Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te varattuja miehiä vonkaavat, mies ei koskaan ikinä jätä perhettään

Vierailija
20.08.2012 |

jos seksi sujuu, ja vaimo on muutenkin mukava. Rakkaus lapsiin on ihmeellinen perhettä kasassa pitävä voima. Ihan turhaan kulutatte energiaanne. Perhe on aina ykkönen.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuudetta vuotta naimisissa miehen kanssa, joka jätti perheensä minun takiani... Meillä on nyt oma perhe ja yhteisiä lapsia.

Vierailija
82/90 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina löytyy naisia, jotka retkahtaa tähän "vaimoni ei ymmärrä minua ja ollaan vain lasten takia yhdessä"

Minunkin ex-mies on pettänyt minun kanssaan edellistä vaimoaan. Petti minua ja petti sitä kahta seuraavaakin, joiden kanssa on asunut yhdessä.

Voi mies ressukka kun tietääkseni jo neljä vaimoa ei häntä ymmärrä.

Onneksi meillä ei ollut lapsia.

ihan epätoivon vimmalla? Kyllä tulee mieleen että siellä kotona ei kaikki hyvin ole. Meinaan monessa perheessä ei ole. Ja rakkaus lapsiin ei lopu eroon, mutta rakkaus puolisoon kyllä.

Tuntuu että ap pelkää miehensä jättävän hänet. Onko merkkejä ollut ilmassa? Esim. erikoisia mielialanvaihteluita?

jos seksi sujuu, ja vaimo on muutenkin mukava. Rakkaus lapsiin on ihmeellinen perhettä kasassa pitävä voima. Ihan turhaan kulutatte energiaanne. Perhe on aina ykkönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehet, että naiset.

Olen jo pitkään inhonnut omaa lajiani, enkä näköjään ole ollut väärässä.

t. yksi joka ei petä eikä vokottele muiden miehiä

Vierailija
84/90 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan saan niitä ihan vonkaamattakin. En halua omaksi pettävää miestä. Haluan heiltä vain sen kuningattaren kohtelun ja Ihanan seksin. En usko että uskollinen hyvä parisuhde tulisi koskaan onnistumaan pettävän miehen kanssa.

Vierailija
85/90 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehet, että naiset. Olen jo pitkään inhonnut omaa lajiani, enkä näköjään ole ollut väärässä. t. yksi joka ei petä eikä vokottele muiden miehiä

Minulle se on ihan viimeinen asia, että innostuisin jonkun toisen miehen flirttailuista. Mitä sitkeämmin yrittäisi, sitä enemmän häntä inhoaisin. Täytyy olla todellakin itsetunnossa vikaa, jos siinä järki hämärtyy niin paljon, että innostuu mukaan. Ehkä se johtuu pohjimmiltaan siitä, että vanhempani ovat vielä naimisissa ja näen avioliiton säilyttämisen arvoisena. Tässäkin ketjussa joku hokee sitä typerää klisettä, ettei hyvästä avioliitosta kukaan mies lähde. Mutta avioliittohan solmitaan juuri niillä ehdoilla, että siinä on otettava vastaan niitä ylämäkiäkin ja aina ei ole tarkoitukskaan olla helppoa. Aina ne asiat tuppaavat kuitenkin ratkeamaan.

Ja toinen asia on se, että tunnen syvää myötätuntoa niiden naisten puolesta, joiden kohdalle on osunut se kurjuus että ovat synnyttäneet lapsia rakastamalleen miehelle ja jatkaneet tämän miehen sukua, jne. Ja sitten mies onkin hypännyt jonkun, ehkä nuoremman ja kauniimman matkaan. Esim. tuo yksi joka kehuskeli että saanut kymmenen vuotta vanhemman naisen lapsetkin miltei omikseen. Se mieshän on käsittämätön julmuri, eikä nainen yhtään parempi. Kiva kasvatusympäristö lapsille.

Vierailija
86/90 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäisi ne kakaransakin kun meillä on jo omia lapsia. Meillä on ydinperhe ja en tarvitse sinne exän kakaroita häiritsemään.

Kyllä siis varatun miehen voi saada itselleen, kun jaksaa pitää itsestään huolta, eikä päästä itseään lihomaan ja rupsahtamaan.

Minä olen kuudetta vuotta naimisissa miehen kanssa, joka jätti perheensä minun takiani... Meillä on nyt oma perhe ja yhteisiä lapsia.

Vierailija
87/90 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen saisi ne parhaat puolet miehestä. Varmaan aluksi joo, on jännä tapailla salaa ja paneskella ja pelätä kiinnijäämisen riskiä.

MUTTA, se vaimo saa myös sitä seksiä joka harvoin edes on kulahtanutta. Vaimolla ja miehellä on lapset joista on suurta iloa yhdessä. Vaimo saa miehen kanssa joulut ja muut juhlapyhät viettää kun toinen nainen kaipaa miestä.

Vaimo saa miehen kanssa lomamatkat, usein hyvinkin romanttiset. Vaimon voi kävellä miehen kanssa käsi kädessä kaupungilla ja muutenkin olla vapaasti.

Vaimoa ei kukaan paheksu, toista naista paheksuu usein koko hänenkin lähipiirinsä.

Vai että toinen nainen saa miehen parhaat puolet.... ei todellakaan. Ja ennenkaikkea, vaimolle tehdyt lupaukset merkkaavat huomattavasti enemmän kuin toiselle naisille.(luonnollisesti ei uskollisuuslupaus jos sellaista on ollutkaan)

Miksi mies sitten pettää vaimoaan? Siksi koska jotkut miehet ei vaan osaa pitää housujaan jalassa vaikka muuten olisikin hyvä mies. Ja aina löytyy naisia joiden on pakko saada se mitä jollain toisella on....ainakin hetkeksi.

Onko se vaikea ymmärtää,ettei esim minua todellakaan kiinosta mitään joulunvietot miehen kanssa ym arkipäiväinen.Minulla on omaelämä,vieläpä hyvä sellainen,johon en todellakaan kaipaa miestä,seksi on se jota kaipaan silloin tällöin.

Jos joskus miehen elämääni otan,niin se on joku muu kuin varattu ukkomies,he ovat mukavaa panoseuraa,ja siihen se jää.

Vierailija
88/90 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhunut pettävistä miehistä, vaan naisista jotka roikkuvat ja vonkaavat varattuja miehiä. Ajanhaaskausta. Jos kotona on kaikki hyvin, mies ei lähde.

Jos ero tulee niin kotona on kaikki pielessä.

[/i

tuskin kukaan kenessäkään varatussa roikkuu ellei varattu niin halua. jos näin on kuviossa yleensä on silloin myös pettävä mies.

jos miehellä on suhde jonkun vonkaavan kanssa niin sitä voi myös kysyä miehetä miksi näin teki,ei se vonkaus sitä vienyt

Vierailija
89/90 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihme saa teidät luulemaan että jos panette sinkkumiehiä niin jokainen niistä jäisi vonkaamaan perään??! EIkähän se mies tajua kun sille sanoo että kerta riitti, en halua nähdä sua enää.

Varmasti helpompaa kuin ottaa se riski että panee ukkomiehen kanssa jolla on pari mukulaa ja joka rakastuukin sinuun ja jättää vaimonsa ja lapsensa. Miten sellaisen asian kanssa voi elää että on ollut osallisena sellaiseen?

Tosilla naisilla on paljon epämiellyttäviä piirteitä... kuvitteellinen käsitys omasta ihanuudesta, miten kaikki ukkomiehet heitä haluavat,harhat siitä että saa varatusta miehestä parhaita puolia, itsekkyys ja ajatus että perheen mahdollinen rikkoutuminen ei ole millään lailla omaa syytä, kateus sen toisen naisen miehestä.. ei omatuntoa, ei kykyä rakastaa terveellä tavalla.

Noh, toivottavasti saatte itse sitä mitä tilaatte. Kun se perheenperustaminen alkaa tulla ajankohtaiseksi itsellekkin ja mies juoksee vieraissa ja itse olet pentujen kanssa kotona niin muistakaahan tekin syyttää vain sitä miestä. Eihän se nainen mitenkään osallinen ole, EIHÄN?

Toinen nainen on sisältä mätä ja ruma.

Vierailija
90/90 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt meillä on 2 yhteistä lasta. Mies aina huokaa, että vihdoin hänellä on nyt oikea perhe.

Meni naimisiin nuorena ja teki 3 lasta exänsä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän