Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Pullonpyörityksestä, ihan älytöntä tuollainen
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:58"]Mitäköhän asiaa jollain sinkkutytöistä oli varatuille miehille? Gallup pystyyn, kuka se tyttö vois olla ja mitä asiaa sieltä tulee? Ite veikkaan, et joku jättää leikin kesken. Mut kuka, en tiiä..
[/quote]
Marie lähtee ja haukkuu kaikki, etenkin Akin.
Siis tosi epäselvästi kuvattu/leikattu toi pullonpyöritys, monta kertaa vaan näytettiin toi Akin nyrkin isku mutta ei varsinaisesti siihen johtaneita tapahtumia. Ja se kun Jerelläkin meni ilmeisesti tunteisiin jonkun naisen möläytys?!
No kyl mua ärsyttäis, jos joku aina vaan kinuis pusua pullonpyörityksessä, ja sitten syyttäis huumorintajuttomaks jos en suostu!! Ja olen myös aikuinen nainen 30+.
Ällöjä ja luotaantyöntäviä ihmisiä valittu ohjelmaan kaiken kaikkiaan. Aki ainut komea ja hotti. Käytös kyllä typerää ja kun tietää, että on vain mainostamisen vuoksi ohjelmassa. Ja miks kaikilla on niin helvetin törkeen näköiset aurinkolasit. Varsinkin jasmiinalla (oikein korostaa rumaa nenää ja leukaa). Taitaa käydä tämä tyttö aika hitaalla, kommentit todella töksähteleviä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:02"]No kyl mua ärsyttäis, jos joku aina vaan kinuis pusua pullonpyörityksessä, ja sitten syyttäis huumorintajuttomaks jos en suostu!! Ja olen myös aikuinen nainen 30+.
[/quote]
Mitäs menee ohjelmaan, jonka tarkoitus on kinuta sinua pussailemaan, sänkyyn, pettämään jne. Mitä siellä pitäisi tehdä?
Kamalaa käytöstä Akilta, hyvä ettei nipsahtunut päässä ja alkanut lyömään. Lähellä näytti olevan. Varmaan parisuhteessakin riehuu samalla tavalla jos tulee erimielisyyksiä. Onnea vaan Ritalle...
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:53"]
Haha, nautin Henkan vittuilusta Akille:-D:-D
[/quote]
Ottaisin imarteluna jos joku vaivautuisi tuolla tavoin esittämään mua..
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:02"]No kyl mua ärsyttäis, jos joku aina vaan kinuis pusua pullonpyörityksessä, ja sitten syyttäis huumorintajuttomaks jos en suostu!! Ja olen myös aikuinen nainen 30+. [/quote] Mitäs menee ohjelmaan, jonka tarkoitus on kinuta sinua pussailemaan, sänkyyn, pettämään jne. Mitä siellä pitäisi tehdä?
[/quote]
Ilmaiselle lomalle?
Mitä siinä pullonpyörityksessä tapahtui? Voisko joku kertoo lyhyesti tai pitkästi? Meni multa ihan ohi tuo kohtaus... :(
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:39"]"Ihanaa päästä tiikereitä halailemaan!" Taas näitä eläinesityksiä mainostetaan ohjelmassa, tosta touhusta on eläinten hyvä kohtelu kaukana.
[/quote]
Joo oli todella oksettavaa. Piti oikein itkeä onnesta kun pääsi osallistumaan eläinrääkkäykseen?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:14"]
https://instagram.com/p/1NemdIFnHH/ Kuinka kaunis :D
[/quote]
toi on kyllä niin ruma akka ettei toista oo :D
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:10"]
Mitä siinä pullonpyörityksessä tapahtui? Voisko joku kertoo lyhyesti tai pitkästi? Meni multa ihan ohi tuo kohtaus... :(
[/quote]
niin.. Joku please? ;)
Onko täällä aivan pakko jatkuvasti haukkua toisten ulkonäköä?? Kyseessä ei kuitenkaan olleet mitkään missi/misterkisat.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:29"]
Onko täällä aivan pakko jatkuvasti haukkua toisten ulkonäköä?? Kyseessä ei kuitenkaan olleet mitkään missi/misterkisat.
[/quote]
itse hän esittelee itseään pitkin nettiä
Oon aivan ihastunut Henkkaan! :D
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:29"]
[/quote]
itse hän esittelee itseään pitkin nettiä
[/quote]
Ja te saatte tyydytystä kun haukutte täällä huonolla itsetunnolla varustettuja pikkutyttöjä? Pitäsköhän katsoa peiliin..
Miksi Akin kaltainen epävakaa ydinpommi lähtee ohjelmaan, jossa on tarkoitus pettää ja vietellä miehiä, kun noin ottaa kupoliin?