Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko kiinteistösihteeri tienaa? Yksityisellä sektorilla.

Vierailija
21.08.2012 |

Hain juuri kyseistä työtä, mutta ei mitään hajua mitä mahtaa olla palkka. Mutta täällä yleensä kaikki tiedetään :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..paljon hommia. 2750 e, kuuluu kaikki mahdolliset työt, itsenäisesti päätettävä asiat, iso vastuu, älytön kiire, ei taukoja...palkan pitäisi alkaa nelosella jos vertaa vastuuta muihin työpaikkoihin.

Vierailija
2/13 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä koulutus on kiinteistösihteerillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lienee ok-palkka. Keväällä hain uutta vastaavaa työtä ja panin palkkatoivomukseksi 2500-2600 ja haastatteluissa sitä kauhisteltiin. Pk-seutu kyseessä.

Vierailija
5/13 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toi 2000€ sit olis... paljonkohan siitä menee veroja? En ole ollut työelämässä moneen vuoteen, niin ei oikein osaa arvioida, kun tiedän vaan miehen vero% ja hän tienaa melkein puolet enemmän.

Vierailija
6/13 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toi 2000€ sit olis... paljonkohan siitä menee veroja? En ole ollut työelämässä moneen vuoteen, niin ei oikein osaa arvioida, kun tiedän vaan miehen vero% ja hän tienaa melkein puolet enemmän.

on verotuksessa... Veroprosentti on henkilökohtainen. Mutta jos nyt oletetaan että sulla ei ole mitään vähennyksiä, niin sun veroprosentti olis varmaan 25-27%. Osaatko itse laskea mitä se on 2000 eurosta?

Jos et niin täytyy sanoa, että jopa meni sun työnantajalta henkilövalinta pahasti persiilleen.

Vierailija
7/13 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene 2000 euron palkasta! Mulla ei mitään vähennyksiä, palkka reilu 2700 e ja veroprosentti 22.

Vierailija
8/13 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voi olla myös noissa hommissa. Riippuu työnantajasta, minkälaisia tehtäviä on tarjolla. Talousasioihin tehtävät usein painottuvat, mutta myös tekninen osaaminen/tietämys on hyvä olla, oli kyse kiinteistönhoidosta, rakennuttamisesta tms. Itse olen rakennusalan koulutuksen saanut. Talousasiat olen oppinut työtä tekemällä. Palkka 2677e, 8v.kokemus. Mielenkiintoista hommaa, jos saa tehdä muutakin kuin keittää kahvia ja jakaa postia :/

Vierailija
9/13 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein tiedä mitä vähennyksiä on nykyään, kaksi pientä lasta, ja reilu 30 tuhannen tulonhankkimislaina vai mikä se nyt oli nimeltään siinä, jonka koroista saan vähennystä, muita en tiedä.

Mies tienaa liki 40 000 vuodessa ja vero% on 20, asuntolainaa hänellä jotain 120000.

Jos minä tienaisin n. 24 000 vuodessa, niin ei kai vero voi olla yli 20?

Kuten sanottu, tämä olisi ensimmäinen kunnon työpaikkani, josta maksetaan tietty kuukausipalkka, olen ollut työllistämistuella töissä, yrittäjänä ja provikkahommissa jos jonkinlaisissa, en vaan tiedä miten tavallisen palkkatulon vero% muodostuu.

Vierailija
10/13 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri saa tuolla nimikkeellä 2500 kuussa muutaman vuoden alan hommien jälkeen. Iso kpnserni kyseessä.

Vierailija
11/13 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tänään, löytyykö ko. työssä olevia, pidätkö työstäsi/työtehtävät/onko stressaavaa/palkka.. ihan mitä vaan jaksat kertoa!

Vierailija
12/13 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
13/13 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!