Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on synttärit. Mitenhän tähän nelosella alkavaan suhtautuis??

Vierailija
23.08.2012 |

Ihan outoa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilolla ja avoimin mielin. Nainenhan on parhaasa iässä neljällä alkavalla vuosikymmenenllä

Vierailija
2/5 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sä suhtaudut. Selvästikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä vauvapalstalla roikut? Et kai oo sellanen yli-ikäinen pienen lapsen äiti?

Toinen jalka haudassa jo. Yli puolet elämästä eletty. Ootko saanut paljon aikaseks?

Terveisiä vaan nuoremmaltas.

Vierailija
4/5 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se sama kuin keski-ikäinen?? Eihän tää lärvi tosiaan enää näytä samalta (ihan) kuin kaksvitosena, mutta ei paskemmalta loppupeleissä... Sen päätin, että nyt on aika alkaa touhuamaan kaikkea sellaista, mistä on ajatellut aina että "mä sit joskus vielä..."...

ap

Vierailija
5/5 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä vauvapalstalla roikut? Et kai oo sellanen yli-ikäinen pienen lapsen äiti? Toinen jalka haudassa jo. Yli puolet elämästä eletty. Ootko saanut paljon aikaseks? Terveisiä vaan nuoremmaltas.

koska mun molemmat mummot on melkeen 90-vuotiaita ja asuvat omillaan hyvissä ruumiin ja sielun voimissa :) Ja vaikka oiskin puoliväli menossa, niin tässähän on pitkä pätkä elämää edessä, jos on takanakin!!

Minusta kaikki ikävaiheet on kivoja, parikymppisenä elämä oli jännää ja kaikki jotenkin niin avoinna, kolmekymppisenä oli kiva vaihe kun sai katsella sekä poikia että niiden isejä sillä silmällä, ja nyt nelikymppisenä perheenäitinä oikeastaan on taas ihan uusi maailma menossa. Aina on jotain kivaa tulossa elämässä, koita sinäkin selvitä katkeruudestasi. Vähän pilkettä silmään ja hymyä huuleen!!

ap