Umpihetoro ihastunut lesboon työkaveriin osa 3.
no niin arvon kivittäjät... ajattelin huomenna kertoa asiasta miehelle. Eli päädyin tämän työkaverin kanssa sänkyyn. Nainen haluaisi jatkaa suhdetta, itse en todellakaan tiedä mitä haluan. Tiedän vain että huomenna hajoitan 4vuotiaan lapseni perheen ilmeisesti.
Mitä sanon miehelle? Ajattelin aloittaa sanoilla "toivon ette lyö mua tai huuda mulle"
Kommentit (26)
Mutta minusta olisi kyllä melko kiihottavaa, jos vaimoni kertoisi harrastaneensa seksiä toisen naisen kanssa. Tilanne on toki eri, jos vaimo haluaisi erota ja ryhtyä suhteeseen tuon naisen kanssa, mutta mikäli kyse on vain seksisuhteesta, niin minun puolesta saisi jatkaa hommiaan ;) Enhän minä pysty antamaan samanlaista kokemusta kuin naisen seksissä, joten miksi kieltää tuollainen nautinto toiselta?
M33
kyselemällä että kiihottaisiko miestä se jos näkisi lesboseksiä... Tuostahan voi kehkeytyä vaikka mukava kimppasuhde.
Ja sä tosissasi luulet, että se sellainen olisi pelkkää seksiä?
Kuten sanoin, niin tottahan se nyt ketuttaisi, jos vaimo jättäisi toisen naisen takia, mutta JOS se olisi vain seksisuhde, niin minun puolesta ok. Tosin naisillahan on yleistetysti enemmän tunteita pelissä seksin saralla, joten riskit ovat suuret...
M33
muut yritän edes jotenkin saada oloani vähän paremmaksi... naisen kanssa ollaan kyllä ystäviä, mutta en tiedä olenko miestäni jättämässä tämän suhteen takia
ap
Varoitan vielä, että kaikki miehet eivät ole yhtä perverssejä luonteeltaan kuin minä. Ja näin ollen kehoitan avaamaan keskustelun hieman miehesi mielipidettä kysellen, kuten ylläkin mainittiin. Mikäli hänkin on innostunut ajatuksesta (siis sinä toisen naisen kanssa), niin silloin voit kertoa mitä on tapahtunut. Mutta jos koko ajatus tuntuu vastenmieliseltä hänestä, kannattaa tarkkaan miettiä paljastatko kokeilusi/ihastuksesi. Mutta mikä on oma tavoitteesi. Haluatko jatkaa miehesi kanssa suhteessanne vai et? Onko tämä kokeilusi pelkkää uteliaisuutta, kuten Katy Perry lauloi, vai jotain vakavampaa...
M33
Mutta minusta olisi kyllä melko kiihottavaa, jos vaimoni kertoisi harrastaneensa seksiä toisen naisen kanssa. Tilanne on toki eri, jos vaimo haluaisi erota ja ryhtyä suhteeseen tuon naisen kanssa, mutta mikäli kyse on vain seksisuhteesta, niin minun puolesta saisi jatkaa hommiaan ;) Enhän minä pysty antamaan samanlaista kokemusta kuin naisen seksissä, joten miksi kieltää tuollainen nautinto toiselta?
M33