Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies perheen pää?

Vierailija
22.08.2012 |

No ei meillä ainakaan :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaah.

Vierailija
2/12 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuualueet on jaettu. Aikaisemmin saa nahistella, kun ollaan vielä kakaroita. Aika moni päätyy eroon ennen tuota maagista rajaa.

Vierailija
4/12 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä olisi?

ja vetäytyvät kaikesta vastuusta.

Vierailija
5/12 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on perheen pää joka on pätevämpi, voimakkaampi ja päämäärätietoisempi, parempi neuvottelemaan ja pitämään puolensa, parempi tekemään päätöksiä ja luotamaan perhettä kohti tulevaa. Paremmin tienaava (tämä ei ole välttämätön ehto) ja motivoitunut tuomaan toimentulon pöytään.

Eli nainen, niin meillä kuin monessa muussakin huushollissa.

Vierailija
6/12 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies.. toki kuuntelen ja arvostan hänenkin mielipidettänsä :-)

Vierailija
7/12 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jommankumman aikuisen jokin perheenpää? Eikö ole selvää että sitä ovat molemmat aikuiset tasapuolisesti. Elämme sentään 2000-lukua eikä minulle ainakaan tulis mieleen olla mikään alistuva pikkurouva.

Maiju

Vierailija
8/12 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jommankumman aikuisen jokin perheenpää? Eikö ole selvää että sitä ovat molemmat aikuiset tasapuolisesti. Elämme sentään 2000-lukua eikä minulle ainakaan tulis mieleen olla mikään alistuva pikkurouva.

Maiju

Vierailija
9/12 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nautin siitä kun mun mies on perheenpää. Luotettava ja eteenpäinpyrkivä ja huolehtiva mies. Ei perheenpäänä olo meillä merkitse sitä että mies päättää viime kädessä kaikesta. Hän vaan on jotenkin perheen tukipilari. Mäkin olen, toisella tavalla. Ehkä meitä on kuitenkin kaksi päätä tai pää ja häntä tai kaksi pöydänjalkaa tai jotakin. Mielelläni suon kuitenkin miehelle aseman joka hänellä on.

Vierailija
10/12 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on perheen pää joka on pätevämpi, voimakkaampi ja päämäärätietoisempi, parempi neuvottelemaan ja pitämään puolensa, parempi tekemään päätöksiä ja luotamaan perhettä kohti tulevaa. Paremmin tienaava (tämä ei ole välttämätön ehto) ja motivoitunut tuomaan toimentulon pöytään.

Eli nainen, niin meillä kuin monessa muussakin huushollissa.

Ja joskus naisiin.

Ja useimmiten miehellä on useimmiten enemmän fyysistä kapasiteettia. Naisilla kälätys voimaa.

Vierailija
11/12 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nautin siitä kun mun mies on perheenpää. Luotettava ja eteenpäinpyrkivä ja huolehtiva mies. Ei perheenpäänä olo meillä merkitse sitä että mies päättää viime kädessä kaikesta. Hän vaan on jotenkin perheen tukipilari. Mäkin olen, toisella tavalla. Ehkä meitä on kuitenkin kaksi päätä tai pää ja häntä tai kaksi pöydänjalkaa tai jotakin. Mielelläni suon kuitenkin miehelle aseman joka hänellä on.

Vierailija
12/12 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla. Enkä kestäisi enää toista hiirtä, se on ihan kamalaa jos mies ei saa suutaan auki. Että juu, sen verran vanhanaikainen kyllä olen!

Minun ensisijaisena kriteerinä toiselle aviomiehelle olikin sellainen vahva ja luja johtajaluonne, joka toimii niinkuin sanoo. Ihailen ja rakastan hänen luonnettaan ja elämä on paljon mukavampaa, koska koen hänet turvalliseksi.