Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan on normaalia odotella ylioppilasjuhlien jälkeen

Vierailija
24.08.2012 |

kiitoskorttia juhlakalulta?

Pippalot oli keväällä. Eikö tykännyt 50 eurosta vai missä vika? Olisko tarvinnut enemmän rahaa, että olis varaa laittaa kortti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä kukaan tekee kiitoskortilla? Jos haluaa yo-oppilaan kuvan kirjahyllyyn, ni voihan sitä sitten kysellä kauttarantain, että missäs kullanmurun kuva viipyy :P

Vierailija
2/5 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin suhteellisen pikkusieluista tuollainen kiitoksen kyttääminen.

Rouva on nyt vaan hyvä arpoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä sitten vilä mitään kiirettä ole. Ja jos toivot erillistä kiitoskirjelmää, niin tuskin kirjoittelee mitään kaikille erikseen. Voi olla jopa, ettei ko ylioppilas tiedä, että kuvat kuuluisi lähettää tai sitten vanhempansa eivät kustanna ja ylioppilaalla itsellään ei varaa (ne lahjarahatkin menneet helposti kodin alkuhankintoihin). En itse viitsisi moisen perään harmistusta tuhlata.

Vierailija
4/5 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kiitoskortteja en ole lähettänyt, kun pääsin ylioppilaaksi viitisentoista vuotta sitten. Enkä myöskään saanut sellaisilta ihmisiltä, joiden yo-juhliin olen osallistunut.

Kiitoskortit ovat ilmeisesti vain kivaa ekstraa, jota jotkut harrastavat ja toiset eivät. Voi olla paikkakuntakohtaistakin. Kenenkään ei "kuulu" niitä lähettää.

Ei tässä sitten vilä mitään kiirettä ole. Ja jos toivot erillistä kiitoskirjelmää, niin tuskin kirjoittelee mitään kaikille erikseen. Voi olla jopa, ettei ko ylioppilas tiedä, että kuvat kuuluisi lähettää tai sitten vanhempansa eivät kustanna ja ylioppilaalla itsellään ei varaa (ne lahjarahatkin menneet helposti kodin alkuhankintoihin). En itse viitsisi moisen perään harmistusta tuhlata.

Vierailija
5/5 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lainkaan ylioppilaskuvia.

Kiitin lehdessä ja se sai riittää.

Oletpa todella ikävän kuuloinen ihminen ap. Toivottaavsti tänään aamulla jollain menee autosta jarrupalat ja ajaa päällesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän