Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
En mäkään ole äiti/en pidä lapsista ja silti roikun täällä keskustelussa kun tää on mehukkain löytämäni keskustelu tästä aiheesta :D Mitä muuten tarkottaa av-mamma?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:04"]Siis en nähny. Ketkä läks? Henkka JA Ville? Miks? Miten? Saaks tuolt kuka vaa lähtee koska vaa?
[/quote]
Ei ku ne köytetään tuoliin kiin jos yrittää lähtee. Ja suu teipataan ettei huuto kuulu
Inhottavaa miten Rita käänsi ton Akin riehumisen sinkkunaisten syyksi. Onhan ne nyt toki ihan tyhmiä ja prinsessoita ku eivät kestä uhittelua kaapin kokoselta aggressiivisesti käyttäytyvältä äijältä.
Korjatkaa jos olen väärässä? Eikö se silikooninen tyttö yrittänyt Akia vaikka se itse hengaili tiiviisti Simon kanssa? Kun se käveli koko ajan sen Akin perässä ja halusi jutella ja Aki hermostui jo silloin siihen. Silloin kun Aki totesi että Simolle käy vielä huonosti sen tytön kanssa, muistatteko? Olikohan se ollut tyrkyllä ja sanonut että Aki on enemmän hänen tyyppiään eikä Simon, ja Aki oli sitä mieltä että se pelaa jotain kummaa peliä Simon kanssa? Koska se silikooninenhan sanoi just Simolle että Aki muistuttaa hänen exää joten se vahvistaisi sen että Aki olisi sen tytön tyyppiä mutta ei uskonut jos Aki sanonut ettei kiinnosta mutta silti jankutti siihen pisteeseen että Aki sanoi topakasti siitä altaaseen menosta?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:50"]
En mäkään ole äiti/en pidä lapsista ja silti roikun täällä keskustelussa kun tää on mehukkain löytämäni keskustelu tästä aiheesta :D Mitä muuten tarkottaa av-mamma?
[/quote]
Mamma joka roikkuu täällä Aihe Vapaalla koko ajan vänkäämässä ja ihmettelemässä, mieluummin kuin kasvattaa lapsiaan tai viettää aikaa heidän kanssa :)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:06"]Tosi nolo toi Samin yritys peitellä / vähätellä tapahtunutta...
[/quote] Samppa vähä tirauttaa taas kyyneltä ja menee sormettaa altaaseen.
Toi sami on kyllä tosi kiero liero..
Mä näin Akin käytöksen uhkaavana ja jos olisin ollut paikalla, niin varmasti olisin pelästynyt kunnolla. Tosin olenkin kokenut väkivaltaa ja pelkkä huuto saa mut ihan lamaantuneeksi.
Harmittaa, että tämä ohjelma on kustu. Olisin minäkin voinut ilomielin lähteä tuonne rellestämään, jos kerta sai vaikuttaa siihen että pahimmat (=parhaimmat) palat leikataan pois. :D Jos kameramiehet ei jatkuvasti ole päivystämässä, niin miksei joka paikkaan asennettu kameroita BB:n tyyliin? Minäkin katson sarjaa enää vain sen takia JOS seuraavassa jaksossa sattuisikin tapahtua jotain...
Nauratti tuo Larin kommentti, ilmeisesti Jassusta, seuraavassa jaksossa: "tuli vähän niinkuin sillein... PUHU JOTAIN" :D
Tämä ketju on ehdottomasti parempaa viihdettä, kun tuo itse ohjelma!
Olin jassun kaa samoissa pirskeissä viime la, ei ole käynyt kauneusleikkauksessa niin kuin mietitte :D ja kyllä voisitte lopettaa jo kiusaamisen. Hän nimittäin lukee tätä palstaa...
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:04"]Siis en nähny. Ketkä läks? Henkka JA Ville? Miks? Miten? Saaks tuolt kuka vaa lähtee koska vaa? [/quote] Ei ku ne köytetään tuoliin kiin jos yrittää lähtee. Ja suu teipataan ettei huuto kuulu
[/quote]
No ei kun ne lupautuu tohon vamma ohjelmaan eikä sitten viitikää vetää loppuun asti!? Mitä v... Mut tollasiahaa ne on töissäkii nykyää "Emmä jaksakaa".
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:13"]Olin jassun kaa samoissa pirskeissä viime la, ei ole käynyt kauneusleikkauksessa niin kuin mietitte :D ja kyllä voisitte lopettaa jo kiusaamisen. Hän nimittäin lukee tätä palstaa...
[/quote] moi jasmiiini.
Mikään ei ole tympeämpää kuin se, että mies esiintyy jonkinlaisena uhrina ja syyttää muita omasta onnettomasta olostaan tilanteessa jossa ei ole mitään todellista aihetta siihen. Eniten tuolla Aki ja nytmyös Henkka ja Ville ovat sortuneet siihen. Vaikka Sami ei ole kovinkaan fiksua kuvaa itsestään antanut, niin hän ei ole alkanut leikkiä marttyyriä ylilyöntinsä (™) tiimoilta, ollut vain avoimesti heikko ressukka joka ei osaa hoitaa tilanteita kovinkaan hyvin.
Pieni kännissä suoritettu käsipeli ei haittaa mitään. Sami rakastaa Kristaa.
Jere ja Hanna olisi sopivampi pari. Tullut uusia puolia tuosta Jeren naisesta esiin.. ei hyvä. :(
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:04"]Siis en nähny. Ketkä läks? Henkka JA Ville? Miks? Miten? Saaks tuolt kuka vaa lähtee koska vaa? [/quote] Ei ku ne köytetään tuoliin kiin jos yrittää lähtee. Ja suu teipataan ettei huuto kuulu
[/quote]
No ei kun ne lupautuu tohon vamma ohjelmaan eikä sitten viitikää vetää loppuun asti!? Mitä v... Mut tollasiahaa ne on töissäkii nykyää "Emmä jaksakaa".
[/quote]
Anna nyt vähän armoa, poika parat rakastuivat!
Sami saisi tulla sormettamaan minua. Ihana ja tunteellinen brankkari.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:50"]
[/quote]
Aivoton Vetelys -mamma
Rita on kaunis.
Nina on hamsteri.
Krista on amis.
Jasmina on niipake.