Miksi mulle aina käy näin?(miehet)
Kun kiinnostun jostain miehestä ja hänkin näyttää merkkejä että olisi kiinnostunut minusta, aletaan tehdä tuttavuutta ja kaikki on ihanaa--> mies paljastuu varatuksi. En voi käsittää, joka hiton ikinen kerta. Muita?
Kommentit (9)
Minulla on käynnyt samoin, mutta silloin on ollut kyseessä nainen.
Varatut tahtovat huomiota. On se parisuhteessa oleminen harmaata verrattuna sinkkuna olemisen jännitykseen. Kannattaa varmistaa ensin miehen parisuhdestatus.
Koska sinä kiinnostut ensin, joten et voi tietää, mitä saat. Ota mies joka kiinnostuu sinusta. Jos sellaisia ei ole niin... voit ostaa ensimmäisen kissasi.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:21"]Niin, mikähän siinä on että samat kusipäät aina on teidän naisten mieleen, vaikka olis oikeastikin hyviä miehiä vaikka millä mitalla mistä valita.
[/quote]
Luulin miestä hyväksi mutta todellisuus olikin aivan muuta
Ota koira kiduta sitä . Älä kiusaa ukkoja.
Siksi koska kiinnostut vain komeista miehistä jotka pettää naisia aina. Kiinnostu jostain rumasta miehestä välillä.
Juu, joillekin käy aina noin., jotkut taas tapaa miehen, jonka knssa perustavat perheen ja elävät yhdessä kunnes kuolema erottaa. Onkohan mitään yhdistäviä tekijöitä näillä kahden eri yhmän naisilla keskenään?
Missä sinä tapaat heitä? Minä olen vähän kysynyt perhetilanteesta esim. uusilta työkavereilta yleensä heti alkuun. En tietenkään utele, mutta kaikki aina ovat kertoneet kumppanistaan ja lapsistaan heti, kun keskustelu menee vähänkin lähelle aihetta.
Niin, mikähän siinä on että samat kusipäät aina on teidän naisten mieleen, vaikka olis oikeastikin hyviä miehiä vaikka millä mitalla mistä valita.