tarkoitushakuista tarvetta olla hokaamatta tilannetta.
Kellä tahansa alkaisi hälytyskellot kilkattamaan, mikäli puoliso tekisi kaikki nuo asiat. Siis jopa jatkuvat yöpoissaolot menivät sukkana läpi :D
Kyllä ne menee. Eroaminen on sen verran rankkaa, että hyvin mielellään sitä haluaa uskoa. Ja jos kotona nyt menisi vielä hyvin, niin on aika raskasta alkaa epäillä toista... vaikka olisi syytäkin.
Ne merkit ovat useinkin nähtävillä, mutta ne haluaa itselleenkin selittää parhain päin. Ihan oikeasti.
Varmasti tuntuu pahalta mutta eikö ole hyvä et asia on nyt selvä ja tiedät kenen kanssa olet naimisissa. Ei tarvi enä epäillä, se on raskasta.
Miehen kaveri teki kyllä hienosti kun kertoi sulle eikä piiloutunut minkään "en halua sekaantua ja mitä se edes mulle kuuluu" sonnan taakse.