En halua lähteä töihin!
Pyyhkimään paskaa, kuuntelemaan kiukkuisia asukkaita, syöttämään, siivoamaan....
Prkl.
Haluan olla kotona esikoisen kanssa!
Haluan että mies löytäisi töitä!
Kommentit (15)
meillä ei ole varaa valita aamulla, kiinnostaako tänään lähteä vai ei. Jos haluaa hankkia elantonsa, on mentävä töihin. Sen takia mä en koskaan puntaroi mikä mun työmotivaatiotaso sattuu milloinkin olemaan, koska sillä ei ole mitään merkitystä.
Ainut mihin voi vaikuttaa, on se asenne millä töihin lähtee. Aina parempi jos näkee ne hyvät puolet kuin huonot. Mä en KOSKAAN ääneen valita sitä että pitää lähteä töihin koska se jos mikä on typerää (siis se ääneen valittaminen).
meillä ei ole varaa valita aamulla, kiinnostaako tänään lähteä vai ei. Jos haluaa hankkia elantonsa, on mentävä töihin. Sen takia mä en koskaan puntaroi mikä mun työmotivaatiotaso sattuu milloinkin olemaan, koska sillä ei ole mitään merkitystä.
Ainut mihin voi vaikuttaa, on se asenne millä töihin lähtee. Aina parempi jos näkee ne hyvät puolet kuin huonot. Mä en KOSKAAN ääneen valita sitä että pitää lähteä töihin koska se jos mikä on typerää (siis se ääneen valittaminen).
Mitä teet työksesi?
Kuunteletko sinäkin pelkkää haistattelua ja pompottamista ja pyyhit paskaa ja vaihdat vaippoja?
Ja käteen jää alle 2000e/kk verojen jälkeen?
Orjuutta koko pa...ka. Kiva elämä, aina väsyneenä.
Mitä teet työksesi?
Kuunteletko sinäkin pelkkää haistattelua ja pompottamista ja pyyhit paskaa ja vaihdat vaippoja?
Ja käteen jää alle 2000e/kk verojen jälkeen?
En nyt ihan täysin ymmärtänyt mistä vedit herneen nenään? Oon sihteeri ja käteen jää paljon vähemmän kuin 2000€. Vaikkeipä se mikään ylpeilyn aihe ole että kellä jää vähiten käteen kuussa.
tai ainakin itse luulen kuuluvani siihen suureen joukkoon, joka tekee tärkeää ja usein vähemmän mielyttävääkin työtä bruttopalla nippanappa 2000 e.
Eihän se paljon naurata, mutta näin vaan on. Ja jonkun tehtävä sitä pienipalkkaista työtä. Vaikka palkka on pieni, se kuitenkin tulee säännöllisesti.
Valitettavasti hyväpalkkainen valtaeliitti on täysin pihalla tästä.
Sihteeri!
Pyörittelet paperwita ja keität kahvia, melkein tiedät miten vastenmielisrä on lähteä töihin korjaamaan eritteitä.
Eikä si palkkaa saisi ede noin paljon jos ei tekis iltoja ja viikonloppuja.
oletko lähihoitaja? mikä on palkkasi? voitko harkita lisäkoulutusta, jotta työnkuva muuttuisi?
sut on jotenkin aseella uhkaamalla pakotettu tuolle alalle?
oletko lähihoitaja? mikä on palkkasi? voitko harkita lisäkoulutusta, jotta työnkuva muuttuisi?
Niin kauan kun mies opiskelee en voi lähteä opiskelemaan muuta.
sut on jotenkin aseella uhkaamalla pakotettu tuolle alalle?
No, jostain oli pakko saada rahaa, jotain ammattia piti saada, sain päiväkodista oppisopimuksen, piis of kejk.
Elämäntilanne sittemmin muuttunut, sain lapsen, äitiysloman jälkeen ei huvittanut mennä hoitamaan muitten lapsia päivisin kun ei saa oman kanssa olla, niin päädyin sitten hoitokotiin.
Jossain kohtaa jokaiselle lähihoitajalle, ja muillekin varmaan tulee raja vastaan, että paljonko jaksaa sitä paskaa pyyhkiä, ja paljonko jaksaa kiukkuisia asukkaita kuulla kun asialle ei mahda mitään.
minun lapsia hoitaa joku jolla on parempi asenne!
Jokainen hoidossa oleva lapsi kun on se maailman tärkein asia vanhemmilleen.. Ja vanhemmat töissä ollessaan toivovat lapsien olevan hyvässä hoidossa, hyvän hoitajan kanssa.
Minä hoitaisin mielelläni lapsia, omia tai muiden, mutta minkäs teet kun perheellinen ei voi lähteä opiskelemaan (rahallisesti mahdotonta) ja oppisopimukselle en pääse vaikka olen kysellyt.
Pakko siis tehdä tätä nykyistä työtä vaikka kutsumustyötä se ei olekaan..
ap ei hoida mun äitiä. Kamalaa ajatella että häntä hoitava hoitaja pitäisi mun äitiä vain "paskaperseenä" jota pyyhkiä.
Mun äiti on ollut ihana äiti lapsilleen ja ansaitsee hyvää hoitoa nyt kun on siinä kunnossa että tarvitsee vuorostaan apua.
Ajattelepas jos sun lapsi on vanhuksena hoivakodissa? Etkö haluais että siellä töissä olevat hoitajat haluaa aidosti auttaa?
Tietysti tosi vaikea kuvitella sitä nyt, mutta meidänkin lapset on joskus vanhuksia jos sinne saakka elää.
minun lapsia hoitaa joku jolla on parempi asenne!
Jokainen hoidossa oleva lapsi kun on se maailman tärkein asia vanhemmilleen.. Ja vanhemmat töissä ollessaan toivovat lapsien olevan hyvässä hoidossa, hyvän hoitajan kanssa.Minä hoitaisin mielelläni lapsia, omia tai muiden, mutta minkäs teet kun perheellinen ei voi lähteä opiskelemaan (rahallisesti mahdotonta) ja oppisopimukselle en pääse vaikka olen kysellyt.
Pakko siis tehdä tätä nykyistä työtä vaikka kutsumustyötä se ei olekaan..
Onko nyt joku lapsi hyvää hoitoa vailla sen takia että itse en jaksa muiden lapsia hoitaa?
Mun asenne että en halua muita lapsia hoitaa tällä hetkellä, ja menin sen takia muuta tekemään on nyt joltain lapselta pois?
Vai etkä vain tajunnut lukemaasi?
Siinä tapauksessa ei mikään ihme ettet pääse opiskelemaankaan.
ap ei hoida mun äitiä. Kamalaa ajatella että häntä hoitava hoitaja pitäisi mun äitiä vain "paskaperseenä" jota pyyhkiä.
Mun äiti on ollut ihana äiti lapsilleen ja ansaitsee hyvää hoitoa nyt kun on siinä kunnossa että tarvitsee vuorostaan apua.
Ajattelepas jos sun lapsi on vanhuksena hoivakodissa? Etkö haluais että siellä töissä olevat hoitajat haluaa aidosti auttaa?
Tietysti tosi vaikea kuvitella sitä nyt, mutta meidänkin lapset on joskus vanhuksia jos sinne saakka elää.
Suurin osa hoitajista ajattelee samoin.
Kyllä palaa loppuun ennemmin tai myöhemmin kun osastolla 12 hoidettavaa, säästösyista sijaisia ei oteta, yksin pitää pärjätä iltavuorossa, puolet asukkaista pyörätuolissa ja tarvitsevat apuasiirroissa sängystä tuoliin, tuolista vessaan, vessasta tuoliin, ja siellä vessassa poitäisi koko ajan käydä.
Ei hoidettavia pidetä vain paskaperseinä, mutta ei sitä vaan joka päivä jaksa olla kovin motivoitunut.
Anteeksi vain kamalasti jos on liian rankkaa joillekin tajuta että hoitajien työ ei ole herkkua.
Miksette hoida vahempianne kotona sitten jos todellisuus ottaa noin koville, ja hoitajien pitäisi vanhempianne rakastaa ja hoivata ja huolehtia?
Ja vielä rankempi tosiasia: mitä enemmän hoidettavista välittää, sen nopeammin palaa loppuun!
Lottovoittoa odotellessa jatkan pyllyjen pyyhkimistä paskapalkalla....