Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island

Vierailija
04.03.2015 |

Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!

Kommentit (4239)

Vierailija
2721/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:53"]

Haluaako joku valaista vielä, että mikä oli se syy, miksi Henkka pudotettiin? Ja oliko se nimenomaan Rita, joka sanoi, että "jos ei ole herrasmies, niin putoaa" tms.? Nimittäin aika outoa kuitenkin sitten kestää tuollaista ihme raivoamista ja uhkailua sitten omalta mieheltään, jos tälläinenkin puoli Akista on Ritalle tuttu? Uhkasi hukuttaa Janitan, huhhuh...

[/quote]

Henkkahan on aivan pimee.

[/quote]

Mannisen parin logiikkaa, joka on sitä,  ettei siinä ole mitään päätä eikä  häntää. Turha yrittää etsiä punaista lankaa. Katsos, herrasmies voi vetää turpaan sellaista, joka matkii herrasmiestä, joka vetää turpaan. Menikö jakeluun? Jos ei, niin tulee turpaan.

"mä en tiedä, mikä oon, mutta joskus mä  kuitenkin oon jotain"  matki Henkka. Parasta!

Vierailija
2722/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 10:22"]

Sami on kyllä surkuhupaisa tapaus. Miksi ihmeessä antoi ymmärtää siinä iltanuotiolla kameroiden edessä että tekee itselleen jotain jos Krista pettää tms? Niin noloa ja ajattelematonta, Jere kun oli ihan hajalla siinä vieressä. Varsinainen pelastaja Sami!
Mitäs vielä? Ainiin, Sadun paljastus siitä että silloin ekana iltana olisi ollut jotain käsipeliä. En ihmettele tai epäile yhtään! Sami vaikuttaa juuri sellaiselta joka on pettämässä heti kun on juonut tölkillisen kaljaa. Minusta Krisrta on muutenkin antanut ymmärtää että Sami olisi pettänyt tms niiden suhteen aikana.

[/quote]

Kristan pitäisi antaa Sampalle potku persuuksiin ja hakea itse maikkarin 10 years younger-ohjelmaan ja sen jälkeen uutta matoa koukkuun. Luulisi Suomesta löytyvän edes yhden uskollisen ja kunnollisen miehen. Kristasta saa kuvan kiltistä kuuntelijatyypistä. Olisi jo aika jonkun kuunnella vaihteeksi Kristan murheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:52"]

Korjatkaa jos olen väärässä? Eikö se silikooninen tyttö yrittänyt Akia vaikka se itse hengaili tiiviisti Simon kanssa? Kun se käveli koko ajan sen Akin perässä ja halusi jutella ja Aki hermostui jo silloin siihen. Silloin kun Aki totesi että Simolle käy vielä huonosti sen tytön kanssa, muistatteko? Olikohan se ollut tyrkyllä ja sanonut että Aki on enemmän hänen tyyppiään eikä Simon, ja Aki oli sitä mieltä että se pelaa jotain kummaa peliä Simon kanssa? Koska se silikooninenhan sanoi just Simolle että Aki muistuttaa hänen exää joten se vahvistaisi sen että Aki olisi sen tytön tyyppiä mutta ei uskonut jos Aki sanonut ettei kiinnosta mutta silti jankutti siihen pisteeseen että Aki sanoi topakasti siitä altaaseen menosta?

[/quote]

Annihan se on Akin perässä juossut ja katsellut Akia silmät loistaen.

Vierailija
2724/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Jasmiina ainoa joka ei ole vielä tajunnut, että Beni on "niitä miehiä".

Kovastihan tuo yrittää esiintyä rasvattomine sikspäkkeineen ja täydellisine geelikampauksineen kovana naistenvalloittajana, mutta käytös ja kehonkieli kertovat valitettavan totuuden. Ei kiinnosta naiset ei, mutta kimppapunkka Antonin kanssa kyllä!

Vierailija
2725/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tää keskustelu hyllyy eteenpäin, ei enää jaksa kertaistumalta lukea kaikkia sivuja

Vierailija
2726/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks ville ja henkka homoja kun puhuivat "uskomattomasta yhteydestä"? :D

Vierailija
2727/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:15"]

Akissa oli liikaa miestä Marielle. Marielle olisi sopinut joku Penin tai Heikin kaltainen munaton poju. Aki tarvitsee asenteella ja henkisellä munalla varustetun rotunaisen! Jos haluatte laadukkaan prätkän niin kääntykää Amtyn puoleen.

[/quote]

Aki mee pois.

Joo ei missään tapauksessa Marie olisi sopinut Akille.   Akille olisi pitänyt  värvätä naisia Hämeenlinnan keskuvankilasta. Ei olisi tullut  yhteentörmäyksiä tai väärinkäsityksiä.  Samat arvot.

[/quote]

Vierailija
2728/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:52"]

Hauska ohjelma :D

[/quote]

Kyllä! :D

Simo yrittää nussia kaikkea, Aki laittaa ämmiä turpaan, Jere itkee kaikesta ja Sami itkee ja sormettaa. Samia ei saa jättää yksin.

Aki: Imekää mun .....! Sami ja Jere: Kyllä herra Fuhrer! Simo: Mikä on  ....?

Vierailija
2729/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:57"]Siis hyi, Sami sormettanu uima-altaassa EKANA ILTANA sitä Satua? Heti sen jälkeen kun vollotti ikäväänsä Kristan kirjettä lukiessa? Ja Krista antoi sille anteeksi, ilmeisesti, jos yhdessä ovat edelleen? En kyllä tuollaseen "mieheen" vois luottaa pätkän vertaa. Ihmeellisiä on ihmiset.. [/quote] Mulla jäi kyllä epäselväksi että kuka oli kenelle tehnyt mitä. Vai oliko sitä käsipeliä ollut puolin ja toisin? Ja miten se oikeesti nyt heti ekana iltana moista, siis ihan hirvee äijä varmaan siviilissä!!! Tiedän tuon ihmistyypin, itku silmässä häntä koipien välissä, kunhan saa vaan sikailla juuri niin paljon kun huvittaa.

[/quote]

Satu aika suoraan kertoi kameralle, että Sami on sormettanut häntä uima-altaassa, ja Kristana ei itse hyväksyisi moista. Sami taas puhui halailusta ja suutelusta ja että niin kauan kun "kukkaan ei oo pannu kettään", kaikki on hyvin. Satu vaikutti aika ärtyneeltä, kun Sami kieltää tapahtuneen.

[/quote]

Kyllä muakin ketuttais, jos joku tunkis sormensa muhun ja sitten leikkis, ettei tässä mitään. Ihan vaan pussailtiin. Ihan niin kuin ei pässi tajuaisi, että se, mikä ei näy, on silti tapahtunut. 

[/quote]

Tuossa tilanteessa minulle tulisi päällimmäisenä mieleen, että en nyt ihan ekana haluaisi julistaa kaikelle kansalle, että olen kiehnännyt varatun ympärikännisen äijän kanssa ottaen sormea sinne minne ei sopisi...

[/quote]

Siitähän niille sinkuille  maksetaan, juuri siitä, parisuhteet koville. Eikö formaatti ole vielä auennut tässä vaiheessa. :D :D  

Vierailija
2730/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:51"]

voiko olla ällöttävämpää otusta kuin Sami? turhempi kuin kullinmakuinen tikkari!!!!! Ymmärrän täysin "pikkusisko"-Sadun ärtymyksen ja sen inhon,jota ilmeisesti editoijat yrittävät leikata pois.Jos itse olisin sinkkumuijana tuolla,niin KIELTÄYTYISIN lähtemästä kyseisen paviaanin kanssa edes noin surkeille ryhmätreffeille,puhumattakaan kahdenkeskisistä.......YÖK!

[/quote]

Ei kai ne alun pussailut ja "käsipelit" kumminkaan vastentahtoisia ollut, joten jäikö jotain kostomentaliteettia hampaankoloon, kun asiat eivät siitä sitten Samin kanssa edenneetkään?

[/quote]

Satu hoiti homman ja sai sulan hattuun siitä, mistä maksetaan. Ja takuulla nieli omaa oksennusta, paska homma. No, ei se mitään. Eihän juoni ole selvinnyt edes noille pariskunnille, jotka on tuolla. Yksi bimbo tosissaan luullee, että häntä joku yrittä iskeä oikeasti. Jasmina ja Simo iskee sinkkuja,  eikä päinvastoin. Voi leipä.

Vierailija
2731/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 06:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:15"]

Akissa oli liikaa miestä Marielle. Marielle olisi sopinut joku Penin tai Heikin kaltainen munaton poju. Aki tarvitsee asenteella ja henkisellä munalla varustetun rotunaisen! Jos haluatte laadukkaan prätkän niin kääntykää Amtyn puoleen.

[/quote]

Aki mee pois.

Joo ei missään tapauksessa Marie olisi sopinut Akille.   Akille olisi pitänyt  värvätä naisia Hämeenlinnan keskuvankilasta. Ei olisi tullut  yhteentörmäyksiä tai väärinkäsityksiä.  Samat arvot.

[/quote]

[/quote]

Minusta Akille sopii sellainen tuksunuttura, joka luulee, että suuren rakkauden merkki on parit mustat silmät viikossa ja sen jälkeen anteeksi, jos ja nimenomaa anteeksi JOS, mutta rakastan sinua niin hirveesti palopuhe.  Ja uskollisuuden takeeksi se, että puhuu halventavasti muista naisista. Ai niin, mutta eikös se ole jo löytynyt.

Vierailija
2732/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi en pitänyt jasminasta ollenkaan, mutta muuttuu koko ajan sympaattisemmaksi! Minusta vaikutti ihan vilpittömän huvittuneelta simon videota katsoessaan, enka tajua miksi tuotanto edes vaivautuu enää kasaamaan videoita jassulle :D varmaan kuvittelivat saavansa irti jonkun reaktion tai edes pari kyyneltä simon kommentilla siitä, ettei ole jassua miettinyt ollenkaan.

Sami muistuttaa paljon ex-poikaystävääni, yhtäläisyydet jatkuvat niinkin pitkälle että rakkautta vannottiin ja naimisiin oltiin menossa, mutta silti kummasti päätyi naimaan toista naista meidän yhteiseen sänkyymme...

Vierailija
2733/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 10:51"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:15"] Minusta näytti selvästi siltä että Aki sanoi siitä uima-allasjutusta ja hukkumisesta Janitalle siihen malliin siksi koska Janita oli ottanut aika paljon siinä vaiheessa kun puhe alkoi olla sopertelemista ja jos se olisi lähtenyt hoipertelemaan sinne pihalle ja altaalle vielä kun muut painuneet petiin. En tiedä tai tajua mitä sarjaa te katsotte jos kuvittelette tuon olleen joku tappouhkaus! :-D [/quote]   Aki on jotain 15 vuotta vanhempi kuin tuo Janita. Miksi aikuinen iso mies huutaa nuorelle naiselle tuohon malliin? Jos hän on huolissaan, että nainen hukkuu kännissä altaaseen, niin hän voisi ihan hyvin puhua asiallisesti ja vaikka kantaa naisen nukkumaan (ilman mitään käpälöintiä ja vihjailua). Niin toimii aikuiset miehet ainakin niissä piireissä missä minä liikun. Hyvin epämiellyttävää käytöstä. [/quote] no tykkäättekö te siitä että 15 v nuoremmat pennut alkaa hyppiin silmille kerta toisensa jälkeen, mitä häh??? *nyrkkiä pöytään eikä kettu mene koloon s-tana* [/quote] Heikkoa tekoa on päänuppi jos ei parin pennun silmille hyppimistä kestä ilman raivareita.

[/quote]

Sitä suuremmalla syyllä joutuu naurunalaiseksi, jos noin vanha mies nolaa itsensä aivan  totaaliseti. (ei kuitenkaan vanhuuden höperö) Heikkolahjaisten propagandaa puolustautua iällä, mutta kyllä se niin on, että tymätkin vanhenee. Yrittihän tytöt olla hyinkin korrekteja. Taisi olla kuitenkin naurussa pitelemistä. Naisten hakkaajia ja uhitteljoita ei kovin palvon arvosteta muutenkaan, paitsi tietysti ne, jotka itse on samanlaisia. Tuskin tästä vuodesta tulee mitään "akanhakkaajat kunniaan"  vuotta ala Aki, että älkää innostuko liikaa. Hus hus sinne omiin koloihin vaan. 

Vierailija
2734/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 08:03"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 10:51"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:15"] Minusta näytti selvästi siltä että Aki sanoi siitä uima-allasjutusta ja hukkumisesta Janitalle siihen malliin siksi koska Janita oli ottanut aika paljon siinä vaiheessa kun puhe alkoi olla sopertelemista ja jos se olisi lähtenyt hoipertelemaan sinne pihalle ja altaalle vielä kun muut painuneet petiin. En tiedä tai tajua mitä sarjaa te katsotte jos kuvittelette tuon olleen joku tappouhkaus! :-D [/quote]   Aki on jotain 15 vuotta vanhempi kuin tuo Janita. Miksi aikuinen iso mies huutaa nuorelle naiselle tuohon malliin? Jos hän on huolissaan, että nainen hukkuu kännissä altaaseen, niin hän voisi ihan hyvin puhua asiallisesti ja vaikka kantaa naisen nukkumaan (ilman mitään käpälöintiä ja vihjailua). Niin toimii aikuiset miehet ainakin niissä piireissä missä minä liikun. Hyvin epämiellyttävää käytöstä. [/quote] no tykkäättekö te siitä että 15 v nuoremmat pennut alkaa hyppiin silmille kerta toisensa jälkeen, mitä häh??? *nyrkkiä pöytään eikä kettu mene koloon s-tana* [/quote] Heikkoa tekoa on päänuppi jos ei parin pennun silmille hyppimistä kestä ilman raivareita.

[/quote]

Sitä suuremmalla syyllä joutuu naurunalaiseksi, jos noin vanha mies nolaa itsensä aivan  totaaliseti. (ei kuitenkaan vanhuuden höperö) Heikkolahjaisten propagandaa puolustautua iällä, mutta kyllä se niin on, että tymätkin vanhenee. Yrittihän tytöt olla hyinkin korrekteja. Taisi olla kuitenkin naurussa pitelemistä. Naisten hakkaajia ja uhitteljoita ei kovin palvon arvosteta muutenkaan, paitsi tietysti ne, jotka itse on samanlaisia. Tuskin tästä vuodesta tulee mitään "akanhakkaajat kunniaan"  vuotta ala Aki, että älkää innostuko liikaa. Hus hus sinne omiin koloihin vaan. 

[/quote]

Ei juma LOL! Akanhakkaajien juhlavuosi, sarjassa arjen sankarit. Temptation Island Suomi. Päivä pelastettu.

Vierailija
2735/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi satu ei sanonut suoraan keskustelussa omaa versiota? Sanoi vaan "niin" kun "ei oo mitään peruuttamatonta tapahtunut".

Vierailija
2736/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 08:17"]

Miksi satu ei sanonut suoraan keskustelussa omaa versiota? Sanoi vaan "niin" kun "ei oo mitään peruuttamatonta tapahtunut".

[/quote]

Aivan, on se kumma kun lähtee tuolla lailla mukaan kirkkain silmin että kaikki ok ja sitten selän takana länkyttää. 

Vierailija
2737/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:23"]Hyvä se yks mies: "Mun lempinimi on choco. Treffien jälkeen tiiätte miks ;)" Whaaaat :'D
[/quote]

Vetää vain kakkoseen.

Vierailija
2738/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun se Jere on mun mielestäni ihanan lutuinen ja söpö poika:)

Vierailija
2739/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:13"]

Ärsyttämisessä ja uhkailussa on se ero, että ensimmäisessä kohteen ei tarvitse pelätä. Ärsyttävän käytöksen kanssa voi toimia muutenkin kuin ruveta käyttäytymään uhkaavasti, varsinkin jos tämä uhkailija on fyysisesti muita osapuolia huomattavasti vahvempi.

[/quote]

Aki ja Ritahan suunnittelevat lasten tekoa. Muksut voivat olla joskus ehkä pikkasen ärsyttävämpiä kuin pari sinkkunaista. Siinä saa Aki sanoa ensimmäisen, toisen, ja vielä kolmannenkin kerran. Sitten tulee taas nyrkkiä pöytään ja varmaan vähintään risua pyllylle.

Toivottavasti Rita vielä harkitsee onko se Akin kanssa ihan kannattavaa, jos ei minkäänlaisia hermoja löydy.

Vierailija
2740/4239 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:19"]

Onpas toi Aki tyhmä: "On täällä KOMEITAkin miehiä pussattavaksi, MARIElle, ei muille esim rumahannalle, mutta kukkokiekuu juu, enkä suostuisi kuitenkaan, mutta mitään en myönnä enkä tajua, räyh.."

"Ai mitennnii formaatti, ai mitennii vapaaehtoisesti tulin, v*ttu mua ei määräillä, mä ajan hummerilla, minäminäminä, räyh.."

Ja surkuhupaisaa on, että tuolla nyt ei kertakaikkiaan ole yhtäkään komeaa miestä ! Henry Saari, Vesa Keskinen ja Aki Manninen kaikki rumia ällötyksiä.. Naiset myös kaikki tyynni järkkyjä.

Anni ja Fanni pussas levillä.. Ihanku Dumbo ja Dambo, Nuija ja Tosinuija jne.. Eipä kelvannu miehille tai miehet..

[/quote]

RÄYH

Jos  MINÄ  sanon esimmäisen kerran: Miksei Marie pussannut mua hienoa miestä, vaan valitsi  Daisin. Sitä minä suuresti ihmettelen. räyh.
Ja jos MINÄ sanon  toisen kerran: ja minähän en pussaa yhtäkään naista täällä. RÄYH.
Niin KAIKKIHAN  sen ymmärtää, että silloin tulee nyrkkiä pöytään.
Ja jos tämä ei mene jakeluun,  niin oi voi!

Menikö jakeluun?
Genius Aki

Ketju on lukittu.