Kohta lähtee järki ton taaperon nukkumisiin!!!!
KUINKA vaikeeta voi olla nukahtaa päiväunille????Nappula on ihan väsyny mutta ei sekunttiakaan pysy omassa sängyssään!!!Ihan selvästi tarvii unet mutta ei sitten!!!nyt luovutin 1,5 tunnin jälkeen kun oon eka 20 kertaa kantanu sen takasin sänkyyn.Olkoon nukkumatta mutta olkoon sit kans kiukuttelematta.
Kommentit (22)
Eipä tuota oo ikinä tarvinnu illalla nukuttaa vaikka päikkärit on nukkunutkin...ilta ionkin sitten yhtä hampaitten kiristelyä :( -ap-
Eli sulla on ollut ihan superhelppoa noiden nukkumisten kanssa. Ja nyt kun tuli eka pikkuruinen vastoinkäyminen, niin sulla käryää heti hermot.Mua oikeesti vähän hymyilytti tuo, että kannoit lapsen 20 kertaa takaisin. Minä kun kerran huvikseni laskin, kuinka kannoin lapsen 340 kertaa takaisin, eikä sekään kerta ollut mikään poikkeuksellisen haasteellinen kerta. Niin jospa sinäkin nyt vain laittaisit mittasuhteet kohdilleen, etkä hermostuisi ylettömästi siitä, että kerran 1,5 vuoden aikana joudut vähän hommiinkin lapsen nukkumisen vuoksi.
Jos ap:n lapsi on helpompi kuin omasi menemään nukkumaan...?Hän ei saisi olla väsynyt jos joutuu vaikka muutaman kerran taisteleen nukkumisista...?
Enhän sanonut, ettei ap saisi olla väsynyt. Teillä jää nyt pointti huomaamatta, kun pitää alkaa vastahyökkäämään.
Totta kai ap on väsynyt, senhän tuosta aloituksesta kyllä huomaa. Mutta sitä väsymistä helpottaa jo sekin, että huomaa, että helpolla kuitenkin on päässty, sehän olisi voinut olla tuota kantamista jo syntymästä asti. Nyt on sanojensa mukaan iltaisin selvinnyt aina nukuttamatta. Ja vaikka nyt on ollutkin vaivalloisempaa, niin onneksi ei sentään aina ole ollut niin.
Ja sitten sekin auttaa, kun huomaa, että pajon pahemminkin voisi olla.
Ja tietenkin tän ketjun kaikkia muitakin vinkkejä kannattaa harkita kokeiltavaksi. Enemmän on hyötyä siitä, että lukee mitä sanotaan, eikä käyttäisi energiaa täälläkin raivoamiseen.
Siihen loppui meidän taistelut.