Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island

Vierailija
04.03.2015 |

Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!

Kommentit (4239)

Vierailija
3301/4239 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi krista voi olla niin tyhmä että jäis ton samin kans oleen

Vierailija
3302/4239 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helvetistä se Choco nimi nyt tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3303/4239 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akilla ja Ritalla on varmasti mahtavaa makkarissa...just sellanen superfyysinen pariskunta...

Vierailija
3304/4239 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:34"]

Mistä helvetistä se Choco nimi nyt tulee?

[/quote]

Niinpä, se ei nyt edelleenkään selvinnyt. Musta kulli vai mikä?

Vierailija
3305/4239 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Choco tykkää suklaanapista eniten ilmeisesti. ;)

Vierailija
3306/4239 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks siel ollu joku toinen jonka nimi oli Chico?

Vierailija
3307/4239 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kaikki parit on ollut viimeisellä iltanuotiolla, on ollut hauska huomata, että kaikilla on ollut sama homma. Mies on itkenyt tekojaan (poislukien Simo), vaikka vain naiset kehittivät oikeita tunteita ja suhteita (poislukien Rita). Niin ne asiat kummallisesti kääntyy.

Vierailija
3308/4239 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 22:32"]Nauratti kun Aki oli itkeny tunnin tossa niin Kuronen sano vähän kyllästyneenä ja keskeyttäen että "vielä yksi kysymys, lähdettekö pariskuntana" :D #eijaksakuunnellaenää
[/quote]
Se oli kyllä paikallaan. Akin märiseminen oli puistattavaa. Lähes yhtä pelle kuin Sami

Vierailija
3309/4239 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä viimeisillä iltanuotioilla pisteet Kuroselle!

Vierailija
3310/4239 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILTALEHTI: NYT PUHUU SATU

Tänään nähtiin Temptation Island Suomen viimeinen jakso, jossa Sami Tuomainen ja Krista Tampio kohtasivat ensimmäistä kertaa kolmen viikon tauon jälkeen. Krista halusi kuulla Samin version hänen ja Satu Timosen väleistä. Sami pysyi kannassaan ja vakuutti, ettei käsipeliä ole ollut.

- Minun käteni ei käynyt maalissa, eikä Satu ole käynyt minun maalissani, Sami viittasi jaksossa intiimialueiden kosketteluun.

Sitä vastoin Sami väitti, että Satu olisi nylkyttänyt hänen lonkkaansa, mihin mies olisi herännyt kesken unien.

- Olin viimeisenä bileiltana kovassa kuumeessa. Asteita oli 38 ja minä olin pystyssä Buranan voimin, Iltalehden tavoittama Satu kertaa tapahtumista omasta näkökulmastaan.

Sadulla on toisenlainen käsitys myös siitä, missä kenenkin sormet ovat ensimmäisissä pippaloissa käyneet.

- Kyllä se oli sitä itseään. Muiden mielestä meidän touhumme näyttivät jo seksiltä, vaikka siitä ei siis ollut kyse. Mutta käsikosketusta oli todellakin, Satu tuohtuu.

"Sami on raukkamainen"

Satu tunnustaa suoraan olleensa ensimmäisenä iltana humalassa. Hän vakuuttaa silti muistavansa tapahtumien kulun selvästi. Sokki ja järkytys iskivät kunnolla seuraavana aamuna.

- Olin ensimmäisenä pystyssä koko porukasta. Minulla oli hirveä morkkis. Ei saatana, mieshän on kihloissa! Fiilis ei todellakaan ollut maailman paras, Satu muistelee omia tuntemuksiaan.

Hän avautui tapahtuneesta toisille sinkkunaisille, sillä asia painoi häntä.

- Sitä kautta kaikki päätyi lopulta tuotannonkin korviin. Itse en edes olisi tuonut tapahtumia ilmi, sillä en olisi halunnut käsitellä kameroiden ja koko Suomen kansan edessä näin henkilökohtaista asiaa. Mutta siinä vaiheessa oli liian myöhäistä, kun kaikki jo tiesivät, Satu pahoittelee.

Niinpä Satun ja Samin välejä puitiin koko tuotantokauden ajan. Sen seuraaminen jälkikäteen television ruudun välityksellä on ollut paikka paikoin raskasta.

- Onhan se hämmentävää ja raivostuttavaa, että Sami ei myönnä tapahtunutta. Hän leimaa minut rivien välissä valehtelijaksi, vaikka asia on juuri päinvastoin. Hänessä ei ole sen vertaa miestä, että kantaisi vastuunsa. Raukkamaista! Satu tulistuu.

"Huonot jutut"

Kaikesta huolimatta Satu ei kadu ohjelmaan mukaan lähtemistä.

- Tekisin melkein kaiken samalla lailla uudelleen. Samiin ei koskisi, humalasta ja hetken huumasta huolimatta, Satu vakuuttaa.

- Ei ollut kaiken tämän jälkipuinnin arvoista, hän harmittelee.

Samista erossa pysyminen olisi sinänsä helppoa, ettei tämä vastaa Sadun ihannemiestä lainkaan.

- Sami ei ole minun tyyppiseni. Ei ulkonäkönsä, ei luonteensa eikä etenkään huonojen juttujensa perusteella.

Eräs toinen Sami sitä vastoin on paljonkin yhä sinkkuna olevan Sadun mieleen.

Sami Kuronen on kyllä ihana, nainen huokaisee ohjelman juontajasta puhuessaan.

http://www.iltalehti.fi//viihde/2015050719644624_vi.shtml

Vierailija
3312/4239 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:52"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:38"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:29"]En siis kestä, Krista ja Sami edelleen yhdessä! Eikö Krista tajua, minkälainen mies Sami on!! Olis saanu Chokosta huomattavasti järkevämmän miehen, ja lisäksi huomattavasti paremman näköisenkin!! Voi ahdistus! [/quote] Ei se Choko sitä olisi oikeasti ottanut, kuten ei Peni Jasminaa. Ne hoiti duuniaan siellä saarella. [/quote] Just the gigolo,,, [/quote] Niin juuri, ei kai kukaan oikeasti kuvittele mitään muuta. Totuushan oli että laitettiin saareen neljä varattua naista ja kolminkertainen määrä heitä jahtaamaan palkattuja miehiä, juotettiin naisia aamusta iltaan ja välillä pehmitettiin päitä epämääräisillä videoilla. Hei oikeasti, miehet oli palkattu puhumaan paskaa ja panemaan jos mahdollista. Kaikki nähty 'romantiikkaakin' oli ostettua. [/quote] Hassuinta oli, että eniten pani "ei-sinkkumies" Simo

[/quote]

Niinpä, samaan hommaan ne naisetkin sinne palkattiin.

Tältä pohjalta kun miettii millä kriteereillä parit on valittu niin,,, varmasti valinnassa kiinnitettiin huomiota että valituilla on potettiaalia,,,, mihin?

[/quote]

Kai valinnoissa oli rankat psykologiset testit joilla varmistettiin henkiset voimavarat, tai oikeastaan niiden puute. Ei pysty ymmärtämään miksi joku ilmoittautuu tällaiseen soopaan, ja vielä vapaaehtoisesti. Sitten kerrotaan jälkeenpäin kuinka oli hieno kokemus. Mikä helvetti meitä ihmisiä oikein vaivaa?

Vierailija
3313/4239 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vasta tänään vimpan jakson ja aivan sama mitä muut ajattelevat mutta minä olin kyllä onnesta soikeena kun Aki ja Rita kohtasivat toisensa taas ja itkin ilosta heidän puolesta vaikka tiesinkin jo että varmasti jatkavat yhdessä oloaan. Kaikkea hyvää heille :) Ainut pari joilla ei ollut mitään säätöä kenenkään kanssa. Luodut toisilleen <3

Vierailija
3314/4239 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3315/4239 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:37"]

Tässä on suomalaisten naisten unelmien poikamies.

http://is12.snstatic.fi/img/978/1427810822734.jpg

http://is11.snstatic.fi/img/978/1429006801800.jpg

[/quote]

No se on vähän semmonen mattinykänen tai teuvohakkarainen, joille löytyy aina jostain ihmeestä hyysääjiä. 

Vierailija
3316/4239 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:20"]Katsoin vasta tänään vimpan jakson ja aivan sama mitä muut ajattelevat mutta minä olin kyllä onnesta soikeena kun Aki ja Rita kohtasivat toisensa taas ja itkin ilosta heidän puolesta vaikka tiesinkin jo että varmasti jatkavat yhdessä oloaan. Kaikkea hyvää heille :) Ainut pari joilla ei ollut mitään säätöä kenenkään kanssa. Luodut toisilleen <3
[/quote]
Olihan Akilla ja Annilla sutinaa..

Vierailija
3317/4239 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:58"]

Ei musta kyllä lusikassa nukkuminen stringit jalassa ole ihan sama kuin uida jonkun kanssa...

[/quote]

Puhuiko joku stringit jalassa lusikassa nukkumisesta mitään? Tässä keskusteltiin Ritasta, joka ainoastaan nukkui Anttonin kanssa samassa sängyssä ilman minkäänlaista koskettelua. Lähempää tuttavuutta pienemmissä vaatteissa tehdään istumalla vierekkäin porealtaassa... Uimahallikin nostettiin esimerkiksi koska vaatteiden vähyys koettiin pettämiseksi. Joku roti tuohon olkiukkoiluunkin! Itse olen ulkomaanreissuilla nukkunut parisängyssä miespuolisen kaverin kanssa, koska olimme neljästään reissussa (minä ja kolme miespuolista kaveriani) ja asunnossa oli 2 parisänkyä. Poikaystävääni ei haitannut, kaverini tyttöystävää ei haitannut ja mitään himoa kaveriani kohtaan en tuntenut. Vaikea ymmärtää mikä siitä sängystä tekee niin syntisen ettei siellä saa olla muiden kuin puolisoidensa kanssa. Autossakin on seksiä harrastettu, ettekö päästä puolisoitanne autoon muiden kanssa?

Lisäksi jos ette näe eroa sillä että mennään ehdoin tahdoin toisen kanssa "nukkumaan" (Niinkuin Nina) ja sillä että ollaan samassa paikassa ja nukkumiseen on varattu yksi sänky (kuten Rita) niin vaikea uskoa että aivokapasiteettinne riittää ketään muuta hurmaamaan kuin Akin kaltaisen mustavalkoisesti ajattelevan kotidiktaattorin, jolloin varmaan olettekin hänen kanssaan samoilla linjoilla näissä "suhteen rikkovissa virheissä".

[/quote]

No se mitä sinä teet parisuhteessasi on teidän asianne. Eihän jotkut pidä pettämisenä sitäkään että nussii toista jos toinen sen hyväksyy. Joten toi nyt ei kauheasti todista mitään.

Se että miehesi hyväksyy sinun pellehtimisesi on miehesi ongelma. 

[/quote]
Oletko vähän yksinkertainen? Ei se ole pettämistä jos siihen on lupa, se on silloin avoin suhde. Nukkuminen ilman minkäänlaista koskettelua tuskin on pettämistä kenenkään päästään terveen mielestä. Omistushaluiset luuserit ovat asia erikseen.

Vierailija
3318/4239 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:58"]

Ei musta kyllä lusikassa nukkuminen stringit jalassa ole ihan sama kuin uida jonkun kanssa...

[/quote]

Tarkoitin tällä Ninaa. Ritan nukkumisessa en mitään väärää nähnyt.

Vierailija
3319/4239 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiseen rankingjärjestykseen laittaisitte parit yksittäisinä henkilöinä jos kriteereinä on käyttäytyminen sinkkujen kanssa ja esiintyminen parisuhteessa olevana. 

Oma järjestykseni on, 1. Jere, 2. Rita, 3. Aki, 4. Jasmina, 5. Simo, 6. Krista, 7. Nina, 8. Sami

Jere oli ykkönen koska pysyi mielestäni parhaiten ruodussa, Rita pääsi melkein samaan mutta viimeinen iltanuotio näytti liikaa feikiltä. Jasmina ja Simo on vähän hankala sijoittaa koska eivät olleet enään oikea pari.  

Vierailija
3320/4239 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jere, 2. Jasmina, 3. Simo, 4. Krista, 5. Rita, 6. Nina 7. Aki, 8. Sami

Ketju on lukittu.