Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin tehdä lapsi jos ei halua itse yhtään sitä lasta?

Vierailija
27.11.2005 |

Sovimme raskausaikana, että teemme toisen lapsen heti esikoisemme synnyttyä. Olemme kumpikin mieheni kanssa kärsineet siitä, että meillä on sisaruksiimme niin suuret ikäerot, ja haluaisimme tietenkin että omalla lapsellamme on sisaruksesta jotain seuraa.

Esikoinen syntyi, ja synnytys oli aivan kamala, pelkään kuollakseni nyt synnytystä enkä haluaisi enää koskaan synnyttää. Lisäksi olen tyytyväinen tähän yhteen ihanaan lapseen ja haluaisin olla äitinä vain hänelle.... Mies kuitenkin vaatii toista lasta heti, hänellä on kauhea vauvakuume.

Pitääkö minun suostua ja tehdä se lapsi, vaikka en itse sitä millään tavalla kaipaa?

Onko oikein syntyä tähän maailmaan vain jotta aikaisemmalla sisaruksellasi olisi seuraa?

huoh.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse päätät siitä, koska haluat olla raskaana. Toki puolison mielipidettä pitää kuunnella, mutta lapsi hankitaan/saadaan silloin, kun MOLEMMAT sitä haluavat!

Vierailija
2/5 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään sitä että jos jään odottamaan vauvakuumetta, ei lapsihanke enää onnistukaan, sillä kuten kaikki tietää ei lapsi ole mikään itsestäänselvyys....

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaa vielä vähän aikaa ennen kuin tilanne tasaantuu.Jos synnytys oli kamala niin siitä toipuminen kestää jonkun aikaa.Kyllä te sen toisen kerkeätte vielä tehdä ja ei sen ikäeron nyt vuotta tarvii olla!Kaksi tai kolme vuotta on myös ihan hyvä ikäero!

Vierailija
4/5 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi enemmän aikaa sille lapselle eikä olisi niitä jatkuvia sisarustappeluita.

Vierailija
5/5 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen voi tehdä kyllä heti perään, vaikket varsinaisesti haluaisikaan. Kai silläkin jotain merkitystä on mitä sovitte miehesi kanssa?

Sitten kun vauva syntyy, se on jokatapauksessa yhtä rakas kuin esikoinen, joten ei sillä ole merkitystä miltä on tuntunut silloin kun lasta laitetaan alulle. Vauvakuumeella ei ole lapsen kannalta mitään merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi