Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island

Vierailija
04.03.2015 |

Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!

Kommentit (4239)

Vierailija
1601/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:53"]

http://www.livtv.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2245-nina-hiillostaa-ylikilttia-jerea-iltanuotiolla-etsa-ajatellut-milta-musta-tuntuu

[/quote]

Tuleeko tämä siis tänään?

Vierailija
1602/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta siis mikä tuo luulee olevansa? Itse pelehtii lakanoissa toisen kanssa. Täysin moraalitonta touhua. Parisuhde merkitsee myös toisen kunnioittamista. Tämä on hävytöntä käytöstä, syyttää toista viattomista asioista. Alistamistakin, sillä pyrkii kontrolloimaan toisen treffivalintaa vaikka itse menee miten haluaa. Surullista että näin moraalittomasti käyttäytyvvä on parisuhteessa. Suosittelisin yksin olemista ja KASVAMISTA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on nyt kyllä pakko puolustaa Ninaa, tai ainakin muistuttaa että hän on pettämiseen syytön kunnes toisin todistetaan. Mitään suulle pussaamista Siko tai muun pojan kanssa en ole nähnyt, aina tosiaan kääntää pusun poskelle kun Siko pussaa. Puheet siitä, että "voishan sen Sikon tavata Lontoossakin jos sekin muuttais sinne" oli mielestäni sellaista kohteliasta small talk-lätinää eikä mitään "yhteisen elämän suunnittelua", kuten täällä joku spekuloi.

Ja musta yhdessä nukkuminen ei todellakaan tarkoita välttämättä sitä että on pantu tai harrastettu käsipeliä. Esim. sinkkuaikoinani parikymppisenä mulla oli tapana nukkua tuttujen tapailumiesten kanssa yhdessä ja kaverit siitä kuvitteli, että mulla on ihan hurja seksielämä, vaikka itseasiassa aina vain nukuttiin söpösti. Tietysti eri asia on se, onko varatun naisen soveliasta nukkua vieraan miehen kanssa samassa sängyssä, mutta silti se ei ole automaattisesti mitään seksijuttuja sisältävää! Lisäksi kyseenalastan vahvasti Choko-Tuomaksen luotettavuuden lähteenä tässä! Tuomas on kyllä sanonut, että "en voinut mennä sinne kun Nina ja Siko oli siellä", mutta olen ihan varma että tämä on vain oikein sellaista hakemalla haettua draamamässäilyä mitä Tuomas ja tuotantoyhtiö hakevat takaa.

Kieltämättä vähän kurjalta näytti tuo äsken linkitetyssä klipissä oleva Ninan tylytys Jerelle, mutta uskon että tämä voi olla tuotantoyhtiön manipuloinnin tms. tulosta. Sen jälkeen kun useammilla treffeillä oli tuotantoyhtiö järjestänyt ohjelmaksi tosi epäeettistä eläinrääkkäystä, uskon tuotantoyhtiöstä vain pahinta mahdollista (vaikka raukkamaisesti koittivatkin vierittää syyn "alihankkijoille").

Vierailija
1604/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nina narsissi?

Vierailija
1605/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ajattelin että Nina vaikuttaa ikäisekseen kypsältä. Mutta eihän kukaan täysjärkinen mene telkkariin rääpimään parisuhdettaan.

Vierailija
1606/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut sarjan aikana pitää Jasminasta ja Simosta tosi paljon, uskomatonta mutta totta! Musta he ovat miljoona kertaa viihdyttävämpiä kuin wannabe-julkkikset Rita ja Aki. Tiedän että tämä jakaa mielipiteitä, mutta mielelläni antaisin sekä Jassulle että Simpalle omat tosi tv-sarjat. Simpan ja kavereidensa sarjassa voitaisiin seurata poikain villiä sinkkuelämää Etelä-Karjalan erämaissa. Olisi koneiden rassausta, kämpillä bilettämistä, tyttöjen metsästystä. Ja tietysti Simpan elämänfilosofiaa 2010-luvun mattinykäs-tyyliin. Jersey Shore meets maaseutu. Tykkään Simpan aksentista jostain kumman syystä muuten tosi paljon.

Jassun tosi-tv formaattiin ehdottaisin sellaista, että Jassu muuttaisi esim. Kallioon yksiöön ja josta hän raportoisi pääkaupungin elämää ja ihmeitä ja kävisi treffeillä. Toisinaan Jassu palaisi viikonlopuksi kotikonnuilleen ja sieltäkin filmattaisiin. Musta Jasmina on sellainen hiomaton timantti, josta voisi olla aineksia paljon enempäänkin kuin jonkun pikku paikkakunnan tarjoilijaksi! Lisäksi Jasmina on omalla tavallaan mielestäni tosi nätti, ei millään missi tavalla, vaan enemmän mallitavalla. Ehkä Jassun tosi tv:ssä Jasmina voitaisiin viedä johonkin mallitoimistoon oppimaan sitä miten kannetaan itsensä ylväästi ja edustavasti, ilman että koitetaan olla jotain muuta mitä on.

Vierailija
1607/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:20"]Olen alkanut sarjan aikana pitää Jasminasta ja Simosta tosi paljon, uskomatonta mutta totta! Musta he ovat miljoona kertaa viihdyttävämpiä kuin wannabe-julkkikset Rita ja Aki. Tiedän että tämä jakaa mielipiteitä, mutta mielelläni antaisin sekä Jassulle että Simpalle omat tosi tv-sarjat. Simpan ja kavereidensa sarjassa voitaisiin seurata poikain villiä sinkkuelämää Etelä-Karjalan erämaissa. Olisi koneiden rassausta, kämpillä bilettämistä, tyttöjen metsästystä. Ja tietysti Simpan elämänfilosofiaa 2010-luvun mattinykäs-tyyliin. Jersey Shore meets maaseutu. Tykkään Simpan aksentista jostain kumman syystä muuten tosi paljon.

Jassun tosi-tv formaattiin ehdottaisin sellaista, että Jassu muuttaisi esim. Kallioon yksiöön ja josta hän raportoisi pääkaupungin elämää ja ihmeitä ja kävisi treffeillä. Toisinaan Jassu palaisi viikonlopuksi kotikonnuilleen ja sieltäkin filmattaisiin. Musta Jasmina on sellainen hiomaton timantti, josta voisi olla aineksia paljon enempäänkin kuin jonkun pikku paikkakunnan tarjoilijaksi! Lisäksi Jasmina on omalla tavallaan mielestäni tosi nätti, ei millään missi tavalla, vaan enemmän mallitavalla. Ehkä Jassun tosi tv:ssä Jasmina voitaisiin viedä johonkin mallitoimistoon oppimaan sitä miten kannetaan itsensä ylväästi ja edustavasti, ilman että koitetaan olla jotain muuta mitä on.
[/quote]

Samaa mieltä.

Vierailija
1608/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninaa olisi kiva päästä vähän pyörittelemään järvessä...

Vierailija
1609/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas-Chocosta ja Chicosta vielä. Molemmat pojat vaikuttavat sellaisilta omasta mielestään hyvännäköisiltä ja hyväkroppaisilta, itsetietoisilta kavereilta, joiden itsetunnolle olisi äärimmäinen loukkaus ellei kukaan sarjan naisista olisi ihastunut heihin. Siksihän Tuomas-Chocokin Kristaa pyörittää vaikka siviilissä ei varmaan ole yhtään kiinnostunut Kristasta :( 

Sama juttu Chicon kanssa. Mutta olen kiinnittänyt huomiota siihen, että alkuvaiheessa Chico jäi ilman treffiseuraa ja vaikutti siitä silminnähden pettyneeltä. Lopulta joku toinen jannu luovutti oman treffipaikkansa Chicolle, että tämäkin pääsisi treffeillen. Luulen Chicolle olleen tosi kova kolaus ettei hän ollutkaan kuuminta hottia heti alkuun treffiseuraa valittaessa. Itsehän hän alkoi liehittelemään Ninaa ja mulle tuli sellainen olo, että Nina yritti lähinnä olla kohtelias Chicon seurassa kun Chico oikein tyrkytti itseään oman "komean pojan" egonsa rippeitä ylläpitääkseen.

Vierailija
1610/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:27"]

Tuo ohjelma on ollut ihan finaalissa jo alusta asti.

[/quote]

Näin on, tyhjästä on yritetty nyhjäistä ja lopputulos on *haukotus*

Vierailija
1611/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:42"]Näkeekö nuo jaksot Ruudusta ilmaiseksi?
[/quote]
Joo mä oon katsonut kaikki jaksot ruudusta jälkikäteen :D

Vierailija
1612/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 16:18"]

http://www.livtv.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2245-nina-hiillostaa-ylikilttia-jerea-iltanuotiolla-etsa-ajatellut-milta-musta-tuntuu

[/quote]

[/quote]

Ei tuu tänään, tuo näytetään ilmeisesti torstain jaksossa

Vierailija
1613/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siko, Soko ja Peni xD

Vierailija
1614/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onneksi Kuronen näpäytti Ninaa tuossa lopussa. Ja jestas tuota hiillostamista Jeren ensimmäisestä treffikumppanista, eli Jessikasta :DD "tiiän sun naismaun, tiesit varmast et Jessika oli toinen vaihtoehto blokkauksessa, toi oli suoraa vittuilua sulta ja halusit tahallaa ärsyttää mua valitsemalla blondin naapurintytön!!!!1 SIIS ET SÄ OO AJATELLU YHTÄÄ MUN KANNALT MILT MUST ON TUNTUNU??!"

Vierailija
1615/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:43"]Siko, Soko ja Peni xD
[/quote]

Parhautta :D p.S aevan ihaania kaikki, SIIS VAU!

Vierailija
1616/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 16:18"]

[/quote]

[/quote]

Ei tuu tänään, tuo näytetään ilmeisesti torstain jaksossa

[/quote]

Huomenna tulee kaksi jaksoa putkeen, torstaina ei yhtään. Vappu tai jotain. 

Vierailija
1617/4239 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JASMINAN TISSIT ON KASVANU?!

instagram: jasminajudin

Vierailija
1618/4239 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona tulee kaksi jaksoa peräkkäin ja sarja loppuu siihen. Ei siis jatku enää torstaina.

Vierailija
1619/4239 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:45"]

Onneksi Kuronen näpäytti Ninaa tuossa lopussa.

[/quote]

Hyvä Kuronen!!!! Kymmenen pistettä!

Vierailija
1620/4239 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 00:30"]

JASMINAN TISSIT ON KASVANU?! instagram: jasminajudin

[/quote]

En huomaa mitään muutosta kropassa, mutta miksi pitää tuollaista 80-luvun yliblondattua lettiä, joissakin kuvissa näyttää Tiina Jylhältä ja itseään reippaasti 10 vuotta vanhemmalta. Sellainen vanha bodari-kasarityyli jossa letti valkaistaan mutta samalla ihoa rusketetaan ja tehdään voimakas meikki tuksupinkin värisellä huulipunalla ym. Vain kirjavat lökö-salihousut puuttuu! :D

Edes fitness-Rita joka Jassua paljon vanhempi, ei harrasta täysillä sitä samaa kasari- bodarilookia vaikka lettiään vaalentanutkin. Ritalla sentään jo ysärityyli päällä leopardibikineineen ja nutturoineen.

Ketju on lukittu.