Te varattuja miehiä vonkaavat, mies ei koskaan ikinä jätä perhettään
jos seksi sujuu, ja vaimo on muutenkin mukava. Rakkaus lapsiin on ihmeellinen perhettä kasassa pitävä voima. Ihan turhaan kulutatte energiaanne. Perhe on aina ykkönen.
Kommentit (90)
siinä varmasti käy. Pettävä mies joutaakin lähteä, pettää kerran pettää aina. Miehet on usein aika yksinkertaisia olioita, riittää kun niitä vähän paijaa ja sekstailee, pysyvät kiltisti kotona. Oma ainakin on sanonut, että jos meille tulisi ero, ei ikinä enää ottaisi ketään muijaa asumaan kanssaan. Että siinä totuuksia kaikille ukkomiehistä haaveileville. Tosi harmillista mutta myös yh.t on aika huonoa valuuttaa. Miehet ei halua useinkaan toisten lapsia kontolleen.. Itse en eron tullessa myöskään isäpuolta alkaisi hommaamaan. Harmia vain itselle ja lapsille, uusperheissä on aina ongelmansa.
Kolmannenkin vuoro tulee aikanaan. Perhe ei ole enää se yhdessä pitävä voima.
Vuosittain solmitaan keskimäärin 24 000 avioliittoa ja avioeroon päättyy noin 14 000 liittoa.
Avioeron syy nro. uskottumuus
Mä en sit varmaan ollut tarpeeksi mukava;)
toinen nainen saisi ne parhaat puolet miehestä. Varmaan aluksi joo, on jännä tapailla salaa ja paneskella ja pelätä kiinnijäämisen riskiä.
MUTTA, se vaimo saa myös sitä seksiä joka harvoin edes on kulahtanutta. Vaimolla ja miehellä on lapset joista on suurta iloa yhdessä. Vaimo saa miehen kanssa joulut ja muut juhlapyhät viettää kun toinen nainen kaipaa miestä.
Vaimo saa miehen kanssa lomamatkat, usein hyvinkin romanttiset. Vaimon voi kävellä miehen kanssa käsi kädessä kaupungilla ja muutenkin olla vapaasti.
Vaimoa ei kukaan paheksu, toista naista paheksuu usein koko hänenkin lähipiirinsä.
Vai että toinen nainen saa miehen parhaat puolet.... ei todellakaan. Ja ennenkaikkea, vaimolle tehdyt lupaukset merkkaavat huomattavasti enemmän kuin toiselle naisille.(luonnollisesti ei uskollisuuslupaus jos sellaista on ollutkaan)
Miksi mies sitten pettää vaimoaan? Siksi koska jotkut miehet ei vaan osaa pitää housujaan jalassa vaikka muuten olisikin hyvä mies. Ja aina löytyy naisia joiden on pakko saada se mitä jollain toisella on....ainakin hetkeksi.
se seksi ja sen tuoma läheisyys, hauskat juttuhetket tms. Toinen nainen, joka ei halua muuta, ei kaipaa miestä jouluisin tms mitä väität.
Eli kyllä, toinen nainen saa itselleen juuri sitä, mitä tarvitsee ja haluaa, vaimo raukka tosin luulee samoin, mutta kaupanpäälle saa pettäjän...
Minä olen kuudetta vuotta naimisissa miehen kanssa, joka jätti perheensä minun takiani... Meillä on nyt oma perhe ja yhteisiä lapsia.
Kuinka kauan miehesi oli edellisen kanssa eli koska oletettavasti sut jätetään?
nimenomaan tuon takia!
Se ei jää hauskojen yhdessäolo- ja panohetkien nurkkiin nuohoamaan eikä takerru liepeeseen ikuisiksi ajoiksi, vaan kipittää kotiinsa. Panokaveri ottaa siis miehestä parhaat osat, vaimo saa mun mielestä vallan mainiosti pitää kaiken muun.
Mulle parasta on se, mitä mä näen omista vanhemmistani ja mitä me mieheni kanssa toivomme tulevaisuudelta. Rakastaa ja kunnioittaa toista, elää ne hyvät ja huonommatkin ajat yhdessä toinen toista tukien - ja vanheta sen rakkaan ihmisen vierellä. Yhteinen elämä, yhteiset muistot ja paljon rakkautta - meidän perhe.
Mihin kaikkeen naiset suostuu? "Miehet nyt vaan on semmosia reppanoita, ettei niillä pysy housut jalassa ja aina on pantava jos nainen haaransa avaa". Ja tämä on ihan ok ja tätä pitää ymmärtää ja olla vaan tyytyväinen ettei mies vaan jätä??? Mutta auta armias jos nainen pettää, silloin kivitetään niin että tuntuu. Ja se nainen, jonka kanssa mies pettää on tietysti huora.
ilman tunteita on kumminkin vain runkkaamista toiseen ihmiseen. Joillekin se pettäminen ja yhdenillan jutut on huonon itsetunnon pönkitystä.
Joillekin se on ihan kiva olla jonkun spermasammiona ilman sen nautinnollisempaa yhteyttä.
En puhunut pettävistä miehistä, vaan naisista jotka roikkuvat ja vonkaavat varattuja miehiä. Ajanhaaskausta. Jos kotona on kaikki hyvin, mies ei lähde.
Jos ero tulee niin kotona on kaikki pielessä.
Jopas toiveikkaaksi heittäydyit. Kyllä varattu mies käy höyläämässä vonkaajaa. Harva kyllä helpon hoidon perään lähtee. Mutta monta kertaa sen kakkosnaisen tarjoama hyvä kohtelu saakin sitten miehen silmät avautumaan. Joten pidä hyvä huoli miehestäsi ja ole ystävällinen. Anna vartalosi hänen käyttöönsä. Ei hän sitten pysyvästi lähde, mutta turha uneksia mahdottomia.
sähköposteilla, päivittäisillä tekstareilla ja viikottaisilla puheluilla ennenkö sustuin tapaamaan (tunnettiin jo työn puolesta). Että näin ne kuule yleensä menee, sori vaan pihtari :)
Edellinen oli kuulemma ihan jees. Mä olen sielunkumppani ja seksissä vastakappale. Miehellä on kolme lasta edellisestä liitosta, jotka asuvat meillä.
Minä olen kuudetta vuotta naimisissa miehen kanssa, joka jätti perheensä minun takiani... Meillä on nyt oma perhe ja yhteisiä lapsia.
Kuinka kauan miehesi oli edellisen kanssa eli koska oletettavasti sut jätetään?
Sitähän saa mitä tilaa, pettävän ja perheensä jättävän miehen! En ymmärrä miksi jotkut naiset niitä huolivat, sillä kyllä ne pohjimmaiset toimintatavat ovat aivoihin iskostuneita vielä vuosienkin päästä ja tulevat esille kun tarpeeksi ahdistaa... joku kuusi vuotta meneekin vielä melkein alkuhuumassa.
Varmaan tosi kiva olla suhteessa, kun koko ajan saa pelätä onko tarpeeksi hyvä ja ei uskalla edes suuttua ja purkaa mieltään, saatikka kohdata kriisejä siinä pelossa, että toinen alkaa pitää sitä sen merkkinä, että nyt tämäkin suhde on "jo nähty".
sähköposteilla, päivittäisillä tekstareilla ja viikottaisilla puheluilla ennenkö sustuin tapaamaan (tunnettiin jo työn puolesta). Että näin ne kuule yleensä menee, sori vaan pihtari :)
Eli pohjimmiltaan varattun miehen kanssa vehtaava saa itsetunnon kohotusta siitä ajatuksesta, että on sitä vaimoa parempi ja ikäänkuin "voittaja". Luultavasti kyseessa hyvin kateellisuuteen taipuvainen nainen, joka on aina kouluajoista lähtien tuntenut että toisilla on asiat paremmin.
Eli pohjimmiltaan varattun miehen kanssa vehtaava saa itsetunnon kohotusta siitä ajatuksesta, että on sitä vaimoa parempi ja ikäänkuin "voittaja". Luultavasti kyseessa hyvin kateellisuuteen taipuvainen nainen, joka on aina kouluajoista lähtien tuntenut että toisilla on asiat paremmin.
mutta muista oletuksistasi en ole samaa mieltä ollenkaan, vaikka joukkoon mahtuu varmasti monenmoista ihmistä.
Rakastajatar ei sitten vaan jättänytkään omaa miestään. Siitä piti kuulemma pitää huolta, kun se oli väkivaltainen alkoholisti.
Eikä mun kämpässä oikein kuulemma ollut tarpeeksi tilaa lapsillekaan.
Ja en olisi ikinä uskonut, että tuon tason mies on noin kiinnostunut ja sitkeä. Ja nyt meillä on takana 4v suhde ja parin vuoden päästä yhteinen elämä kun työtilanteet muuttuu....että sellaista voi näistäkin seurata. Ja en todella ole mikään katkera tai kateellinen, työni myöskin johtajana on erittäin kiireistä ja mielenkiintoista, ei siinä jää paljoa aikaa piehtaroida itsetunto-ongelmissa kun hoitaa työn, lapset, omat ja lasten harrastukset, väitöstutkimuksen tekemisen jne :D
siinä varmasti käy. Pettävä mies joutaakin lähteä, pettää kerran pettää aina. Miehet on usein aika yksinkertaisia olioita, riittää kun niitä vähän paijaa ja sekstailee, pysyvät kiltisti kotona. Oma ainakin on sanonut, että jos meille tulisi ero, ei ikinä enää ottaisi ketään muijaa asumaan kanssaan. Että siinä totuuksia kaikille ukkomiehistä haaveileville. Tosi harmillista mutta myös yh.t on aika huonoa valuuttaa. Miehet ei halua useinkaan toisten lapsia kontolleen.. Itse en eron tullessa myöskään isäpuolta alkaisi hommaamaan. Harmia vain itselle ja lapsille, uusperheissä on aina ongelmansa.
Ja sä uskot ihan oikeesti mitä se ukkos sulle juttelee? Niin ne kuule kaikki sanoo että "Jos me erotaan en ota enää ikinä ketään toista", "Jos sä kuolet, en ottais enää ikinä ketään". "En ikinä jättäis sua", "En ikinä vois rakastaa ketään toista". Plaa plaa plaa. Voi pyhä sinisilmäisyys sentään.
toinen nainen saisi ne parhaat puolet miehestä. Varmaan aluksi joo, on jännä tapailla salaa ja paneskella ja pelätä kiinnijäämisen riskiä.
MUTTA, se vaimo saa myös sitä seksiä joka harvoin edes on kulahtanutta. Vaimolla ja miehellä on lapset joista on suurta iloa yhdessä. Vaimo saa miehen kanssa joulut ja muut juhlapyhät viettää kun toinen nainen kaipaa miestä.
Vaimo saa miehen kanssa lomamatkat, usein hyvinkin romanttiset. Vaimon voi kävellä miehen kanssa käsi kädessä kaupungilla ja muutenkin olla vapaasti.
Vaimoa ei kukaan paheksu, toista naista paheksuu usein koko hänenkin lähipiirinsä.
Vai että toinen nainen saa miehen parhaat puolet.... ei todellakaan. Ja ennenkaikkea, vaimolle tehdyt lupaukset merkkaavat huomattavasti enemmän kuin toiselle naisille.(luonnollisesti ei uskollisuuslupaus jos sellaista on ollutkaan)
Miksi mies sitten pettää vaimoaan? Siksi koska jotkut miehet ei vaan osaa pitää housujaan jalassa vaikka muuten olisikin hyvä mies. Ja aina löytyy naisia joiden on pakko saada se mitä jollain toisella on....ainakin hetkeksi.
Minä teen lomallani mitä itse lystään eikä minun tarvitse huomioida minkään miehen mielipiteitä. Sen saa vaimo hoitaa.
Ilmeisesti ette todellakaan ymmärrä. Panokaverina varattu mies on todellakin paras! Kun eihän sitä tarvita mihinkään muuhun kuin sänkyhommiin. JOs rupeat panokaveriksi jonkun sinkun kanssa, niin ennenpitkää se alkaa vinkua pysyvää suhdetta, jota taas nainen ei missään nimessä halua. Varattu mies taas ei rupea sellaiseen. Siitä pääsee helposti eroon, kun taas sinkusta uhkaa usein tulla oikea kiviriippa.
ei voi yleistää, kumpa se olisikin näin.
..Toisaalta, mä olen tyytyväinen tilanteeseeni: Olen naimisissa, mieheni on jäänyt pettämisestä kiinni monta kertaa, jonka takia mä en halua koskea mieheeni. Mies ei halua rikkoa perhettä. Mä haluan seksiä, mutten enää miehen kanssa, mulla on siis suhde naimisissa olevan miehen kanssa, jolle on selvää ettemme eroa kumpikaan, ainakaan tämän suhteen takia. Mutta seksi.. huhhuh, parempaa saa hakea.