Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island

Vierailija
04.03.2015 |

Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!

Kommentit (4239)

Vierailija
2681/4239 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Jasmina on kyllä nätti tyttö ja sillä on kiva murre, joten telkkarissa sitä katselee ihan mielellään, mutta nuo instagram-kuvat on ihan järkyttäviä. Duck face tekee kauniistakin naisesta ärsyttävän näköisen.

Vierailija
2682/4239 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty ottamaan Tuomasta kovin vakavasti, kun se ite kutsuu itseään lempinimellä Choco. Haluaisin kyllä kovasti tietää, että mistä se nimi tulee. Silloin ekassa jaksossahan se kovasti mainosti, että sen kanssa treffaillessa se selviää. Eipä oo ainakaan mulle vielä selvinny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se Akin uhoaminen oli pelottavaa, en ole tottunut riehujiin. Puolikkaan pisteen saa anteeksipyynnöstä, mutta otan sen takaisin koska pyysi anteeksi "jos joku loukkaantui" eikä siksi että käyttäytyi kuin mikäkin simpanssi. Plus se "nostakaa kätenne jotka annatte (anteeksi)" oli ihme manipulointia (tietoista vai ei?), ei kukaan halua olla se nirppanokka joka ainoana jättää kätensä nostamatta vaikka oikeasti olisi edelleen loukkaantunut ja ihan aiheesta. Äijän käytös haisee kilometrin päähän, mutta toivon kuitenkin Ritan takia että olen totaalisen väärässä ja on ihan hyvä tyyppi.

Vierailija
2684/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:59"]

Kuvittelivatko ne Henkka ja Ville, että heidät jätetään pudottamatta, kun liittoutuivat tuolla tavalla? Ihme touhua. Oliko siinä yrityksenä se, että naiset peruisivat pudottamispäätöksensä, kun heille paljastetaan, että Henkan mukana lähtee myös Ville? No eipä onnistunut tuo. Villeä tuntui lisäksi kovasti v-tuttavan koko juttu ja se, että leikki päättyi jo melko alkuvaiheessa näin typerällä tavalla.

[/quote] mietin muuten samaa!!! Toiveessa saa elää )))))

tuolla joku mainitsi ihmettelevänsä Chicon joutuneen häätöuhan alle Ninan luvalla ...Noh,olihan siellä kolmen joukossa muutaman kerran myös "superhauska,lempeä herrasmies" Anttonikin...Ihmelogiikkaa kyl noilla tytöillä,tai oikeastaan kauheen kaksinaamaista: eka ollaa kehumassa treffikumppaniaan ja sit pyydetään yhtäkkiä kolmen bottom-joukkoon selittelemään "mitä sulla on meille annettavaa"...Siis EI wau,sanon minä :)

Vierailija
2685/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä Aki käyttää sterioideja, lihakset kadonnut huomattavasti ton 1.5 vkon aikana.

Vierailija
2686/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 02:50"]

Totta helvetissä Aki käyttää sterioideja, lihakset kadonnut huomattavasti ton 1.5 vkon aikana.

[/quote]

Ja selässä/niskassa olevat finnit/näpyt on yks merkki siitä. Ja saattaahan tuo raivokohtauskin johtua sellaisesta, ellei sitten vaan ole oikeasti luonteeltaan sellainen.

Vierailija
2687/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kenellekään muulle on auottu tuolla niin paljon päätä kuin Akille. Minä ainakaan en ole huomannut. Ehkä hän osaksi provosoi ihan tahallaan käytöksellään ja olemuksellaan joitakin ihmisiä, mutta aivan varmasti monet provosoituvat tuollaisesta tyypistä, vaikka mitään henkilökohtaista tai muutenkaan järkevää syytä ei edes olisikaan

Jotkut naiset (ja miehetkin) ovat nykyään tottuneet siihen, että kenelle tahansa voi aukoa päätään niin paljon ja niin pitkään kuin huvittaa, ilman että sillä on mitään seuraamuksia. Mutta sitten kun sattuukin vastaan tällainen hieman perinteisempi tyyppi, joka riittävästi vinoilua kuultuaan lyö nyrkin pöytään ja sanoo, että nyt riitti, niin siitähän alkaa heti armoton nyyhkytys, että "miks minä en saanut riidellä koko loppuiltaa, kun se oli minusta niin mukavaa ja olin omasta mielestäni ainoana oikeassa ja näytin sen myös muille ylimielisellä naamallani..." Eihän siinä sitten auta muu kuin lähteä jatkamaan itkua kameroiden eteen.

Vierailija
2688/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 03:00"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 02:50"]

[/quote]

Ja selässä/niskassa olevat finnit/näpyt on yks merkki siitä. Ja saattaahan tuo raivokohtauskin johtua sellaisesta, ellei sitten vaan ole oikeasti luonteeltaan sellainen.
[/quote]

*steroideja ja joo, se myös.

t. Kirjoitusvirheensä korjannut 1706

Vierailija
2689/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 05:59"]

Sami on kyllä ällöttävä mutta mun mielestä satu vaikuttaa juurikin niin kierolta että haluaa vaan tahallaan ärsyttää ja keksi itse tämän käsipelin. Virnuili kierosti asiasta puhuessaankin.

[/quote]

Minä en ihmettelisi, jos siinä on oikeasti käynyt niin, että Samin kättä on ohjattu jonnekin ja Sami oltuaan kännissä ei edes muista kaikkea mitä on tapahtunut...

Vierailija
2690/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai molemmista tiimeistä piti lähtee kaks et on yhtä paljo väkee molemmil puolil. Jompikumpi on sovittu et toisenki pitää lähtee

Vierailija
2691/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä täytyy kyllä sanoa, että olen yllättynyt siitä kuinka moni (ilmeisesti nainen?) Akin käytöstä puolustelee. Olen tosi pettynyt, jos tuotantoyhtiö ei reagoi tuohon ja lemppaa jätkää pihalle ja vähän pettynyt myös siihen, ettei kukaan muista kundeista ottanut tilannetta haltuun. Täysin asiatonta käytöstä tuollaiset hukuttamisuhkailut, vaikka kuinka provosoitaisiin. 15-vuotiaalta ehkä ymmärtäisi, aikuiselta mieheltä ei. 

Vierailija
2692/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran Annilla ja Akilla on uskomaton henkinen yhteys niin miksei Aki valitse Annia ikinä treffikumppaniksi?

Vierailija
2693/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:38"]

Sami on kyllä ällöttävä mutta mun mielestä satu vaikuttaa juurikin niin kierolta että haluaa vaan tahallaan ärsyttää ja keksi itse tämän käsipelin. Virnuili kierosti asiasta puhuessaankin.

[/quote]

Minä en ihmettelisi, jos siinä on oikeasti käynyt niin, että Samin kättä on ohjattu jonnekin ja Sami oltuaan kännissä ei edes muista kaikkea mitä on tapahtunut...

[/quote]

Käsipeliä on epäilty olleen myös ekan illan jälkeen - peitto on nimittäin eräiden näköhavaintojen mukaan liikkunut miesten puolella yö aikaan erittäin epäillyttävästi..

Vierailija
2694/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:47"]

Jos kerran Annilla ja Akilla on uskomaton henkinen yhteys niin miksei Aki valitse Annia ikinä treffikumppaniksi?

[/quote]

Eikös Anni oo kielletty treffikumppani?

Vierailija
2695/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:47"]

[/quote]

Koska alussa ne naiset sai asettaa sen treffikiellon jollekkin naiselle, ja Rita valkkas Annin?;) Ehkäpä siksi oisko?:D

Vierailija
2696/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä Annia. Kuvittelee varmaan olevansa jokamiehen unelma ja varmaan haluaisi rakastella itseään. Puhuu niinkuin sillä olis joku vika tai häiriö jossain. En jaksaisi hetkeäkään kuunnella.

Chiko vaikuttaa ihan mukavalta, mutta ulkonäkö on kuin jonkun sketsihahmon. Ei Luoja se nenäkin!:D

Ja Nina. Mitvit?!?

Vierailija
2697/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:47"]

[/quote]

Eikös Anni oo kielletty treffikumppani?
[/quote]

Niin joo niinpä tais olla. Uskon silti, ettei Aki ajattele Annia kuin kaveripohjalta.

Vierailija
2698/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:00"]Hevosmiesten tietotoimiston mukaan Aki kuulemma kilahti sen takia että Janitaa tuntui kiinnostavan Akin sukukalleudet ja Aki taas ei ollut oikein sillä tuulella.

Janitalla kuulemma taas oli se aika kuukaudesta että olis tarvinnut vähän kyyditystä - niin sen takia vähän möksähti  :D
[/quote]
T. Aki

Vierailija
2699/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:38"]

[/quote]

[/quote]

Käsipeliä on epäilty olleen myös ekan illan jälkeen - peitto on nimittäin eräiden näköhavaintojen mukaan liikkunut miesten puolella yö aikaan erittäin epäillyttävästi..
[/quote]

Siis täh? Eikö ne miehet nuku yhdessä? Keskenäänkö ne sitä harrastaa?

Vierailija
2700/4239 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:28"]En mie kyllä taijjuu et miks työ noita kaikkia tyttölöitä ja poikaloita noin rissaatte - kyllä miulle kelpais yöseuraksi kuka tahansa noista komistuksista!

t. N58
[/quote]

No eiköhän sun iässä alakin olee aika epätoivonen..

Ketju on lukittu.