Vahditteko miestänne pikkujouluissa tai laivaristeilyllä?
Pari tuttavanaista jutteli, etteivät voi lähteä laivalle miestensä kanssa, kun heistä joutuu siellä huolehtimaan. Mitä ihmettä..jos aikuinen ihminen kännää itsensä siihen kuntoon, että simahtaa johonkin baariin, niin oma on häpeänsä.
Lähden monen vuoden tauon jälkeen miehen firman pikkujouluun. Tiedän, että alkoa on tarjolla firman piikkiin vapaasti ja viimekin vuonna mies oli työkavereitten kanssa ollut baaritiskillä hyvät ajat.
Mietin tässä omaa osaani, sillä juon vähän tai en lainkaan. Jos mies menee kavereitten kanssa tiskille, lähden sillä aikaa kotiin. En jää vahtimaan, en odottamaankaan.
Kommentit (10)
ellen ole itse mukana. Mieheni on sikakomea ja pelkään että joku hoito viettelee kultani kainaloonsa ellen ole vahtimassa joka hetki vierellä.
sitä, kenen kanssa seurustelee. Yleensä olemme samassa seurassa, mikäli toinen ei tunne muuta väkeä. Sitten taas jos paikalla on molempien tuttuja, niin yleisimmin molemmat "viilettävät" omilla teillään.
juodakseen liikaa tai lähteäkseen tällättyjen misujen matkaan.
menekki hänellä on nelijalkaisten seassa.
ellen ole itse mukana. Mieheni on sikakomea ja pelkään että joku hoito viettelee kultani kainaloonsa ellen ole vahtimassa joka hetki vierellä.
joita vahditaan. Uhkana ovat muut naiset ja liiallinen juominen.
Höösääjänaiset tekevät vain karhunpalvelusta, kun opettavat miehensä siihen, että juokaa vaan itsenne örveliin, mamma kyllä peittelee nukkumaan.
Samoin haukankatseellaan miehiään vahtivat itsetunnottomat raukat. Mitä luulette voittavanne vahtimalla?
Jösses sentään.
Ei meillä aikuista tarvitse vahtia. Tuo perheen 2-vuotias on sitten asia erikseen.
Vahdin ja höösäsin ex-miestä. Oli kova tappelemaan kun oli tarpeeksi kännissä ja muutenkin sellainen naistennaurattaja ja narsisti ettei minulla ollut kivaa ikinä ulkona hänen (ja ystävien) kanssa koska jäin täysin huomiotta, ellen sattunut juttelemaan jollekkin miehelle jota ex ei tuntenut.. silloin kyllä saapui paikalle kun myrskyn merkki ja sytteli mua vaikka mistä.. eli onneksi tämä mies on ex (petti mua) ja nykyisen kanssa ulkona käyminen on kivaa, ei tarvitse vahtia ja jos haluan lähteä aikasemmin kotiin, käyn kysymässä lähdetkö mukaan jos ei lähde niin voin huoletta mennä ja kömpii sitten joskus myöhemmin mun kainaloon.
kun ne on kuitenkin työpaikan henkilökunna omat juhlat. Ei se yhteishenkeä kohota jos kaikilla olisi puolisot mukana.
Muistan kun muutama vuosi sitten meidän töissä aloitti nainen joka oli naimisissa toistakymmentä vuotta vanhemman ukon kanssa, ja lähes joka firman juhlaan se ukko änkesi mukaan. Hän tosin tunsi meidän firman TJ:n ehkä liikesuhteidenkin vuoksi oli kutsuttu, mutta huomasin kanssa että ne kerrat kun ukko ei ollut mukana nin "pikkuvaimo" pisti vipinää päälle.
erikseen työpaikkojemme pikkujoulut. Paljon hauskempaa niin!