Minulla on tylsää, keksikää jännää!
Kohta tämäkin päivä lusikoitu.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoon!
Äh, tehty. Ei vaikutusta. NEXT PLEASE!
Vierailija kirjoitti:
Mene bussipysäkille ja lähde tuntemattoman miehen matkaan. Saat ehkä illaksi jännää.
Bussit kulkee harvoin. Vai pitääkö mun vaa odotella tuolla pakkasessa ja saada kuumetauti?
Ala myymään seksiä, käyttämään huumeita ja ryhdy kodittomaksi, niin elämäsi on jännittävää joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene bussipysäkille ja lähde tuntemattoman miehen matkaan. Saat ehkä illaksi jännää.
Bussit kulkee harvoin. Vai pitääkö mun vaa odotella tuolla pakkasessa ja saada kuumetauti?
Odotat vähän aikaa, niin voi tulla ulllatuuus!
Vierailija kirjoitti:
Ala myymään seksiä, käyttämään huumeita ja ryhdy kodittomaksi, niin elämäsi on jännittävää joka päivä.
Kuulostaa rasittavalta. Pimppaaja vie rahat, huumeet vie hengen ja suku ei tykkää jos hengaroin nurkissa.
Se riippuu mikä susta on jännää. Mielestäni ajattelu voi olla jännää ja positiivinen visualisointi. Kävely, kauppa, suihku? Video, kirja, soitto tutulle tai viesti. Suunnitelmia paperille? Musiikki ja itsensä vatkaus? Pikkujumppa. Talon kellarissa käynti? Pelit, luonto pihassa, ikkunasta ulos katsominen. Mielikuvitusta kehiin.
En mä sanonut että jonkun pitää viihdyttää. Voihan joulusiivouski olla jännää?
Laita tikku varpaan kynnen alle ja potkaise seinään varmasti tulee muita ajatuksia toimii myös pään kipuun ym.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu mikä susta on jännää. Mielestäni ajattelu voi olla jännää ja positiivinen visualisointi. Kävely, kauppa, suihku? Video, kirja, soitto tutulle tai viesti. Suunnitelmia paperille? Musiikki ja itsensä vatkaus? Pikkujumppa. Talon kellarissa käynti? Pelit, luonto pihassa, ikkunasta ulos katsominen. Mielikuvitusta kehiin.
Ideaa. Teen kunnon tulisen talvikeiton, putsaan patterinvälit, ja istuksin tovin saunassa.
https://www.amnesty.fi/kaikki-vetoomukset/