Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
No eikö ton sinkkumuijan tehtävänä nimenomaan olis vietellä noita äijiä tuolla, että siitä vaan tositoimiin.
Musta tuntuu et Jasmiina on on täällä alapeukuttelemassa kaikkia itseään koskevia negatiivisia juttuja :D
Tsiisus toi Rita on tyhmä!
Sami sanoi videon jälkeen hyvin.
Taitaa pieni epävarmuus hiipiä Ritankin mieleen, kun noin hermostui.
Simosta tuli vähän symppis äsken. Oho.
Mä en kestä, kun Jere joutuu viikko toisensa jälkeen kattelemaan näitä Ninan videoita. :(
Voi v******* toi Jere on liian hyvä ninalle
Eiii helkutti, pakko oli tulla taas hehkuttaan tota Heikkiä, nii söpö, mullaki nousee aina hymy huulille ku tota kattoo :D Mistä tollasen löytäis?
Nina on aika helposti vietävissä....
Toi sami kuronenki on kyl yks pelle :D yrittää koko ajan vääntää draamaa tyhjästä ja lietsoo noit toisiaa vastaa (joojoo kuuluu työhön mut silti)
Tuo Aki on olevinaan kuin joku apostoli..
Voi Jere!!! :( Yhden naisen mies.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:54"]Toi sami kuronenki on kyl yks pelle :D yrittää koko ajan vääntää draamaa tyhjästä ja lietsoo noit toisiaa vastaa (joojoo kuuluu työhön mut silti)
[/quote]
Eiku hyvä vaan et yrittää hämmentää soppaa :D
Minusta taas Kuronen taitavasti ja sulavasti johdattelee keskustelua. Hänen tehtävänäänhän on "vääntää draamaa" videopätkistä! Jos tuossa olisi joku töks,töks-juontaja niin ohjelma olisi vieläkin ankeampi. Todella hyvä, suorapuheinen ja armottoman viiltävästi kilpailijoita anallysoiva juontaja! Ja vielä aika hottiskin..
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:54"]
Toi sami kuronenki on kyl yks pelle :D yrittää koko ajan vääntää draamaa tyhjästä ja lietsoo noit toisiaa vastaa (joojoo kuuluu työhön mut silti)
[/quote]
Jassua ei vaan tainnu kiinnostaa tuo uus poika, vaikka olikin enemmän hänen tasoaan kuin Benkku jota taas ei Jassu kiinnosta yhtään...
Jerestä tulee IHAN mieleen ulkonäöltä ja luonteelta mun expoikkis:O
Tuo Jessica vaikuttaa hieman mielisairaalta puhuessaan. Ihan harhanen ja vähän sellasta stalkkerin vikaa hänessä. Ninaan olen kyllä pettynyt. Jere-parka :( Anni vois ottaa ne rakkauslasit pois silmiltään, ni näkis totuuden. Tottakai Rita hermostu moisesta lässytyksestä. Simo on idiootti. Sami on hölmöläinen, tais pistää sydäntä, ku Kristalla onkin vientiä. Ihmettelin tosin, ettei itkupilli-Sami alkanut itkemään.
'Mä halusin sitä miestä!' Tästä heräsi jännittävä ja uusi ajatus: onko Simo mies? Tähän asti olen pitänyt häntä vain, niin no... Simona. Kolmas sukupuoli tai jotain.
Jasmina ja Simo ei ainakaan ole yhdessä olleet pitkään aikaan. Jasmina ei noin kevyesti suhtautuisi Simon touhuisin. Tai sitten se esittää