Hiusten kotivärjääjät: ehtiikö väri tarttua laattojen saumausaineeseen?
En ole vielä uskaltanut kokeilla. On niin vaalea lattia meillä, laatatkaan ei mitään lasitettuja.
Kommentit (4)
Kyllä voi tarttua varsinkin jos on huokoinen saumausaine, mutta ei sitä väriä ole tarkoitus lattialle tiputella. Mä värjään kerran kuussa kotona eikä ikinä ole lattialle väriä mennyt. Lavuaarin yläpuolella levitän värin ja sieltä sen saa pestyä pois.
Mutta jos tippuu lattialle niin heti vaan pyyhkäiset pois niin ei se kerrasta varmaankaan pilalla ole.
Kyllä voi tarttua varsinkin jos on huokoinen saumausaine, mutta ei sitä väriä ole tarkoitus lattialle tiputella. Mä värjään kerran kuussa kotona eikä ikinä ole lattialle väriä mennyt. Lavuaarin yläpuolella levitän värin ja sieltä sen saa pestyä pois.
Mutta jos tippuu lattialle niin heti vaan pyyhkäiset pois niin ei se kerrasta varmaankaan pilalla ole.
niin tuskni se siinä ehtii. Lavuaarissa minä kyllä mieluiten huuhtelen mutta jos suihkun alla tekee niin ei se silti kyllä enää siinä vaiheessa varmaan tartu kun huuhdellaan kun siinä on vettä mukana niin paljon huuhtomassa koko ajan.
Ei ehdi tarttua.