Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Useapi niistä sinuista oli oikeasti varattuja... Ihan teennäinen ohjelma kaikin puolin!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:23"]Hyi vittu toi nina on yks lortto! kauheeta olla kaks viikkoo ilman seksii, voi eiii maailmanloppu
[/quote] hiukan yksinkertaisen kuvan kyllä valitettavasti antaa. luulin fiksummaksi . pettäjätyyppiä
Siis toi chico on niin yököttävä!
Kauhean huonossa kunnossa Simon hampaat :(( Olisi kyllä totaalinen turn off minulle. Tyttö (jonka kanssa kettua koloon) on kuitenkin tosi huoliteltu ja nätti - miten suostunut tuollaisen huonohampaisen juopporetkun kanssa sänkyyn :-O
Nina ja reteet Lontoo-jutut. Lopettaisi jo. Tosi cool...
Mitä ihmettä Jasmina tarkoitti kun sanoi että Lari tuli vähän myöhemmin saarelle? Kävikö siellä sellainen sinkkupako että piti jo täydentää porukkaa?
Jessica:"Mitä tulevaisuudessa?" Simo:"En tiiä"
Smoooooooth
Punaviiniä skumppalaseista?? Miksi? Ja näyttipä Jassua kiinnostavan noi treffit. Olisi kuitenkin kohteliasta vastata muutakin, ku "niin", "joo".
Facepalm.
katson netissä, viiveellä- Missä kohti nyt mennään?
En tiedä mitä tässä voi naisista ajatella jos Simon kaltaisen kanssa joku eksyy petiin, varsinkin kun on "fiinisti" treffaillut päivällä ja nähnyt hemmon tavat ja elkeet.
Vakuuttavat muuten nuo 7-elevenistä haetut deittieväät, tuotanto tuhlaa huolella :D
Koko sarjan oon ihmetelly lasi+viinivalintoja. Ennenkin ollu punaviini skumppalaseissa ja skumppa viinilasissa.
Jere on kyllä herttainen poika.
Jep 2 viikkoa ilman seksiä mahdotonta. Hyi ällö chico
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:35"]Jere on kyllä herttainen poika.
[/quote]
..ja ansaitsisi paljon paremman naisen kuin Nina.
Nina ja chico ja hipsunhipsu.....vakka löytänyt kantensa.
Muka vaan nukkuneet ja selkää hipsuttanu... Justjoo
Oonko mä ainoo, joka tykkää Chicosta?
Jasmiina iha hajalla kun ei päässy Penin kaa deiteille