Poikani kaverin äiti ihmetyttää.
Kymmenen vuotias poikani tuli juuri kotiin litimärkänä (ei ollut eka kerta). Poikani kertoman mukaan olivat olleet vesisotaa kavereidensa kans ja tämä äiti oli ollut leikissä mukana.
Aika lapsellista!
Kerran näin tämän äidin uimarannalla lastensa kanssa. Siellä ruiskutteli vettä mm. poikani päälle, sukelteli ja leikki poikanikin kanssa. Poikani kertoman mukaan leikkivät tyynysotaa, kutittelee ja halailee häntäkin leikin lomassa, ostelee hänellekin karkkia jos käyvät yhdessä kaupassa. Eilen olivat käyneet Hesburgerissa, oli ottanut oman poikanikin mukaan. Minusta tällainen käytös on aika omituista, aikuiselta ihmiseltä. Poikani pitää hänestä, sanoo aina että "Jaakon" äiti on kiva mutta meneekö tuo jo liiallisuuksiin.
Kommentit (54)
Outoa käytöstä toden totta. Itse karjun ja huudan ja potkin kaikkia poikani kavereita, jopa heidän vanhempiaan...
...hei oikeasti, ei se pakosta mikään pedofiilipuuma ole. Jollain vaan riittää energiaa ja aikaa muuhunkin kuin omiin aerobiggeihinsä ja zumbiinsa.
saattaisit, ja todella monet saattaisivat, pitää em. vanhemman tyylistä olla lasten kanssa. Ei ilmeisesti sovi äidin rooliin tuo lasten kanssa hauskanpito.
Voisin olla tuo "Jaakon" äiti, sillä meillä on kivoissa menoissa liki aina mukana myös joku lasteni kaveri. No sen verran nipo oon, ettei me ostella karkkia :D
Entäs jos kyse olisikin Jaanan isästä joka kutittelisi ja leikkisi tyynysotaa Jaanan 10v kaverin kanssa?
Ihan hirvittävää käytöstä aikuiselta ihmiseltä. Aikuisen ihmisen kuuluu oikeasti karjua, kiukutella ja raivota lapsille, jos ne kehtaavat tulla keskeyttämään äitikullan viidennen tunnin av:lla.
saattaisit, ja todella monet saattaisivat, pitää em. vanhemman tyylistä olla lasten kanssa. Ei ilmeisesti sovi äidin rooliin tuo lasten kanssa hauskanpito.
Voisin olla tuo "Jaakon" äiti, sillä meillä on kivoissa menoissa liki aina mukana myös joku lasteni kaveri. No sen verran nipo oon, ettei me ostella karkkia :D
Taitaa tämä Jaakon äiti olla hauskempi kuin sinä itse.
Kunnon äiti kieltäisi kaiken veden roiskimisen, tyynysodat ym. Niissähän voi sattua jotain. Halailu ja kutittelu on vähintäänkin hämärää touhua ja tuomittavaa.
Mutta tuo karkin ostaminen ja Hesburgerissa käynti on se pahin -nainenhan on täysin piittaamaton lasten terveydestä!
Itse en päästäisi poikaani enää tuollaisen perheen vaikutuspiiriin.
10v tyttöäni ja ostelisi hänelle karkkia yms. usein, niin kyllä mua vähän mietityttäisi. En osaa sanoa onko ihan viaton äiti vaan (todennäköisesti on) joka osaa nauttia elämästä ja jolla on suuri sydän. Mistäs sen tietäisi onko puhtaat jauhot pussissa...
Ei kyllä ole syytä miksi ei saisi olla lasten kanssa joskus rennosti.
Joilla on kyky tulla lasten leikkiin mukaan.
Meillä omat ja vieraat lapset leikkivät vesisotaa kesäisin ja pyytelevät mukaan leikkiin. Ei se ole aikuiselta lapsellista. On paljon ulkoleikkä joissa aikuiset voi olla mukana. Meillä mennään meidän sääntöjen mukaan. Paistetaan lettuja juodaan mehua käydään jätskillä etc...
