Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Peni on helpottunu, kun kerrankin ei tartte olla Jassun kanssa treffeillä.
Ai kun Aki nauttii Annin palvonnasta.....se on se kielletty hedelmä
Dr pepperiä ja naksuja filtillä. So romantic...
En oo miesten lisäks ajanu muuta ku punasta tunturia :D taitaa olla ratsailla viihtyvä mimmi samin deitti :D
Vai että ei tule ikinä ainakaan kukaan NAINEN rikkomaan Akin tunteita Ritaa kohtaan :D jahass...
Juuu joku mies voi tulla :D ritalla on kyllä miehen pakarat :D
Huumornaisia :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:20"]
En oo miesten lisäks ajanu muuta ku punasta tunturia :D taitaa olla ratsailla viihtyvä mimmi samin deitti :D
[/quote]
Taisi Joannajasmiina pelätä ettei ihan yllä samalle tasolle Ritan kanssa kun se lähti uimaan Penin kanssa.. vitutti varmaan kun Ritaa ja sitä bb-Janitaa pyydettiin pelastamaan henkiä Marttiinan kanssa.. Olis varmaan itse halunnut. Ehkä, jos Instagram- kuvat pysyvät samalla tasolla, Jassukka pääsee seuraaviin Viidakon Tähtösiin tai jopa Seiskan iltatytöksi.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:25"]Kuulinko oikein, että Simo sanoi Jassun olevan pippurinen ja tulinen luonne? Mitenköhän se ilmenis?
[/quote]
No esim. pahana mustasukkaisuutena, jatkuvana valittamisena ja rajoittamisena. En yhtään epäile etteikö Simo olisi ollut uskoton ja kohdellut huonosti. Mutta saattaa Jasminan käytös olla osa syyllinen.
Toi Anni aiheuttaa myötähäpeää puheillaan.
Voi voi kun kurjaa ku lähet *kättely*
Mä jotenkin tykkäsin Larista.
Mun mielestä tässä ohjelmassa ei ole mitään järkeä. Nuo sinkut ei ainakaan ole oikeasti kiinnostuneita varatuista naisista.
Ja nyt Lari paljasti että pudonneet ovat viettäneet aikaa vain rannalla, eivät siis palanneet Suomeen.
Tuo Akin itseriittoisuus, muiden alempiarvoisena pitäminen sekä machoilu nyppii ja pahasti. Häiritsee ohjelman katsomista ja pahasti...
Kappas! Rita koki Annin uhkaksi! Toi hermostuminen paljasti!
Tuntuu pahalta katsoa Jasminan treffejä, sillä näen tuossa ujossa ja epävarmassa tytössä itseni 15-20 vuotta sitten. Olin juuri samanlainen, sain suustani vain "joo" ja "niinpä" vastauksia vaikka olisin ollut kuinka ihastunut ja halukas tutustumaan toiseen ihmiseen. Muistan miettineeni joskus jopa itsemurhaa, kun ajattelin olevani onneton surkimus, joka ei koskaan kykenisi pääsemään epävarmuuden yli. Ikä onneksi auttoi ja opin arvostamaan ja olemaan ylpeä itsestäni. Samaa toivon Jasminalle. Varmasti herttainen tyttö, joka tarvitsisi häntä kunnioittavan ja rakastavan miehen. Tuosta ohjelmasta sellaista ei kyllä löydy.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:18"]
Juontaja-Sami kertoo Akin toilailuista saarella:
"Samin mukaan Aki yritti kerran myös karata miesten leiristä skootterilla."
Huutonaurua! :DDD Mielikuvissa Aki lihaksineen jonkun pikkuskootterin pällä kaasu pohjassa pötkimässä pakoon.
[/quote]
APUA! *REPS!* Sama mielikuva! Aki istuu pienen, thai-ihmisen kokoiselle hlölle tarkoitetun skootterin päällä niin että pikkupenkki uppoaa pyllyvakoon ja moottori huutaa hoosiannaa ja kumet on ihan lussuina!?? :DDDDDD
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:33"]
Mun mielestä tässä ohjelmassa ei ole mitään järkeä. Nuo sinkut ei ainakaan ole oikeasti kiinnostuneita varatuista naisista. Ja nyt Lari paljasti että pudonneet ovat viettäneet aikaa vain rannalla, eivät siis palanneet Suomeen.
[/quote]
Kai se on mennyt niin, että nuo ekaksi pudotetut jäivät tuonne, koska tiedettiin, että ne tuodaan jossain vaiheessa takaisin. Muut pudotetut sinkut ovat palanneet Suomeen.
Hyi helkkari tuota jasminaa ku se aina lipoo tuolla kielellään. Oksettava.
Voi ei anni.. :D