yritän kovasti saada harjoittelupaikkaa
lasten parista.. olen työtön, ja haluaisin panostaa yhteiskuntaan edes jotenkin.. työtä ei heru, ei edes vaikka voisin työskennellä ilmaiseksi!
Kommentit (8)
työtä ei heru kenellekkään.. mut kuvittelin ihan tosissaan, et ilmaista työvoimaa olisi päiväkoteihin haluttu nyt syksyksi kun se kurarumba taas alkaa. ei voi kuin ihmetellä.. ap
työmärkkinatuella tai jollain vastaavalla? Luulisi, että ottaisivat mielellään.
työmärkkinatuella tai jollain vastaavalla? Luulisi, että ottaisivat mielellään.
pitäisi toimittaa rikosrekisteriote, koska työ olisi lasten parissa.. Hoitaako työkkäri tälläiset?
Esim. täällä Norjassa on huutava pula päiväkotihenkilökunnasta, ja työ/harjoittelupaikka irtoaa aivan taatusti helpolla, vaikkei edes kielitaito olisi kovin kehuttava.
Niille tulee jatkuvasti kouluista harjottelijoita joten paremmin saat harkkaripaikan kun haet johku muualle. Tai soittelet yksityisille. Itsellä sama edessä kohta mutta itse suuntaudun vanhusten hoitoon niin luultavasti ei tule tuota ongelmaa
Hakujahan on oppilaitoksissa ainakin kerran vuodessa ja työvoimapoliittisissa koulutuksissa/aikuiskoulutuksissa useamman kerran vuodessa...
ja tosiaan noihin paiväkoteihin on jonoks saakka harjoittelijoita.. pääsen ehkä jossain vaiheessa tai sitten en. harmittaa sinänsä, et kun tilanne on nyt jo tämä, kun tyrkkään itseäni ilmaiseksi töihin, niin miten vaikeaa on päästä sit ihan palkkatöihin. aikomus on opiskella lähihoitajaksi, mut kouluttus vaan ei ala vielä.. ei ole vielä ollut edes hakua. mun on varmaan sit vaan pakko olla työttömänä lyusmuna kotona sit siihen asti kun mahdolliseen koulutukseen pääsen. :( kun ei ois noita lapsia, niin vois vaikka muuttaa johonkin missä työllisyystilanne ei olisi ihan näin pahasti kuralla.. ap
Hakujahan on oppilaitoksissa ainakin kerran vuodessa ja työvoimapoliittisissa koulutuksissa/aikuiskoulutuksissa useamman kerran vuodessa...
ja tosiaan noihin paiväkoteihin on jonoks saakka harjoittelijoita.. pääsen ehkä jossain vaiheessa tai sitten en. harmittaa sinänsä, et kun tilanne on nyt jo tämä, kun tyrkkään itseäni ilmaiseksi töihin, niin miten vaikeaa on päästä sit ihan palkkatöihin. aikomus on opiskella lähihoitajaksi, mut kouluttus vaan ei ala vielä.. ei ole vielä ollut edes hakua. mun on varmaan sit vaan pakko olla työttömänä lyusmuna kotona sit siihen asti kun mahdolliseen koulutukseen pääsen. :( kun ei ois noita lapsia, niin vois vaikka muuttaa johonkin missä työllisyystilanne ei olisi ihan näin pahasti kuralla.. ap
non-stoppina lähärikoulutus oppisopimuksella.