Kerro lempibiisisi ja -leffasi niin veikkaan ikäsi!
Joku voi puolestaan veikata mun ikää, kun lempibiisi on Blue Oyster Cultin Don´t fear the reaper ja lempileffa on Clint Eastwoodin Hiljaiset sillat.:)
Kommentit (230)
Tällä hetkellä lempibiisini on PMMP:n Heliumpallo ja lempileffaksi voisin sanoa vaikka (Kieslowskin) Sininen.
Odotan arviota :)
Biisi: Hausmylly - Kaiken saat
Leffa: Breakfast Club
yli 40, koska oot nuoruudessas tykästynyt hausmyllyyn ja tuo leffakin on vanha. Oot ehkä 42?
- lempibiisi juuri nyt: Empire of the Sun "We are the people"
- Lempileffa: "Betty Blue"
pikkasen mua vanhempi muttei paljon kuitenkaan. Tykkään itekin muuten Musesta ja Queenistä, jotka on täällä mainittu.
Veikkaan että oot 35?ap
Biisi: Hausmylly - Kaiken saat
Leffa: Breakfast Clubyli 40, koska oot nuoruudessas tykästynyt hausmyllyyn ja tuo leffakin on vanha. Oot ehkä 42?
-leffa Hideous kinky
-kappale, kaikki Ville Valon biisit on huippuja.
sua veikkaisin suht nuoreksi, ehkä 24? Todella kaukana mun musiikkimausta, mutta ne on makuasioita!:D
ap
yli 40, koska oot nuoruudessas tykästynyt hausmyllyyn ja tuo leffakin on vanha. Oot ehkä 42?
Toinen arvaaja osui lähemmäksi.
Tällä hetkellä lempibiisini on PMMP:n Heliumpallo ja lempileffaksi voisin sanoa vaikka (Kieslowskin) Sininen.
Varmaan johtuen tuosta leffavalinnasta tuli mieleen ettet ole enää mikään teini ja toisaalta tuo biisikin on sellanen et sitä varmaan tykkää kuunnella myös 40+ naiset. Menee varmaan mönkään mut veikkaisin että oot mun äidin ikiä eli n.55? Älä loukkaannu jos meni monta kymmentä vuotta yli!
ap
Varmaan johtuen tuosta leffavalinnasta tuli mieleen ettet ole enää mikään teini ja toisaalta tuo biisikin on sellanen et sitä varmaan tykkää kuunnella myös 40+ naiset. Menee varmaan mönkään mut veikkaisin että oot mun äidin ikiä eli n.55? Älä loukkaannu jos meni monta kymmentä vuotta yli!
ap
Biisi: Michael Jackson Liberian girl/Smooth Criminal
Leffa: Dirty Dancing
Lempibiisi: Ratsian Täynnä elämää
Lempileffa: Mies vailla menneisyyttä
Biisi: Michael Jackson Liberian girl/Smooth Criminal
Leffa: Dirty Dancing
joku joka on elänyt teini-ikäänsä 80-luvulla! Oot 36?
ap
ap
Yli meni, oon 36... (sinkku)
whiter shade of palesta tykkäävä oli 49 mutta joo henkisesti kyllä 41 tms. ;)
leffa: Kill Bill
biisi: Dansa, pausa
Lempibiisi: Ratsian Täynnä elämää
Lempileffa: Mies vailla menneisyyttä
minun ikäinen eli 32? Suomipunk on aina hyvää. Punk ei oo kuollut!!!
ap
leffa: Kill Bill
biisi: Dansa, pausa
Kill Bill -leffoista.. Hmm.. Veikkaan siis että oot mun miehen ikäinen eli 35?
ap
Ja tuo leffakin on jotain mitä en ite ikinä jaksais katsoa.
Veikataan että oot "nuorekkaasta" musiikkimausta kuitenkin lähempänä 30, jotain 29?
ap