Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajat hoi, vastatkaapa mulle..

Vierailija
23.08.2012 |

Miksi mun käsi on yhä kipeä lähemmäs 3 viikon takaisesta suonensisäisestä antibiootin/nesteiden annosta?

Samoin pakarani, johon sain kipupiikin ja myös vatsani, johon pistettiin kanssa joku piikki.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa muuta kuin että joskus ne pistopaikat kipuilevat pitkään. Voi johtua siitä että pistäminen ei ole mennyt ihan ns putkeen vaan väärää kudosta on mennyt rikki (ei ole vaarallista paitsi jos hermoa rikotaan mutta tuskin sun kohdalla siitä on kyse).

Tuo vatsapiikkipaikan kipuilu on kyllä yllättävää siihen pistetään niin pienellä neulalla rasvakerrokseen pienehkö määrä lääkettä (oletettavasti hyytymisenestolääkettä leikkauksen jälkeen) mutta ei sekään varmasti mistään vaarallisesta kerro.

Oli itselläkin kädenselkä varmaan kuukauden kosketusarka sen jälkeen kun olin ollut synnyttämässä ja sain siinä yhteydessä antibiootit.

t. sairaanhoitaja

Vierailija
2/3 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan kipeytynyt nyt entisestään. Eilen siihen pistoskohtaan (ollut aikaisemmin kellertävä mustelma) ilmestyi tosi tumma, lähes musta mustelma. Mitähän se nyt meinaa??

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitän vaan omakohtaisen kokemuksen tosta pakaraan pistämisestä. Mun pistettiin kerran pakaraan ja se pistokohta oli kipeä vuosia. Tai ei siis mitenkään hirveän kipeä, mutta sen verran, että sen kyllä esim juostessa huomasi. Siinä tuntui ihan kuin olisi ollut piikki. Todella ärsyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä