Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Jasminin pitää pannessakin mainita Simo.. voi hellan lettas.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:54"]
kysymys: miksi kaikki arvostelee Ninaa pettämisestä, mistä ei ole mitään todisteita, kun taas Krista on avoimesti myöntänyt pussailleensa ruskean reiän ritarin kanssa?
[/quote] mikäli kataoit tänään lopun niin paria tyttöä pantiin äänten perusteella
minustakin jere on vähän pelottava. ninahan sanoi että hänellä on kokemusta tosi mustasukkaisista miehistä, niin onhan se nyt todennäköistä että jerekin on edes lievästä mustasukkaista tyyppiä. harva osaa ottaa täysin erilaisen miehen kuin mitä monet kerrat aiemmin.
omasta mielestäni jere ei ole yhtään sympaattinen vaan ahdistava. ahdistavin mies tuolla, muut vaikuttaa olevan "normaalisti" omia itsejään,typeriä vaikka olisivatkin
Mua alkaa ärsyttää tuo Jere.. olis ees sosiaalisempi
Onpa harmi, että lopputulokset vuodettiin iltapäivälehdissä jo ennen ensimmäistä jaksoa. Tämän jakson perusteella olisin veikannut, että 3/4 pareista eroaa sarjan päätteeksi.
Oliko Jassu nyt siis Penin vai Chicon kanssa *läpyläpyläpy*?
HEI!!!! NYT KEKSIN!
Tuotanto vaihtaa Ninalle 24h kumppaniksi Chicon ja Jassulle Penin!!!
Seuraus:
*läpyläpyläpy*
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:01"]
Paria seurustelevaa tyttöä pantiin tosissaan
[/quote] vässyköitä ja en olisi alunperin alkanut edes seukkaamaan kummankaan kanssa
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:57"]Minusta jassu oli ihana kun sanoi jotain, että haluaisi vaan olla vieressä ja halattavana. Toivottavasti löytäisi poikaystävän joka kohtelee häntä hyvin. Ulkoisessa olemuksessa minua häiritsee kun hän on niin jäykkä, pää on jäykästi suorassa, niskat ei käänny, ryhti on ylisuora koko ajan... Rentouttaisi itseään vähän :)
[/quote]
Hei ihan oikeasti, ei todellakaan tunnu mukavalta kun Jasminaa täällä arvostellaan. Jokainen voi itse kokeilla miten helppoa kyseisenlaisessa formaatissa on olla rento ja rempseä kun ikää on 20.v, entinen poikaystävä murskannut totaalisesti itsetunnon ja ympärillä pyörii vaan jotain helsinkiläisjannuja, joiden meno on ihan eri maailmasta kun oman kylän poikien.
Olen itsekin kotoisin samalta kylältä kun Jassu, en tosin ole hänen ikäluokkaansa vaan paljon vanhempi. Voin kertoa ettei Eno ole elinpiirinä maailman kannustavin yhteisö kasvaa tai elää, ihmiset on aika umpikateellisia selkäänpuukottajia, joiden maailma on postimerkin kokoinen. Monet varmasti sieltä poispäästyään vasta alkavat avartaa maailmaa. Sellaisessa ympäristössä ei kasva helposti kovin kosmopoliittista näkökantaa maailmaa kohtaan, joten olen itse ollut todella onnellinen seuratessani Jasminan matkaa tuossa sarjassa. Hänelle maailma aukenee oikeasti ihan uudella tavalla ja varmasti Benjaminin kanssa kaikki koettu on vaan hyväksi tulevaisuutta ajatellen, on ihana että hän sai tavata kohteliaita miehiä ja näki miten meri on todellakin täynnä kalaa eikä vaan huonoa saalista. Jotenkin noloa arviointia tuotannoltakin näyttää noita benin ja jassun yöllisiä hetkiä, kun ei muidenkaan läheisillä väleillä ole sen kummemmin näytetty. Itse toivon Jasminalle kaikkes hyvää, pidä pää pystyssä vaan ja jätä nämä arvostelevat nettikeskustelut omaan arvoonsa, eli mappi öhön ihan suoraa vaan. Sulla on mahdollisuudet ihan mihin vaan ja tavata vielä vaikka miten hyviä tyyppejä kun se raastava ajanjakso Simon kanssa on nyt takanapäin !!!
Itse tykkään Jasminasta koko ajan enemmän. Ainakin kameroiden edessä vaikuttaa todella mukavalta ja hyväsydämiseltä tytöltä. Ujo ja varautunut, mutta tuolla olo tekee varmasti hyvää, kun näkee, että ne oman kylän simot ei ole ainoita miehiä maailmassa, miehiltä voi saada myös positiivista huomiota ja kohteliasta ja arvostavaa käytöstä.
Ja jos on harrastanut seksiä tuolla, niin mitä sitten. Sehän on parikymppinen sinkku pitämässä hauskaa, kun siihen on kerrankin mahdollisuus. Ihan sitä samaa, mitä ne muutkin sinkut tuolla tekevät. Tosin Jasminan en ole nähnyt tyrkyttävän itseään jokaiselle, vaan on (raukka) mennyt ihastumaan pikkupeniin. Toivottavasti Peni kohtelee Jassua hyvin (ohjelman) loppuun saakka. Herttainen tyttö.
