Nuuhkin yleisissä wc-tiloissa toisten roskiin jättämiä siteitä ja tamppooneja.
Joskus jopa maistan. Parhaita on sellaiset siteet, joissa on tummaa ja tahmean paksua siinä siteessä.Tunnustaako kukaan muu tekevänsä samaa?
Kommentit (8)
mahtavat aromit aaah... mä imppaan myös pissavikaisten pikkuhoususuojia. On ihana se ammoniakin ja hiivan yhdistelmä mm.mmm.mmm..mmmmm!
En usko, että oikeasti nuuhkit toisten virtsasuojia.Kirjoitustyylisi kertoo, että laskit leikkiä.
Minä sen sijaan tunnustin asian, jota en voi kertoa kellekkään oikeassa elämässä.
ap
sukupuolitauteihin tai esim. hiviin?
En usko, että oikeasti nuuhkit toisten virtsasuojia.Kirjoitustyylisi kertoo, että laskit leikkiä.
Minä sen sijaan tunnustin asian, jota en voi kertoa kellekkään oikeassa elämässä.
ap
Minun työkaverini kertoi joskus hyvinkin tarkkaan kenellä on milloinkin kuukautiset. Ja hajusta (pimpin) tiesi kuulemma tarkoin kuka oli käynyt vessassa vähän aikaisemmin. Hän penkoi myös roskista paheksuakseen kuka oli jättänyt kuukautissiteen liian löyhäksi rullaksi. Kuvailin hänelle tarkoin millaisen rusetin väännän suojamuovista käytetyn siteen ympärille välttyäkseni tulemasta aiheetta syytetyksi.
Ahdistavaa. Suoraan sanottuna helvetillisen ahdistavaa.
Parhaita on sellaiset siteet, joissa on tummaa ja tahmean paksua siinä siteessä.
ootko ihan oikeasti tosissasi, vai onko tämä provo?
Oman ymmärtäisin, mutta vieraiden ihmisten........hyi nyt....
sukupuolitauteihin tai esim. hiviin?
ap
ei ole tarttunut mitään.
ap
Ties vaikka olisin maistanut "sinuakin".
ap