Riitaa tulee erittäin harvoin. Lapset luottavat kun kiperätkin asiat sovitaan huutamatta. Jos se ei sovi kaikkien aikuisten pirtaan silloin lapset pidetään omassa karsinassa. Tärkeintä on aikuisten välinen kanssakäyminen. Kastuneet vaatteet ovat pieni murhe maailmassa jos lapsella on ollut hauskaa iloa ja naurua. Aikuiset pilaavat usein lapsuuden ahdasmielisyydellä ja tiukilla periaatteilla.
ap:n pointin: Pojathan ovat ap:n mukaan jo 10 (!)vuotiaita. Kyllä tuo jo aika oudolta kuulostaa.
Vai kuinka monen kymmenen vuotiaan pojan äiti voisi kuvitella leikkivänsä vesisotaa tai kutittelemassa poikansa 10 v kavereita tyynyjen keskellä?
Ehkä ap:n pojan kaveri on ikäistään nuoremman tasolla?
Olet itse se ihanan hauska äiti ja keräät kehuja.
Siis jos aikuinen on mukana leikeissä, niin se ei sovi AV-mammalle? Toiset osaavat leikkiä lasten kanssa ja ilmeisesti muksut tykkäävät siitä. Onkohan AP nyt hieman kade, kun itse on tylsä kalkkis joka ei osaa enää leikkiä ;)
Minäkin olen ollut poikani ja hänen kavereidensa kanssa vesisotaa. Usein vieläpä puutarhaletkun kanssa. Pojat ovat lopuksi lähteneet läpimärkinä kotiin vaihtamaan vaatteita. Kaikilla on tuntunut olevan tosi hauskaa. Seuraavalla kerralla väkisinkin mietin tätä aloitusta. Onneksi ikä ja tarina ei täysin täsmää, ehkä jossain on toinenkin vesisotaäiti.
Ja outoa kyllä, oikeasti tykkään olla vesisotaa
Poikani viettää paljon aikaansa tämän "Jaakon" luona. Poikani mukaan "Jaakon" äiti sanoo poikaani varapojaksi. Usein tarjoaa hänelle ruokaa, paistaa lettuja yms. Mulla voi mennä opintojeni parissa usein vapaapäivät, noin etten huomaakaan että poikani on ollut useita tunteja naapurissa. Kun soitan poikani kotiin syömään, sanoo hän usein ettei ole nälkä kun söi naapurissa. Ehkä olen hieman kateellinenkin kyllä, kun en itse kykene samaan mutta jokin minua mättää tässä ja ihmetyttää tässä naisessa. Ap
Poikani viettää paljon aikaansa tämän "Jaakon" luona. Poikani mukaan "Jaakon" äiti sanoo poikaani varapojaksi. Usein tarjoaa hänelle ruokaa, paistaa lettuja yms. Mulla voi mennä opintojeni parissa usein vapaapäivät, noin etten huomaakaan että poikani on ollut useita tunteja naapurissa. Kun soitan poikani kotiin syömään, sanoo hän usein ettei ole nälkä kun söi naapurissa. Ehkä olen hieman kateellinenkin kyllä, kun en itse kykene samaan mutta jokin minua mättää tässä ja ihmetyttää tässä naisessa. Ap
tmämä trollikivi taisi jäädäkin vähän kylmäksi.
minä en tykkäisi siitä, että kun olen laittanut kotona ruoan, niin lapseni ei söisikään, kun olisi ilman sopimisia syönyt muualla. Muuten äiti vaikuttaa kivalta. Tai jotkut 10-vuotiaat on jo oikeita örmykörmyjä, kun taas toiset viihtyvät aikuisen seurassa ja kutiteltavana.
kavereita, joilla olisi tuollainen äiti. Itse olen usein niin poikki työpäivän jälkeen, että oikeasti pinnistelen, että saan edes hymyn pintaan. Uneksin vaan tyyny- ja vesisodasta...
Vai oletko pumpulissa kasvanut idiootti? Juttelin silloin asiasta niiden poikien kanssa, ei ollut normiluokka ja kaikilla nuorilla oli se käsitys, että opettajan oli pervo. Voi kuulostaa viattomalta, mutta kun näkee tai kokee paikan päällä jatkuvan flirttailun, kiherrystä, koskettelua, korujen ja hiustenhiplausta ym. Hyvä ettei kuola valunut, niin kyllä ne elämän realiteetit tajuaa.