Te varattuja miehiä vonkaavat, mies ei koskaan ikinä jätä perhettään
jos seksi sujuu, ja vaimo on muutenkin mukava. Rakkaus lapsiin on ihmeellinen perhettä kasassa pitävä voima. Ihan turhaan kulutatte energiaanne. Perhe on aina ykkönen.
Kommentit (90)
Tai jos kiinnostaakin, ei muna pystyssä juokse siltikään pettämään :)
pitkä, raamikas tumma mies jota naiset vonkaa.
En ole yhtään huolissani, kerron vaan teille että ihan turhaan yritätte :D
Mies voisi lähteä ihan milloin haluaa, minä en itke perään. En ole tippaakaan mustasukkainen.
Jos ero tulisi, tiedän että pärjäisin hyvin. Meillä on vain yksi lapsi, ja kotona on aina rauhallista ja mukava tunnelma. Pidän itsestäni huolta joka tavalla ja se näkyy ulospäin. Ei mies tästä luopuisi :)ap
Kun erosin narsistisia piirteitä omaavasta exästäni, olin aivan rikki. Sopivasti kuvioihin astui ukkomies, joka ei ollut eroamassa, mutta vaimon sairauden takia mm. seksielämä oli aika hiljaista. Tämä ukkomies suorastaan palvoi maata jalkojeni alla, halusi seksiä, minua. Molemmat tiesimme ettei suhde kestä, en todellakaan halunnut tuohon saumaan edes "oikeaa" suhdetta, olin ihan liian säpäleinä panostaakseni moiseen. Molemmat saimme, mitä sillä hetkellä tarvitsimme, minä itsetuntoboostausta ja mies muiston siitä, millaista on intohimo.
Suhde kesti alle puoli vuotta. Muutaman vuoden jälkeen mies on edelleen naimisissa ja minä onnellisesti parisuhteessa ihan toisaalla.
Ei asiat ole aina niin mustavalkoisia, jos koskaan.
toiselta naiselta, että minun kanssa ei ole harrastettu seksiä sairauden takia ja olen ruma ja läskikin. Ja vaikka mitä muuta:)
Niin ja mies oli vielä kehunut, että hän jätti minut tämän uuden takia. Oikea totuus oli, että ei miehellä ollut vaihtoehtoja kun nakkasin hänet ulos. Muutti hädissään sen uuden luo, mutta kävi aina vonkumassa oven takana ja soitteli, että ottaisinko takaisin.
En ottanut. Ei kai sen uudenkaan kanssa kovin kauaa ollut. En tiedä, eikä paljon kiinnosta enää.
Mutta nämä on vain niin hauskoja "en harrasta seksiä vaimon sairauden takia/kun vaimo ei halua/ vaimo on ruma läski/ meillä ei ole mitään yhteistä enää"
Niin ne kuule kaikki sanoo että "Jos me erotaan en ota enää ikinä ketään toista", "Jos sä kuolet, en ottais enää ikinä ketään".
Jos nyt kävisi niin, että meille tulisi ero, tai vaimo kuolisi, niin en varmasti ottaisi enää naista rinnalleni. Nauttisin siinä kohtaa siitä kaikesta vapaudesta. Seksisuhteita voi olla jos sellaisia on tullakseen, mutta muuten en mihinkään vakavampaan ryhtyisi.
M33
että se on ns vakkari näissä panopuuhissa, sinkulle toki voi sanoa, että heippa, ei nähdä enää, mutta sittenhän et saa säännöllistä seksiä yhden kanssa ja mua ei ainakana kiinnosta napata aina joku sinkku, jos seksiä tekee mieli. Varattu mies on siihen parempi, valitettavasti.
Jos sinkkumiehen ottaa vakkaripanoksi, riski siihen, että se ihastuu ja haluaa suhteen, on isompi kuin sen varatun miehen kanssa. Ja hyvä niin.
toiselta naiselta, että minun kanssa ei ole harrastettu seksiä sairauden takia ja olen ruma ja läskikin. Ja vaikka mitä muuta:)
varmasti näinkin, tässä kyseisessä tapauksessa tämä sairaus on ihan yleisessä tiedossa ja sen eräänä lieveilmiönä on juurikin helposti seksinpuute, koska naisella katoaa tuntoaisti myös "sieltä".
Eikä sen puoleen, mulle olisi ollut ihan sama vaikka olisi nainut vaimonsa kanssa päivittäin vaikka monta kertaa. Mulle riitti se himo ja kauniit sanat, joita lyöty itsetuntoni juuri sillä hetkellä kaipasi. Ei ollut oikeastaan merkitystä, että oliko yksikään sana edes totta, ei siinä jamassa, missä olin.
