Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:52"]
Jassu ja Krista ovat minun suosikkini, ovat kasvaneet minun silmissäni, näyttäneet herkkääkin puoltaan, ovat tuolla omana itsenään eivätkä dissaa muita naisia (kuten Rita luomu-Annin ulkonäköä, haloo lopettaisi itse ensinnäkin 3 kokoa liian pienten vaatteiden ostelun ja pukemisen!) tai kuvittele olevansa jotain erityisempää kuin muut (kuten Nina koska menee oikein "hui!" kauas ULKOmaille Lontooseen ja Lontoo sitä ja tätä ja minäminä).
[/quote]
No jaa...oli se Simba kommentti aika luokaton...ja kuten on puhuttu, niin eikös niillä ollu ihan selvä peli kun menivät tonne? ni miksi kannat kaunaa? kostat jotain mitä ei pitäny enää ees olla? aika onnetonta sanon minä...oikeesti kuka sanoo noin ku katkera ihminen?:D kyllä se elämä viel opettaa. enkä nyt puolusta simoo, meinaa oha seki ny vähä spede, mut yleisesti:)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:03"]
Jassu ja Krista ovat minun suosikkini, ovat kasvaneet minun silmissäni, näyttäneet herkkääkin puoltaan, ovat tuolla omana itsenään eivätkä dissaa muita naisia (kuten Rita luomu-Annin ulkonäköä, haloo lopettaisi itse ensinnäkin 3 kokoa liian pienten vaatteiden ostelun ja pukemisen!) tai kuvittele olevansa jotain erityisempää kuin muut (kuten Nina koska menee oikein "hui!" kauas ULKOmaille Lontooseen ja Lontoo sitä ja tätä ja minäminä).
[/quote]
No jaa...oli se Simba kommentti aika luokaton...ja kuten on puhuttu, niin eikös niillä ollu ihan selvä peli kun menivät tonne? ni miksi kannat kaunaa? kostat jotain mitä ei pitäny enää ees olla? aika onnetonta sanon minä...oikeesti kuka sanoo noin ku katkera ihminen?:D kyllä se elämä viel opettaa. enkä nyt puolusta simoo, meinaa oha seki ny vähä spede, mut yleisesti:)
[/quote]
P.s Nina kommetti osujauppos! komppaan:)
Sillä eihän Simon ja Jessun seksijuttuakaan saatu nauhalle, ei kuvaa eikä ääntä. Siksi tuo vaikutti lavastetulta!
Ei Luoja se Penihän (?) jyysti siinä lopussa niinku aropupu.:D Mihin mahtoi olla kiire? Ja miten sellanen voi olla hyvää seksiä?:D
Munkin mielestä Ninaa siinä lopussa "hipsutettiin" eli Chiko piirsi sen selkään sormellä kuvioita. Mahtaa Chikoa keljuttaa kun ei saa muuta kuin hipsutusta. Muikkusen kortit ei tainneetkaan olla tarpeeksi kovat.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:03"]
[/quote]
No jaa...oli se Simba kommentti aika luokaton...j
[/quote]
Nuori, kiltti, hyväsydäminen mutta hyväuskoinen nainen jota petetty pitkään, jonka poikaystävä josta äskettäin eronnut rietastelee tuolla joka videolla ja häntä itseään provosoidaan hieman nuotiolla, niin ettei sanoja enää säästele. Varmasti olisin sanonut samaa, ja ehkä pahemminkin tuossa tilanteessa ja jos olisin vielä noin nuori ja melko kokematon.
Jessica ja Vilkkusilmä-Simon juttu on klassinen, jota tapahtuu joka viikonloppu ainakin ympäri Suomen. Nainen kiinnostuu miehestä, miestä ei kiinnosta juuri yhtään. Nainen silti roikkuu ja tyrkyttää ja mies on sitten että no ihan sama, pano kun pano. Sitten nainen luulee, että nyt se mies on kuitenkin kiinnostunut ja ihan tunteet pelissä, ei ollut pelkkä pano! Vaikka mies ei ole näyttänyt mitään mielenkiintoa naista kohtaan ennen. Sitten kun mies ei rakkautta julista aamulla niin nainen sekoo kun tää oli aitoa, tunteet oli mukana juu. Nainen ei muuten tajua, niin mies alkaa lääppiä toista naista ja on välinpitämätön, koska ei jaksa käydä keskusteluja tämän yhden illan panon kanssa.
Sori, olen nainen mutta symppaan Simoa enempi! Eihän Simo ole antanut mitään olettamusta Jessicalle, että häntä kiinnostaisi ja olisi tunteet pelissä! Ja se että tyrkyttää itteensä ja menee jonkun kanssa sänkyyn, niin aika monen miehen kiinnostus loppuu siihen paikkaan.
Suurin osa miehistä, varsinkin Simon ikäisistä pelimiehistä, haluaa mettästä sitä naista, pitää olla vähän jotain haastetta että mielenkiinto pysyy yllä, eikä niin että heti ollaan haarat auki. Sama niinkuin sanoi Jassun tapauksessa, aina se otti takasin vaikka hän teki mitä. No miksei sitten menis pitkin maita ja mantuja kun muija ottaa aina takasin.
Näin se nyt vaan menee.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:06"]
Ei Luoja se Penihän (?) jyysti siinä lopussa niinku aropupu.:D Mihin mahtoi olla kiire? Ja miten sellanen voi olla hyvää seksiä?:D Munkin mielestä Ninaa siinä lopussa "hipsutettiin" eli Chiko piirsi sen selkään sormellä kuvioita. Mahtaa Chikoa keljuttaa kun ei saa muuta kuin hipsutusta. Muikkusen kortit ei tainneetkaan olla tarpeeksi kovat.
[/quote]
Muistatteko sen Sinkkuelämää-sarjan tyypin joka tuli Nykiin häävieraaksi Charloten ja Harryn hähin, ja jyysti minkin lailla Carrieta yhden illan jutussa niin että Carrien pää hakkasi sängyn päätyyn, ja Carriella oli niskat hajalla kun oli häissä seuraavana päivänä. Mulle tuli tuosta mieleen tämä kohtaus! :D
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:06"]
Ei Luoja se Penihän (?) jyysti siinä lopussa niinku aropupu.:D Mihin mahtoi olla kiire? Ja miten sellanen voi olla hyvää seksiä?:D Munkin mielestä Ninaa siinä lopussa "hipsutettiin" eli Chiko piirsi sen selkään sormellä kuvioita. Mahtaa Chikoa keljuttaa kun ei saa muuta kuin hipsutusta. Muikkusen kortit ei tainneetkaan olla tarpeeksi kovat.
[/quote]
Muistatteko sen Sinkkuelämää-sarjan tyypin joka tuli Nykiin häävieraaksi Charloten ja Harryn hähin, ja jyysti minkin lailla Carrieta yhden illan jutussa niin että Carrien pää hakkasi sängyn päätyyn, ja Carriella oli niskat hajalla kun oli häissä seuraavana päivänä. Mulle tuli tuosta mieleen tämä kohtaus! :D
[/quote]
Joo mietinkin, että miten vaikuttikin niin tutulta, siitähän se olikin.:D
Kuvauspaikkaan liittyen, oletteko koskaan käyneet tuolla päin Thaimaata???
Minä en ole käynyt ja siksi kysyn.
Onko tuo nyt sitten Hua-Hin vai Cha-Am jossa nämä ovat? Mietin vaan kun suurin osa tutuistani on käynyt siellä toisella puolella jossa vissiin hienommat hiekkarannat ja turkoosimmat lämpimämmät vedet (ja enemmän turisteja) eli Phuket, Krabi jne.
Happo ja Tampio. Vakka löytäny kantensa.
Jos sinkut olisivat saaneet viettelypalkkaa, niin eivätkös he silloin ole näitä maksullisia....?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:30"]Mulla taas nous raivon/ myötätunnon aalto Jassua kohtaan. Miten voikin olla noin idiootti ukko kun tuo Simo.Ajattelee vaan kumpi saa koiran kun ero tulee.Hyi helvettimikä jätkä
[/quote]
Miksen jotenkin osaa kuvitella simoa ottamassa vastuuta koirasta...?
Miksi mukaan otettiin tuollainen pari, joka ei edes ole pari. No ehkä Simon viihdearvon vuoksi, mutta eihän tuo istu mitenkään ohjelmaformaattiin.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 08:49"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:29"]
En ymmärrä tätä Ninan demonisointia. Kaikki ovat valmiita uskomaan, että se on siellä paneskellut, vaikka kamerat eivät ole näyttäneet yhtäkään pusua edes. Kristasta taas on. Joka kerta kun Chico antaa Ninalle pusua, Nina kääntää aina poskensa sille. Jerekin toteaa aina videot nähtyään, että luottaa Ninaan kyllä. Kai Jere tuntee tyttöystävänsä paremmin kuin me täällä.
[/quote]
Kyllähän demonisointumisen aiheuttaa ihan oma käytös mistä ei paljon positiivisia fiiliksiä näytä kertyvän. Jos vaikka miettii vastausta kysymykseen, miten Ninan käytöksestä näkyy että on liikkeellä Jeren kanssa? Niin on aika lähellä sitä mikä ärsyttää.
[/quote]
Minusta se näkyy juuri siinä, että kääntää järjestäen poskensa Chicolle, kun Chico yrittää antaa pusua. Siinä menee selkeästi hänen rajansa.
Vai on Simolla hyvät huumoripitoiset jutut, vilkkusilmä, rento asenne... Alan pikkuhiljaa ymmärtämään miten maakuntien yh-äippien tarinat saa alkunsa...
No en epäile yhtään, että simo kelpaa joillekin.. nimittäin niille kaikille fiorella-amis muijille. Niillehän se on varmaan kuumaa kamaa ja tuolla saarella nuo jotkut muijat on nyt vaan pistäny parastaan viimesissä bileissä sen takia, että sais jotain palkkioita viettelyksistä. En usko että kukaan oikeasti on nuista sinkuistakaan ollut kiinnostunut simosta muuta ku palkkio mielessään. Hyi hitto, ite en vois koskea pitkällä kepilläkään tommoseen junttiin.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:06"]Miksi mukaan otettiin tuollainen pari, joka ei edes ole pari. No ehkä Simon viihdearvon vuoksi, mutta eihän tuo istu mitenkään ohjelmaformaattiin.
[/quote]
Varmaan juuri siksi, että edes jotain tapahtuisi tuolla saarella, pelattiin varman päälle sillä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:05"]No en epäile yhtään, että simo kelpaa joillekin.. nimittäin niille kaikille fiorella-amis muijille. Niillehän se on varmaan kuumaa kamaa ja tuolla saarella nuo jotkut muijat on nyt vaan pistäny parastaan viimesissä bileissä sen takia, että sais jotain palkkioita viettelyksistä. En usko että kukaan oikeasti on nuista sinkuistakaan ollut kiinnostunut simosta muuta ku palkkio mielessään. Hyi hitto, ite en vois koskea pitkällä kepilläkään tommoseen junttiin.
[/quote]
No meeppä johonki pikkukylään, siellä ne ritsapillut antaa Simon näköisille amispojille joka viikonloppu. Eivät tiedä paremmasta
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:05"]No en epäile yhtään, että simo kelpaa joillekin.. nimittäin niille kaikille fiorella-amis muijille. Niillehän se on varmaan kuumaa kamaa ja tuolla saarella nuo jotkut muijat on nyt vaan pistäny parastaan viimesissä bileissä sen takia, että sais jotain palkkioita viettelyksistä. En usko että kukaan oikeasti on nuista sinkuistakaan ollut kiinnostunut simosta muuta ku palkkio mielessään. Hyi hitto, ite en vois koskea pitkällä kepilläkään tommoseen junttiin. [/quote] No meeppä johonki pikkukylään, siellä ne ritsapillut antaa Simon näköisille amispojille joka viikonloppu. Eivät tiedä paremmasta
[/quote]
Enkös mää just niin sanonu? Ritsapillu tai amis fiorellafarkuissaan, whatever.. samaan kategoriaan ne menee mulla.
Oliko tuo Jassun ja jonkun sinkkupojan hetki käsikirjoitettu, näytelty feikki juttu? Koska eihän tuolla ole tähänkään asti ollut kamerat paikalla jos kielareita vaihdettu salaa huoneissa??! :D
Käskettiin vähän ähkiä ja samalla saatiin nolattua Simokin kommentissa eli payback time siitä mitä sille vuosien aikana teki, litistellään märkää pyyhettä, ja sitten vähän vaaaau-ääntä perään??? Kaikki leikattu nauhalle huonossa järjestyksessä vaan....