Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin unta että olin sairaalan ruumishuoneella töissä

Vierailija
21.08.2012 |

Oli sattunut jokin suur onnettomuus ja ruumiita oli isoissa kasoissa ja minun oli tarkoitus lajitella ne. Ongelma oli kuitenkin se että "sielut" puhuivat minulle niin paljon ja hädissään että jouduin panikkiin ja yritin päästä ruumishuoneelta pois. Heräsin ja sydän hakkas ihan tuhatta ja sataa. En muista koska olisin viimeksi nähnyt unta. Tosi harvoin siis. Jos uneni jotain tarkoittaa niin mitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muista koska edellisen kerran näin unta.

Unessa ruumit ei pelottanut ja ehdin jo tovin niitä lajitella ennenkuin ne alkoivat puhumaan. Joku etsi lastaan jne...

Vierailija
2/2 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kuulit unessasi? Usein sellaiset asiat jäävät alitajuntaan, jolloin ne esiintyvät unissa. Tee esimerkiksi testi: Ajattele jossain vaiheessa päivää vaikka punaista omenaa. Ajattele niin paljon, että se syöpyy alitajuntaan. Sitten aattele jotain ihan muuta asiaa ennen nukkumaan menemistä, vaikka päivän tapahtumia. Voin taata, että seuraavana yönä unessasi esiintyy joku omenaan liittyvä asia. ;)

Jos et näe unia, on se vain positiivinen asia. Silloin REM-uni on tarpeeksi syvää, jolloin aivot palautuvat kaikkein parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla