Minkälainen ihminen silvotuttaa lapsensa sukupuolielimet?
Jotenkin minulle on tullut sellainen käsitys, että "uskonto" on vai tekosyy näille sairaille sadistipedofiileille, jotka saavat seksuaalista tyydystä lapsensa sukupuolielimien pahoipitelystä. Koskee sekä tyttöjen että poikien silpomisia.
Kommentit (42)
Nimittäin miksi viisas jumala/allah/whatever olisi luonut esinahan, jos se kuitenkin pitää leikata pois?
Ympärileikkaus on siten jumalanpilkkaa, koska siinä korjataan jumalan tekemisiä ja pilkataan jumalan ammattitaitoa!
En koskaan vaihtais mamuani suomalaiseen tai yleensäkään keneenkään. Oon onnellinen mamupatja! ;)
Vierailija - 24.8.2012 0:44 (14/16) Pojat ympärileikataan "itsesaastutuksen" estämiseksi Jos pojalla ei ole esinahkaa niin itsetyydytys vaikeutuu selvästi. Siihen tarvitsee silloin jotain liukastetta. Ja ihan varmasti juuri tämän vuoksi ympärileikkauksia on tehtykin, koska itsetyydytystä on pidetty saastaisena syntinä. Kuule, tiedätkö sä mitään leikattujen poikien/miesten seksielämästä oikeasti?! ;)
Mulla on ollut noin 25 seksikumppania, joista vain 4 esinahallisia. 3 noista leikkaamattomista oli joskus nuoruudessani, ja viimeinen muutama kuukausi sitten. Hyi yok sentas! Mies sanoi etta ala veda esinahkaa taaksepain kuin pari millia ja meinasin oksentaa siihen hajuun.
KAIKKI esinahattomat ovat olleet herkullisia ;) Ihan oikeasti!
Tota noin, jos sinä vedät puoleesi vain b-luokan miehiä, jotka eivät osaa käydä suihkussa, niin miksi viattomat lapset pitäisi sen takia ympärileikata?
ei oo koskaan kokeillu ees esinahattomia, eikä oikeasti tunne ketään sellaista. Ihan sama mulle mitä väittävät :D
Myös mamujen yliedustus rape tilastoissa selittyy silpomisella. Tuntoherkkyys kärsii niin paljon että runkkaaminen ei tunnu miltään ja päässä alkaa napsumaan.
En koskaan vaihtais mamuani suomalaiseen tai yleensäkään keneenkään. Oon onnellinen mamupatja! ;)
Eli mielipiteesi ympärileikkauksesta ovat yhtä tyhjän kanssa jääviytesi takia. Et pysty tarkastelemaan asiaa objektiivisesti. Sillä että olet onnellinen mamun kanssa ei ole mitään tekemistä tämän brutaalin toimenpiteen kanssa. Minulla ei ole mitään mamuja vastaan, olivat sitten ympärileikattuja tai eivät. Tosiasia on että miehen esinahka vastaa naisen klitorista ja sen silpominen vähentää miehen tuntoherkkyyttä dramaattisesti.
Eli mielipiteesi ympärileikkauksesta ovat yhtä tyhjän kanssa jääviytesi takia. Et pysty tarkastelemaan asiaa objektiivisesti. Sillä että olet onnellinen mamun kanssa ei ole mitään tekemistä tämän brutaalin toimenpiteen kanssa. Minulla ei ole mitään mamuja vastaan, olivat sitten ympärileikattuja tai eivät. Tosiasia on että miehen esinahka vastaa naisen klitorista ja sen silpominen vähentää miehen tuntoherkkyyttä dramaattisesti.
Myönnän etten koskaan ole ajatellut asiaa tältä kannalta mutta.. Muutamakin poikaystävä on maininnut että minimaalisellakin esinahan liikkeellä terskan päällä voi saada orkun ja ainakin yksi kertoi runkanneensa juuri sillä tyylillä intissä.
Mieheltäni on leikattu esinahka ahtauden takia nuorena, eikä se ole haitannut elämää millään tavalla. Herkkyys on tallella ja kaikki toimii just niin kuin pitääkin.
Mieheltäni on leikattu esinahka ahtauden takia nuorena, eikä se ole haitannut elämää millään tavalla. Herkkyys on tallella ja kaikki toimii just niin kuin pitääkin.
Esinahan kanssa toimisi vielä paremmin, mutta eipä ole mahdollisuutta verrata.
Jos kaikilta amputoitaisiin kädet vauvana, niin eipä niitä käsiäkään varmaan osaisi kaivata.
Ihmiset joita hakataan lapsena tulevat monesti itsekin väkivaltaisiksi. Siksi kai Amerikassa niin monet isät haluavat ympärileikkauttaa oman poikansa.
-
Uskonto on asia erikseen ja yhtä hölmö peruste toki sekin. Eihän lasta saisi pakottaa uskontoon. Päähän iskostetusta uskonnosta voi vielä vapautua aikuisena mutta pysyvät ruumiinvammat säilyvät.
ihan peruskäytäntöä.
Harmi, että juuri sinun uskontosi kieltää mieheltä se turhan lirpakkeen.
Tyttöjen ympärileikkaustahan sä et voi edes verrata, koska siitä tietäminen vaatii jotain älyllistä huomijoo.
ihan peruskäytäntöä. Harmi, että juuri sinun uskontosi kieltää mieheltä se turhan lirpakkeen. Tyttöjen ympärileikkaustahan sä et voi edes verrata, koska siitä tietäminen vaatii jotain älyllistä huomijoo.
Tyttöjen ympärileikkausta on monta sorttia. Lievä tyttöjen ympärileikkaus on pienempi operaatio kuin tavallinen pojan ympärileikkaus.
Jotkut asiantuntijat ovat verranneet poikien ympärileikkausta siihen että tytöltä poistettaisiin pienet häpyhuulet kokonaan ja sitten vähän muuta.
Normaali itsetyydytys ei onnistu ilman esinahkaa koska liukumekanismi tuhoutuu. Sen lisäksi penis näyttää aina samalta...aivan kuin silmä olisi ilman luomea ja koko ajan auki.
Ympärileikattu penis on myös jokusen millin lyhyempi. Sen lisäksi kaikista hienostuneimmat hermot ovat keskittyneet paljolti esinahkaan. Naiset usein kuvittelevat että terska on miehelle jokin suuri nautinnonlähde vaikka oikeasti terska aistii enimmäkseen kipua ja sen välittämät tuntoaistimukset ovat aika yksitoikkoisia. Ainoastaan terskan alaosassa oleva frenulum-osa on erityisen tärkeä nautinnon kannalta ja on yleistä että se POISTETAAN ympärileikkauksessa. Sen jälkeen voikin varmaan asentaa aidon näköisen dildon lihan tilalle ja pääsee ainakin katselemaan naisten ihastuneita ilmeitä vaikkei itse tunne mitään.
-
Aikuisena ympärileikatut miehet ovat kauhistelleet tunnon vähenemistä.
että sekä tyttöjen että poikien tapauksessa lapsi otetaan huostaan ja vanhemmat sekä leikkaaja laitetaan vankilaan. Koskee myös leikkauksia, jotka on käyty tekemässä ulkomailla.
vanhemmat leikkauttavat lapsensa. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että Suomen lakiin on erityisesti kirjattava kielto ympärileikkausia kohtaan. Rangaistuksena yksiselitteisesti lasten huosttaanotto ja vanhemmille ehdoton vankeusrangaistus.
Oikeasti, miten kukaan äiti tai isä pystyy tuottamaan noin vakavan, loppuelämän kestävän ruumiinvamman lapselleen? Ja miten kukaan ihminen nykyaikana on niin tietämätön, ikäänkuin eläisi kivikaudella? Kertokaa te ympärileikattujen lasten vanhemmat mikä saa teidät silpomaan lapsenne? Ymmärrättekö että ympärileikkaus on ihan sama asia, kuin poistaisitte lapseltanne vaikkapa peukalon? Tai ei, varsinkin tyttöjen ympärileikkaus on niin paha asia, että sitä ei voi oikein verrata mihinkään. Luulen myös, että moni mies antaisi mieluummin poistaa peukalonsa kuin esinahkansa.
Eikä miehen leikkaus vaikuta ainakaan negatiivisesti seksuaaliseen nautintoon! Ei miehen itsensä tai naisen ;)
kannattaa ehkä ottaa asioista vähän selvää, ennen kuin tulet tänne esittämään sadistisia näkökulmiasi. googlettamalla löytyy hyvin tietoa esimerkiksi siitä, miten esinahan poisto tuottaa ongelmia kiihottumisen kannalta seksissä niin miehelle kuin naisellekin. ja miten voit hyväksyä sen, että lapsen kehoon kajotaan ja se silvotaan pysyvästi ilman, että häneltä edes kysytään mitään? ihan oikeasti ajattelematonta tai sairasta toimintaa.
Nimittäin miksi viisas jumala/allah/whatever olisi luonut esinahan, jos se kuitenkin pitää leikata pois? Ympärileikkaus on siten jumalanpilkkaa, koska siinä korjataan jumalan tekemisiä ja pilkataan jumalan ammattitaitoa!
Komensi juutalaiset ymparileikkaamaan ennenkuin kristittyja edes oli olemassa. Mika lie mennyt sitten vikaan siina luomistyossa.
Lukee vois luulla olevansa tekemisissä umpitollojen wtläisten kanssa. Ei mitään tietoa tai sivistystä asiasta vain mutulla huudetaan.
Helmiä sioille.
Esinahan kanssa toimisi vielä paremmin, mutta eipä ole mahdollisuutta verrata.
Jos kaikilta amputoitaisiin kädet vauvana, niin eipä niitä käsiäkään varmaan osaisi kaivata.
Mautonta ja epäsuhtaista verrata poistettua esinahkaa käsien amputaatioon.
Kuule, kukaan ei tasan tarkkaan ryöstä sun rakkaan Nico-Yampan esinahkaa ja hänen mahdollisuuttaan täydelliseen seksuaaliseen täyttymykseen.
Ympärileikkauksen tausta on varmasti samantapainen kuin sianlihan syöntikiellon - kuumissa olosuhteissa ja huonon hygienian maissa pilaantunut sianliha ja ahdas esinahka aiheuttavat terveydellisiä ongelmia.
Onhan noita
Että me sairaat, hullut mamupatjat leikkautamme? Olen sairas ja hullu mamupatja ja poikani on leikkaamaton ja miehenikin on leikkaamaton. Käsittämättömän kapea maailmankuva teillä!
Yhdysvalloissa valtaosa poikavauvoista ympärileikataan, joskin tapa on hieman vähentymässä. Yli 90% poikavauvoista ympärileikattiin 1970-luvulla ja vuonna 2005 leikattiin 56 %. Tämä tapa ylittää Usassa etniset ja uskonnolliset rajat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Prevalence_of_circumcision#United_States