Täytyy sanoo, että ei voi kun ihmetellä tota Ninan touhuu...Ja vielä sitä, että jengi sitä täällä niin kovin puollustaa. Mimmillä on vaan menny pää niin saatanan sekasin ku "hyvän Näköset" sinkut piirittää! Arki onki sit taas ihan toine hommeli. Edelleen sä oot se ihan tavallisen näkönen tavis johon ei kukaan ei kiinnitä mitää huomiota kun kädullä kävelet vastaan, päinvastoin.
Ja mitä Jereen tulee, ni ei se kyllä mikään mustis oo. Kyllä mullaki olis mieli maassa jos joutuisin kattelee samaa mitä se on joutunu näkee. Eihän se nyt oo vittu Nina oikeen, et sä lusikoit jonku toisen kundin kans ja pienet sormipillut päälle ni voi vittu!!! oot oikeen yks vitun huomiohuora koko ämmä...toivon Jerelle kaikkee parasta, mut neuvon vaan JÄTÄ SE! joo ja tiiän, totuus sattuu joskus. lippukorkeella
Jos miettii itsekin Ninan kannalta, niin sen puolustelut on kyllä tosi tyypillisiä ihastuneen ihmisen juttuja. "Joo ei täs mitään"
Itsekin olen ollut suhteen aikana ihastunut ja tavallaan suhteen onni oli siinä, että ihastusta näki harvoin. Jos joku olis vienyt meidät 24 tunniks johonkin treffipaikkaan/hotlaan niin se on varmaa mitä siellä tapahtuis.
Huvittavinta tässä on vielä se, että Chikochokomikäoli vetää Ninaa ku päässii narussa:D Ihanku just tasan mikään muu kiinosta ku pimppu. Voi vertaa Penii ja Jassuun.
Tuo Kuronen on oikeasti tosi hyvä juontamaan tätä! Kuvitelkaa tuohon joku muu, joku "ymmärtäväinen lässyttäjä" joka on vaan siinä että no voi voi, mitäs ne nyt tuolla teki, no hyi hyi miten sä tommosen kaa voit olla katsopas nyt tarkemmin että vilahtaako nakki vakoon tai kettu koloon tms.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:23"]
Aki on just niitä miehiä jotka pistää hääasukseen kokovalkoisen kammotus-puvun:/
[/quote]
ja valkoisen, todella tackyn vegas-strippiklubityylisen limusiinin! :D
[/quote]
Akilla pitää muutenkin aina olla jotain erikoista menopeliä, isoa Humppakakkosta ja moottoripyörää. Olikohan hän nuorena tällanen että menopelit herätti jo silloin kanssaihmisissä jonkin näköistä huomiota? :DDD
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c7/9d/0b/c79d0b1fe88213c0124b01a72d4bd297.jpg
Täysin samaa mieltä. Saadaan ees jotain säpinää tonne, ja mun puolest vois tenttaa tiukemmin vaan!Leikkaisivat vaan härskimmin noita juttuja tonne. katottasko me sit vaan 3 viikkoo pelkkää biletystä ja känni urpoiluu? sitä varten on bb ja se kestää vittu kolme kuukautta, et luulis riittävän. eikö idea oo just se, että saatas parit tuolla sekoilee ja tulis järkky draamaa? ketä tää muuten kiinostais, ei ketään. kyllä noista jokaine tietää mihin paskaan on kätensä työntäneet
Jassu ja Krista ovat minun suosikkini, ovat kasvaneet minun silmissäni, näyttäneet herkkääkin puoltaan, ovat tuolla omana itsenään eivätkä dissaa muita naisia (kuten Rita luomu-Annin ulkonäköä, haloo lopettaisi itse ensinnäkin 3 kokoa liian pienten vaatteiden ostelun ja pukemisen!) tai kuvittele olevansa jotain erityisempää kuin muut (kuten Nina koska menee oikein "hui!" kauas ULKOmaille Lontooseen ja Lontoo sitä ja tätä ja minäminä).
Minusta on jotenkin hupaisaa katsoa kun Aki viihtyy oikein hyvin omassa leirissään ja osallistuu kaikkeen, mutta Rita istuu jäykkänä ja nirppanokkamaisena muiden miesten ja naisten seurassa ja varmaan odottaa vaan kun kellon sekuntiviisarit liikkuu eteenpäin. Noilla naisillahan on tosi hyvät tyypit tuolla seuranaan varsinkin nyt, yrittäisi enemmän! Muutakin kuin vähän pepun notkautusta parin musiikkitahdin kera illassa, tekoripset ojossa.
Kuronenhan on itekin mukana ollut noissa bileissä. Haastattelussa sanonut että kyllä kuulee ja näkee kaikenlaista, ehkä se siksi vähän hiillostaa nuotiolla, kun tietää että kaikkea ei ole kuvattu kun kameramiesten työ on päättynyt. Tyhmää on se, että päivätreffejä näytetään koko jakso ja iltabileitä noin 5 minsaa. Siis bileitä sais näyttää pidemmän aikaa, kun tietäähän sen että siellä jotain tapahtuu kuitenkin. Vaikkei panemista, niin parempaa matskua sais ainakin kun nyt.
Ja jos mun ukko rupeis puhuun exästä kesken seksin, vaikka sit sanois että sä oot paras ikinä, niin kyllä latistas jonkin verran meininkiä. Voi Jassu! =D
Jassu paneskeli varmasti benin kanssa. Ei se muille antais. Suhtautuu niin tympeesti muihin sinkkumiehiin.