Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani kaverin äiti ihmetyttää.

Vierailija
21.08.2012 |

Kymmenen vuotias poikani tuli juuri kotiin litimärkänä (ei ollut eka kerta). Poikani kertoman mukaan olivat olleet vesisotaa kavereidensa kans ja tämä äiti oli ollut leikissä mukana.

Aika lapsellista!

Kerran näin tämän äidin uimarannalla lastensa kanssa. Siellä ruiskutteli vettä mm. poikani päälle, sukelteli ja leikki poikanikin kanssa. Poikani kertoman mukaan leikkivät tyynysotaa, kutittelee ja halailee häntäkin leikin lomassa, ostelee hänellekin karkkia jos käyvät yhdessä kaupassa. Eilen olivat käyneet Hesburgerissa, oli ottanut oman poikanikin mukaan. Minusta tällainen käytös on aika omituista, aikuiselta ihmiseltä. Poikani pitää hänestä, sanoo aina että "Jaakon" äiti on kiva mutta meneekö tuo jo liiallisuuksiin.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheeta :(((

Itse olen vähän samanlainen, leikin lapseni kanssa leikkipuistossa, kiipeilen ja keinun. Ja olen kuitenkin reilusti yli kolmekymppinen. Onneksi muut äidit toimivat niinkuin kunnon kansalaisten kuuluu ja mulkoilevat minua juoruilunsa välissä paheksuvasti.

Mutta tee tosiaan ls-ilmoitus, etteivät lapset enempää traumatisoidu!

Vierailija
42/54 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kutitellessaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellyyden ja seksuaalisuuden rajat hämärtyä näin pahasti? Ei ihme että Suomessa syödään masennuslääkkeitä enemmän kuin buranaa, jos kaiken koskettamisen takana epäillään olevan seksuaalisia motiiveja.

Minkä ikäistä lasta saa palstamammojen sääntöjen mukaan vielä halata? Saako halaamisen aloittaa uudelleen jossain vaiheessa, esimerkiksi vanhuksena kun ap:n pojalla ei oletettavasti enää seiso?

Olen teidän mielestä varmaan kauhea huora ja lutka, kun tykkään halata ystäviäni, jopa naimisissa olevia miehiä ja naisiakin, ilman mitään taka-ajatuksia? Palstan mukaan tämä on tietenkin mahdotonta, ettei minulla olisi muka taka-ajatuksia. Oikeasti koitan varastaa kaikkien aviomiehet koska olen säälittävä ja kateellinen. Ja lesbokin olen, koska halailen naispuolisia ja pedofiili kun tykkään halailla ja kutitella lapsia!

Luulin olevani normaali, muista ihmisistä pitävä ja heihin lämmöllä ja ystävällisyydellä suhtautuva aikuinen mutta todellisuudessa taidan olla lesbo-pedofiili-yyhoo-huora, josta pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus. Aamen.

Vierailija
44/54 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili-äiti kait minäkin kun meillä käy paljon poikiemme kavereita. Ovat usein yökylässä, otan heitä mukaan metsäretkille, soutelemaan, elokuviin jne. Ja ollaanpa oltu vesisotaa mekin, minä puutarhaletkulla vastaan kolme poikaa vesipyssyillä. Ja ohimennen saatan heitä pörröttää tukasta, kutittaa leuan alta, silittää selästä ja jopa halata. Mukavia poikia ovat kaikki, ovat sanoneet että meillä on mukavaa ja yhden pojan äidiltä sain kuulla kuinka minua kehutaan heillä kotona :D. Että soittakaa vaan lastensuojeluun. Sossun tätejä odotellessa tekaisen lettutaikinan jotta voin paistella niitä koulusta pian palaaville pojilleni sekä heidän kavereilleen.

hellyyden ja seksuaalisuuden rajat hämärtyä näin pahasti? Ei ihme että Suomessa syödään masennuslääkkeitä enemmän kuin buranaa, jos kaiken koskettamisen takana epäillään olevan seksuaalisia motiiveja.

Minkä ikäistä lasta saa palstamammojen sääntöjen mukaan vielä halata? Saako halaamisen aloittaa uudelleen jossain vaiheessa, esimerkiksi vanhuksena kun ap:n pojalla ei oletettavasti enää seiso?

Olen teidän mielestä varmaan kauhea huora ja lutka, kun tykkään halata ystäviäni, jopa naimisissa olevia miehiä ja naisiakin, ilman mitään taka-ajatuksia? Palstan mukaan tämä on tietenkin mahdotonta, ettei minulla olisi muka taka-ajatuksia. Oikeasti koitan varastaa kaikkien aviomiehet koska olen säälittävä ja kateellinen. Ja lesbokin olen, koska halailen naispuolisia ja pedofiili kun tykkään halailla ja kutitella lapsia!

Luulin olevani normaali, muista ihmisistä pitävä ja heihin lämmöllä ja ystävällisyydellä suhtautuva aikuinen mutta todellisuudessa taidan olla lesbo-pedofiili-yyhoo-huora, josta pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus. Aamen.

Vierailija
45/54 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen huvipuistossa kaikkiin mahdollisiin laitteisiin lasten ja heidän kavereidensa kanssa. Olen kyllä muuten aika kova pitämään kuria, mitään pöllöilyjä en katsele. Mutta osaan silti leikkiä, tykkään pelata lautapelejä yms. En kyllä kutittele tai halaile lasten kavereita.

Vierailija
46/54 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARMA TODISTE siitä että jotain sopimatonta on tekeillä. Kutittelu tarkoittaa suuseksiä ja halailu yhdyntää. Vankilaan moinen pedofiili!

Vierailija
47/54 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohuan poikani kanssa kaikkea ja meillä on tosi hauskaa yhdessä! Mutta jos pojalle tulee kavereita, niin saavat olla kyllä ihan keskenään.

Vierailija
48/54 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tahtoisin olla noin iloinen ja onnellinen ja nauttia elämästä. Kyllä minäkin lasken talvella lasten kanssa mäkeä, sen kuin kerkiän, se on tosi hauskaa! Ja vedellä lotraamme rannalla!

Vierailija
49/54 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARMA TODISTE siitä että jotain sopimatonta on tekeillä. Kutittelu tarkoittaa suuseksiä ja halailu yhdyntää. Vankilaan moinen pedofiili!

Vierailija
50/54 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukuttii pedofiiliks ku oli tommone. Tekopyhät.

Vierailija
51/54 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä niitä tunteita niille lapsille näyttää, joihin on kovasti kiintynyt. Jo koululainen... Miksei hänellekin jos on läheinen ja tuntuu 'omalta lapselta'. Ei sellainen tee ihmisestä pedofiilia.

Vierailija
52/54 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kauheampaa on se, että olen 47v.

Lapsellinen irroittelu on rentouttavaa.

Olen silti turvallinen ja ohjaan lapsia käytöksen suhteen.

Kauheaa, että lapsestasi pidetään noin hyvää huolta ja sulle se ei kelpaa.

Kyllä sellaiset äidit on ihania joille lapsen kaverit ei merkitse yhtään mitään.

Vierailija
53/54 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut varaäiti eräälle tytölle. Tytön oma äiti sanoi, että voin olla hänen tytölle varaäiti.

Muutettiin niin tyttö jäi.

Tämä tyttö leikki poikani kanssa ja mulla ja tytöllä kemiat kohtasi tosi hyvin.

En tunne kaikkia lapsia kohtaan näin ja varmaan ei se äitikään.

Varapoika tarkoittaa sitä, että tykkää lapsestasi tosi paljon.

Vierailija
54/54 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n pointin: Pojathan ovat ap:n mukaan jo 10 (!)vuotiaita. Kyllä tuo jo aika oudolta kuulostaa. Vai kuinka monen kymmenen vuotiaan pojan äiti voisi kuvitella leikkivänsä vesisotaa tai kutittelemassa poikansa 10 v kavereita tyynyjen keskellä? Ehkä ap:n pojan kaveri on ikäistään nuoremman tasolla?

Olen tuntenut pojat jo monta vuotta, ovat kuin omia, joten kyllä leikin vesisotaa, käyn potkimassa jalkapalloa heidän kansaan jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme