Lue keskustelun säännöt.
mitä mieltä lasten tankotanssiharrastuksesta 12 +???!!!!
23.08.2012 |
kun siis tuon ikäiset vääntelee seksikkäästi vartaloaan? ketä varten sitä tehdään? ymmärrän että se kasvattaa lihaksisto ja koordinaantiokykyä mutta on niitä muitakin lajeja? sehän on strippareiden erikoisalaa.. en ymmärrä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
prostituoidit ja seksikaupan uhrit vääntelee samassa tangossa työkseen että sais rahoja huumeisiin ku muuten ei pärjää niin täällä "ensimmäisessä" maailmassa se on ihan harrastus ja ok-juttu...