Millä kaikella sinua peloteltiin pienenä?
Esimerkkinä tässä nyt voisi olla se, että ei saa irvistää kun naama voi pian jäädä siihen irvistykseen :D myös suolla ja vesissä asustelevalla Näkillä peloteltiin.
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:14"]Syömisen jälkeen ei saa uida tuntiin, koska voi tulla sydänhalvaus. Siemenet voi mennä umpisuoleen ja se tulehtuu. Paprikan siemenet on myrkyllisiä. Näkki.
Tulos: en ui, enkä päästä lapsiani veteen ennen kuin on kulunut tunti syömisestä. Olen hhysteerinen siementen suhteen. Enkä ole ikinä pelännyt näkkiä! Tarina houkutteli minuy kurkkimaan veden äärelle sitä öttiäistä. Että persiilleen meni nuo pelottelut. Nappasin ne vaarattomat pelonaiheet.
[/quote]
Hei joo! Kylmästä tosiaan saa reuman. :-D Ja sokerista sokeritaudin. Sitten kun on sokeritauti, ei saa ikinä enää syödä karkkia. Jos tulee mahahaava, joutuu loppuelämänsä syömään pelkkää kaurapuuroa ja teetä.
Jos ei tottele ja käyttäytyy kuten pienemmiltä voi olettaa, soitetaan väestörekisteriin että ottavat iästä vuoden pois kun sen mukaisesti käyttäytyykin.
jos katsoo kieroon silmät voi jäädä niin. Jos kaivaa nenää sieraimista tulee isot.
Äiti piti terveystieteellisen oppituokion ihmisruumiin aineesta adrenaliini. Jos hermostuin tai menetin malttini, sanoi että kulutan kaikki adrenaliinivarastot tyhjiksi ja sitten vanhempans niitä ei enää ole, ja jos tulee joku hätätilanne, esim. tulipalo ja pitäidi paeta, niin en pystyisi kuin ihan hitaasti liikkumaan, koska tuittupäsenä lapsena olin lapsuudessani kuluttanut kaikki adrenaliinini. Ja minä oikeasti uskoin noin!
Miksi niin monia on peloteltu paprikan siemenistä? Vedessä vaanivan näkin tai junan imuun joutumisen ymmärtää, kun ne on oikeasti vaarallisia juttuja, mutta mitä vaarallista on paprikan siemenissä??
"Jos et ole kunnolla tulee lääkäri ja pistää" edelleen 28-vuotiaana pelkään neuloja ._.
Mummi pelotteli pedofiileillä, murhaajilla ja namusedillä. Kenellekään vieraalle ei saanut puhua eikä ottaa mitään syötävää vastaan. Sen takia olinkin lapsena sairaalloisen ujo ja pelkäsin, että kaikki vieraat ihmiset yrittävät vahingoittaa mua. Olen pikkuhiljaa päässyt tästä pelosta eroon vasta aikuisena. Että kiitti vaan mummi >:(
Mummo pelotteli 2005 aikoihin aina terroristeilla. Jos menk myöhempään vaikka harkkoihin sanoi että mee varovasti siellä voi olla terroristeja.
Jos kaivaa nenää sieraimet leviää niin että näyttää porsaalta :D
Lepistä voi hyppiä punkkeja.
Jos lukee pimeässä/kattoo telkkaa liian läheltä menee näkö.
Lumen syömisestä saa matoja.
Mustalaisilla ja neekereillä.
Mitäshän suomalainen rasismi oikein kumpuaa:-O
Heinikossa on punkkeja sanoi mummu
Jos omenoita ei pese kunnolla niistä tulee tauti, koska neekerit on niitä kerätessään käynyt välillä pissillä eivätkä ole pesseet käsiään, vaan jatkaneet keräämistä.
Jos puhuu rumia tulee musta sydän ja karvoja korviin. Siksi usein vanhoilla miehillä on niin karvaiset korvat.
Kun sormi eksyi nenään, äiti pelotteli nenänkaivuusta tulevan nenäsyövän.
Autossa jos meidän lasten metelöinti takapenkillä yltyi liiaksi, uhkasi jättää tien poskeen. Muutaman kerran isä pysäyttikin auton ja minut vanhimpana nostettiin pois autosta.
69: Et uskokkaan kuinka kauan nauroin tuolle tarinallesi :D Mitäköhän matti-setä on tuuminut :D ap
Käy ostamassa äitikaupasta itsellesi uusi äiti.
Syömisen jälkeen ei saa uida tuntiin, koska voi tulla sydänhalvaus. Siemenet voi mennä umpisuoleen ja se tulehtuu. Paprikan siemenet on myrkyllisiä. Näkki.
Tulos: en ui, enkä päästä lapsiani veteen ennen kuin on kulunut tunti syömisestä. Olen hhysteerinen siementen suhteen. Enkä ole ikinä pelännyt näkkiä! Tarina houkutteli minuy kurkkimaan veden äärelle sitä öttiäistä. Että persiilleen meni nuo pelottelut. Nappasin ne vaarattomat pelonaiheet.