Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Tää läheisyydenkaipuu on joku ihme nykyajan trendi. On se kumma, jos ei 3 viikkoa tai noihan alotti jo viikon jälkeen ton hokemisen, pärjää ilman jonkun kyhnäystä ja lusikassa nukkumista ja pussailua. Se on nykyajan selitys sille, että voi vähän mennä lusikkaan vieraan kanssa ja halailla ja pussailla. Erikoista touhua.
rita ja Aki haluaa oman shown televisioon!!!!! Voi hellanlettas!!! Repee perse :D
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:28"]Jos sinkkumiehistä pitäisi valita jotkut hyvät miespuoliset kaverit joiden kanssa viettäisin tuolla aikaa ja pitää hauskaa, joten nyt kun on katsonut tätä jo tosi monta jaksoa niin olen tullut siihen lopputulokseen että Anttoni ja Heikki ovat mukavia, aitoja ja rentoja tyyppejä eivätkä esitä mitään :)
[/quote]
Olen samaa mieltä! Vaikuttavat tosi rennoilta ja sellaisilta, joiden kanssa olisi helppo olla ja tulla toimeen. Eivät vaikuta niin pinnallisilta kuin jotkut...
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:43"]
Tää läheisyydenkaipuu on joku ihme nykyajan trendi. On se kumma, jos ei 3 viikkoa tai noihan alotti jo viikon jälkeen ton hokemisen, pärjää ilman jonkun kyhnäystä ja lusikassa nukkumista ja pussailua. Se on nykyajan selitys sille, että voi vähän mennä lusikkaan vieraan kanssa ja halailla ja pussailla. Erikoista touhua.
Aika ja ikä tekee tehtävänsä. Saman miehen kanssa kun viettää yli 10 vuotta, niin ei jaksa enää nyhjätä tai lusikoida. Toisaalta joka kerta outoa kun mies vaikkapa työmatkalla ja joutuu koiran kanssa sängyn jakamaan.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:55"]Onko chocolla instaa? Mikä sen oikea nimi on? Kyl tää vaan on niin julkisuudenhakua kaikilta, selvää peliä. [/quote] Oikea nimi on Tuomas. :D sukunimestä ei tietoa.
[/quote]
Tuomas Happo.
Hehhee...tää on kyllä ihan huippusarja :D Naisten resortissa kolme nuorta tusinanättiä naista ja lauman johtajana ylikypsä Barbie-nukke, miesten resortissa itkupilli, mörökölli, häntäheikki ja minäitte.
Mielestäni molemmat Nina ja Jere ovat ihan särmiä tyyppejä, varsinkin Jere. En myöskään usko että Nina Chicon kanssa mitään ihmeempää on puuhannut. Sen sijaan todella huonoa harkintaa Ninan kohdalla on tämä Chicon kanssa lusikoiminen ja nukkuminen kun kuitenkin tietää että Jere videoiden kautta sen näkee. Kyllä parisuhteessa pitää elää parisuhteen säännöillä on olosuhteet mitkä tahansa, ehkä tässä korostuu Ninan lapsellisuuteen liittyvä itsekeskeisyys. Mutta eiköhän Ninakin opi, ja jos ei, niin kyllä elämä opettaa, silloin se vaan yleensä tekee pirun kipeää.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:28"]Jos sinkkumiehistä pitäisi valita jotkut hyvät miespuoliset kaverit joiden kanssa viettäisin tuolla aikaa ja pitää hauskaa, joten nyt kun on katsonut tätä jo tosi monta jaksoa niin olen tullut siihen lopputulokseen että Anttoni ja Heikki ovat mukavia, aitoja ja rentoja tyyppejä eivätkä esitä mitään :)
[/quote]
Olen samaa mieltä! Vaikuttavat tosi rennoilta ja sellaisilta, joiden kanssa olisi helppo olla ja tulla toimeen. Eivät vaikuta niin pinnallisilta kuin jotkut...
[/quote]
Siko, soko ja peni olisivat ne joiden kanssa vähiten jaksais hengailla.
Oon alkanut jotenkin digaa tosta Kristasta. Hyvä vartalokin.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 06:16"]En vieläkään ole tunnistanut, kuka on se nainen joka alkutunnarissa nousee uima-altaasta hymyillen?
[/quote]
Anni?
Vittu tolla Tuomaksella (Choco??) on ärsyttävä ääni!
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:07"]Mistä löydän itselleni oman Anttonin...
[/quote]
Hyi! Jätkähän honottaa niin ympäripyöreitä ettei muutakun eduskuntaan
Tuomas puhuu kyllä vetelästi ja ulisten.
Mahtaa Jessicaa harmittaa kun tuli antaneeksi bensalenkkarille ja vieläpä sai pakitkin! :/ mut itse ottaisin kyl Jessican ennen Daisia..
Choco on mun Tinder-match. Ig chocochuffelchof
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:13"]Minkä ikäinen tuo Daisi on?
[/quote]
87 tai 88 syntyny, en muista varmaks
Seuraavaa lasikommentoijaa ootellessa...
Jos sinkkumiehistä pitäisi valita jotkut hyvät miespuoliset kaverit joiden kanssa viettäisin tuolla aikaa ja pitää hauskaa, joten nyt kun on katsonut tätä jo tosi monta jaksoa niin olen tullut siihen lopputulokseen että Anttoni ja Heikki ovat mukavia, aitoja ja rentoja tyyppejä eivätkä esitä mitään :)