Rakastaako mies minua vai ei? Ilkeät, älkää vastailko
Olemme molemmat hieman yli 30-v. ja minulla on edellistä suhteesta 3-vuotias lapsi. Pian tapaamisemme jälkeen tulin raskaaksi huolimattoman ehkäisyn takia. Olimme puhuneet, että jos vahinko käy niin sitten käy. Ja niin kävi. Meille tuli kriisi, ja erosimme raskausajaksi.
Lapsen syntymän jälkeen palasimme kuitenkin yhteen. Vaikean alun kanssa ollaan oltu tässä nyt puolisen vuotta. Asumme eri osoitteissa, kun miestä ahdistaa liika yhdessäolo. Hän käy täällä muutaman päivän välein ja viipyy yön tai kaksi.
Vauvaa hän vähän aikaa naurattaa, ja sitten lösähtää sohvalle ja jää siihen.
Hän syö, nai, nukkuu yli puolen päivän vaikkei syötä yöllä vauvaa ikinä, käy meille kaupassa ostamassa muutaman maidon ja lähtee.
Hän ei halua ulkoilla tai tehdä mitään kanssamme, ja jos hän suostuttelun jälkeen lähtee, hän haukkuu ja arvostelee muita esim. leikkipuistossa olevia vanhempia lapsineen ja vetää röökiä vihaisen näköisenä. Hän päättää täysin omat aikataulunsa ja kulkee ovistamme omalla avaimella.
3-vuotiaani on äärettömän vaativa tapaus, ja olen itsekin aika voimaton hänen kanssaan. Mies ei siedä lastani hankalan temperamentin takia, eikä siksikään halua asua kanssamme. Koskaan mies ei sano rakastavansa mua, paitsi kännissä sitten vuodattaa syvää rakkauttaan. Mitään en saa häneltä vaatia henkisesti, muuten hän pelästyy, mököttää ja katoaa muutamaksi päiväksi. Emme puhu tunteista siksi yhtään. Hän katselee avoimesti kauniita naisia (olen itsekin ihan sievä) ja kommentoi heidän ulkonäköään.
Kuitenkin mies puheissaan heittää aina jotain, että "sitten kun me ollaan vanhoja niin matkustellaan ja tehdään kaikkea hauskaa.." Hän myös katselee perheautoja jne. Eli kai hän sitten haluaa kanssani olla?
En ikinä rähjää hänelle, vaan yritän olla aina sovitteleva, kun hän tölväisee jotain loukkaavaa. Tänään hän kommentoi, ettei ole perheihmisiä ollenkaan. Oman lapsensa kanssa hän kyllä kuulemma viihtyisi. Siltikin hän roikkuu kanssani ja ylistää mua kauheassa kännissä.
Mitä ihmettä tämä mies minusta haluaa?
Kommentit (55)
kirjoituksesi kanssa niin ensimmäinen juttu olisi vastata itseksesi kysymyksiin
kuka olen
mitä haluan
minkä arvoinen olen
eli harjoittaa itsetuntemusta ja -arvostusta.
Lopputulema on muuten se että päädyt jonkun toisen samankaltaisen hemmon hoiviin.
Kuten tuossa jo jokunen sanoikin, kysyt mitä mies miettii. Miten olisi sellainen skenaario jossa sinä tiedät millaista elämää sinä haluat elää ja menisit sitä kohti? Sinun täytyy kunnioittaa itseäsi ensin jos haluat että joku toinen kunnioittaa sinua.
Ja se lapsi tarvii rakkautta. Mitä vaativampi lapsi, sitä enemmän rakkautta ja turvaa.
Tsemppiä, ala rakastaa ensin itseäsi. Kyllä niitä hyviä miehiä sitten löytyy:)
lapsi saa kuulla olevansa vahinko... Ja miten se vaikuttaa lapseen???? Kannattaa nyt miettiä lasten parasta ja mitä sinä itse haluat. Eikä mies kuulosta ollenkaan sille, että pystyisi kantamaan vastuuta lasten hoidosta.
Miksi roikut tuollaisessa miehessä?
Normaali rakastava mies auttaa lasten hoidossa, haluaa asua yhdessä, auttaa arkisissa asioissa, osallistuu taloudellisesti jne.
Tuo teidän meno kuulostaa aivan erilaiselle...
Tiedät sen varmaan itsekin. Nyt annat sitä hänelle hyvin kohtuullista korvausta vastaan. Tuo ei perhe-elämää ja tuo mies ei ansaitse nimeä isä.
Tuollainen raukka tolvake ei todellakaan saa kauniita naisia, ellei näillä ole erityisen huono itsetunto ja kova rakkaudentarve, kuten sinulla on. Olet nätti, annat ja sinun kanssasi voi viettää aikaa kun tuntee yksinäisyyttä. Tietysti mies leikittelee ajatuksella sioutumisesta, kuten kaikki ihmiset, mutta hänestä ei tuon perusteella ole sellaiseen.
yhteistä elämää sitten joskus. Naimisiin mies ei halua, ok. Haluaisin että mies olisi enemmän kanssamme. Ap
pesästä? Ootko miettinyt josko vaikka löytäisit jonkun joka olisi valmis jakamaan elämänsä kanssasi jo aiemmin?
yhteistä elämää sitten joskus. Naimisiin mies ei halua, ok. Haluaisin että mies olisi enemmän kanssamme. Ap
Elää poikamiehen elämää ja samalla poimia rusinat ukkomieselämän pullasta. Kysymys kuuluu, että mitä sinä haluat elämältäsi?
Ei rakasta sinua eikä lasta, jos tarkoitat minkäänlaista välittämistä. Rakastaa, jos tarkoitat, että hän käy silloin tällöin panemassa. Jos kuvauksesi on edes suurimmaksi osaksi totta, lopeta tuo suhde. Etsi vaikka toinen mies säännöllistä seksiä varten, jos se auttaa pääsemään irti. Et kadu.
ei tuo kuulosta sitoutuneen tai rakastuneen miehen käytökseltä.
ansaitset parempaa.
joutunut luovuttamaan sinut uudelle vauvalle ja sen isälle.
syntymästään saakka: itkuinen, lyhytpinnainen ja temppuileva. Olen huomioinut häntä erityisesti vauvan syntymän jälkeen, mutta käytös on ollut aina samaa. Ap
joutunut luovuttamaan sinut uudelle vauvalle ja sen isälle.
voi miten surullinen tilanne... mieti ap itse että mitä rakkaus on? mistä sen tunnistaa? tuosta tekstistä ei tunnista kyllä rakkautta ainakaan.
Haluatko elää nykyisenkaltaista elämää?
Rakastatko sinä häntä. Tuntuuko, että ilman häntä et jaksaisi ? Aika useat miehet ovat tuontyyppisiä
Haluatko lastesi perhe-elämän olevan joskus tuollaista? Haluatko, että he saavat mallin, jossa toista saa kohdella miten vain?
Vastaus kysymykseen: Ei rakasta. Mitä pikemmin pääset miehestä eroon, sitä parempi sinulle ja lapsillesi. Ansaitset parempaa ja voit paremmin ilman tuota miestä. Uskalla.
Nim. Minäkin aikanaan luulin, että tuollainen itsekäs käytös on normaalia. Sain sitten normaalin parisuhteen ja mikä muutos! Olen onnellinen.
Mikä se teidän kriisi oli? Pettikö mies?
Sulle löytyy oikeasti mies joka varmasti välittää.
Vaihda lukot
ja olet liian kiltti. Miehelläsi voi olla tunteita sinua kohtaan, mutta ei kykyä, halua tai kypsyyttä kestää normaalia lapsiperhearkea. Tai sitten hän vaan ylläpitää tilannettanne helpon seksin takia ja jostain epämääräisestä velvollisuudentunteesta kunnes jotain parempaa tulee eteen. Helppo tietysti sanoa, mutta sinuna laittaisin sen ulkoruokintaan. Ja tarkoitus ei ole ilkeillä, mutta ehkäisystä kannattaa jatkossa todella pitää huolta kunnes tilanne on kaikille parisuhteen osapuolille niiltäosin selvä, että ollaanko tässä vai eikö olla.
jotenkin tekstistäsi saa niin kuvan jostain 17-18v pariskunnasta?!?
Nyt oikeasti nainen hanki selkäranka! Teidän on paljon parempi ilman tuollaista kutvaketta. Maailmassa on oikeasti hyviä ja rakastavia miehiä. Sellaisen kyllä ehdottomasti ansaitset.
Ei rakasta, eikä muutu ajan kanssa.
Parempi on kun otat oman elämän haltuun ja annat kenkää siipeilijä-hyväksikäyttäjälle. Takaan, että kiitos seisoo lopussa.