Mun mies jätti kyllä eukon, jonka kanssa oli ollut 13 vuotta. Mutta heillä ei kyllä ollutkaan lapsia, meillä sen sijaan on, joten ehkä se lapsenkaipuu oli osatekijä elämänmuutokseen, ei niinkään seikkailun- tai vaihtelunhalu.
Niinkuin sanoin, toisissa naisissa on epämiellyttäviä luonteenpiirteitä kuten sinussa tuo itsekkyys. Koska SINÄ et seksinpuutteessa halua hakea vapaata seuraa vaan haluat seksi yhden kanssa, on se tärkeämpää SINULLE kuin se että mahdolliset lapset joita miehellä on kasvavat ilman isää jos ja kun vaimo saa tietää.
Todella rumaa itsekkyyttä kun miehiä on maailmassa vapaanakin monia eikä todellakaan kaikki halua parisuhdetta. Etsi itsellesi vakipano vapaasta. Et sä niin ihana ole että KAIKKI vapaat miehet joiden kanssa harrastat seksiä haluaa sun kanssa naimisiin!
sähköposteilla, päivittäisillä tekstareilla ja viikottaisilla puheluilla ennenkö sustuin tapaamaan (tunnettiin jo työn puolesta). Että näin ne kuule yleensä menee, sori vaan pihtari :)
Olemme tunteneet koko avioliittonne ajan ja jo ennen sitä. Miehesi on myös rakastanut minua koko tämän ajan vaikka ajautuikin naimisiin kanssasi "vahingon" vuoksi.
Vastuuntuntoisena miehenä on huolehtinut sinusta ja lapsista ja tekee sen mielellään edelleenkin vaikkei sille muuta kuin henkistä vastinetta saakaan. Kuulemma sinulta irtoaa kerran pari vuodessa. Mielummin keskityt töihin, urheiluun ja lapsiin.
Miehesi on edelleen ihana ja intohimoinen - lukisitpa ne viestit ja tarinat mitä hän on viimevuosina kirjoittanut - miten suloisia tarinoita, muisteluita meidän yhteisistä hetkistä ennen ja nyt....
Olen irrottautumassa hänen vonkauksestaan... ansaitsen parempaa - haluan hänet kokonaan tai en ollenkaan. Hän kuitenkin menettää tässä enemmän kuin minä:D
vahingon vuoksi :D
Ensinnäkin jos mies ei ole tiennyt, että nussimisesta tulee raskaaksi, on aika ihme. Siksi ei voi olla vahinkoja.
Ja todellakin, viimeinen tapaus, jonka tiedän meneen raskauden takia naimisiin, on vanhempani ja he menivät naimisiin anopin painostuksesta vuonna 1952.
sähköposteilla, päivittäisillä tekstareilla ja viikottaisilla puheluilla ennenkö sustuin tapaamaan (tunnettiin jo työn puolesta). Että näin ne kuule yleensä menee, sori vaan pihtari :)
Olemme tunteneet koko avioliittonne ajan ja jo ennen sitä. Miehesi on myös rakastanut minua koko tämän ajan vaikka ajautuikin naimisiin kanssasi "vahingon" vuoksi.
Vastuuntuntoisena miehenä on huolehtinut sinusta ja lapsista ja tekee sen mielellään edelleenkin vaikkei sille muuta kuin henkistä vastinetta saakaan. Kuulemma sinulta irtoaa kerran pari vuodessa. Mielummin keskityt töihin, urheiluun ja lapsiin.
Miehesi on edelleen ihana ja intohimoinen - lukisitpa ne viestit ja tarinat mitä hän on viimevuosina kirjoittanut - miten suloisia tarinoita, muisteluita meidän yhteisistä hetkistä ennen ja nyt....
Olen irrottautumassa hänen vonkauksestaan... ansaitsen parempaa - haluan hänet kokonaan tai en ollenkaan. Hän kuitenkin menettää tässä enemmän kuin minä:D
Niinkuin sanoin, toisissa naisissa on epämiellyttäviä luonteenpiirteitä kuten sinussa tuo itsekkyys. Koska SINÄ et seksinpuutteessa halua hakea vapaata seuraa vaan haluat seksi yhden kanssa, on se tärkeämpää SINULLE kuin se että mahdolliset lapset joita miehellä on kasvavat ilman isää jos ja kun vaimo saa tietää.
mutta ei yksistään toisella naisella vaan myös miehellä, joka on niin itsekäs, että ryhtyy siihen seksisuhteeseen. Ja ei kaikissa parisuhteissa ole lapsia, joten niitä nyt ei tarvii joka lauseeseen laittaa kärsimään.
Tiedän monia eronneita isiä, jotka tapaavat lapsiaan säännöllisesti. Eivät lapset ole äidin jatke, vaan omia erillisiä yksilöitään. Erityisesti jo vähän isompiin lapsiin on helppo pitää yhteyttä ilman äitiä, mies saattaa eron jälkeen jopa löytää paremman yhteyden lapsiinsa kun lasten äiti ei ole päällepäsmäröimässä koko ajan. Tällaistakin olen kuullut.
Todella rumaa itsekkyyttä kun miehiä on maailmassa vapaanakin monia eikä todellakaan kaikki halua parisuhdetta. Etsi itsellesi vakipano vapaasta. Et sä niin ihana ole että KAIKKI vapaat miehet joiden kanssa harrastat seksiä haluaa sun kanssa naimisiin!
lapsiinsa, kun nyxä kiukuttelee ja ei anna pillua jos miehen lapset tulevat viikonlopuksi.
Mies on sitten puun ja kuoren välissä.
Uusperheiden eroprosentti onkin aika huikea.
Tiedän monia eronneita isiä, jotka tapaavat lapsiaan säännöllisesti. Eivät lapset ole äidin jatke, vaan omia erillisiä yksilöitään. Erityisesti jo vähän isompiin lapsiin on helppo pitää yhteyttä ilman äitiä, mies saattaa eron jälkeen jopa löytää paremman yhteyden lapsiinsa kun lasten äiti ei ole päällepäsmäröimässä koko ajan. Tällaistakin olen kuullut.
ihan epätoivon vimmalla? Kyllä tulee mieleen että siellä kotona ei kaikki hyvin ole. Meinaan monessa perheessä ei ole. Ja rakkaus lapsiin ei lopu eroon, mutta rakkaus puolisoon kyllä.
Tuntuu että ap pelkää miehensä jättävän hänet. Onko merkkejä ollut ilmassa? Esim. erikoisia mielialanvaihteluita?
jos seksi sujuu, ja vaimo on muutenkin mukava. Rakkaus lapsiin on ihmeellinen perhettä kasassa pitävä voima. Ihan turhaan kulutatte energiaanne. Perhe on aina ykkönen.
ihan epätoivon vimmalla? Kyllä tulee mieleen että siellä kotona ei kaikki hyvin ole. Meinaan monessa perheessä ei ole. Ja rakkaus lapsiin ei lopu eroon, mutta rakkaus puolisoon kyllä. Tuntuu että ap pelkää miehensä jättävän hänet. Onko merkkejä ollut ilmassa? Esim. erikoisia mielialanvaihteluita?
On ainakin kahdenlaisia pettämistapauksia ja varmaan jotain näiden väliltäkin. Ensinnäkin on niitä miehiä, joille nainen on jonkinlainen väline (ja varmaan toiset ihmiset yleensäkin), joiden mielestä rehellisyys ei ole mikään hyve eikä moraalilla ole suurta roolia. Voisin kuvitella, että nämä miehet valitsevat vaimon esimerkiksi siksi, että tällä on hyvä kroppa ja dissaavat sitten rupsahtamisesta. On myös ok pettää, koska niin kaikki tekevät, seksiä kuuluu saada tai jännitystä pitää olla. On myös ok valehdella ja lupailla, koska niin asiat menevät itselle mieluisesti.
Sitten on varmaankin niitä miehiä, jotka ihan oikeasti ovat rakastaneet puolisoaan, ovat romanttisia ja joille tärkeää on toisten kunnioittaminen, rehellisyys itselle ja toiselle, molemminpuolinen välittäminen ja ymmärrys. Suhdetta ei hoideta koska ei osata tai ymmärretä, tai se ei vaan onnistu luonne-erojen vuoksi tai esimerkiksi siksi, että puolisoilla on eri käsitys suhteen laadusta. Klassisin stereotypia on pomoittava, määräilevä ja kontrolloiva vaimo, mutta yleensä hommaan tarvitaan kaksi. Kun tunteen kuolevat, jäljelle jää velvollisuudentunto ja rakkaus lapsia kohtaan. Kun tällainen mies (tai nainen) sitten tapaakin ihmisen, joka herättää tunteita, ollaan tilanteessa jossa oma halua, rakkaus ja onnelliseksi tulemisen tarve ovat ristiriidassa sitoutumisen ja velvollisuuksien kanssa - ehkä mukavuudenhalunkin. Mies sitten ratkaisee tilanteen miten ratkaisee, joskus hyvin ja joskus huonosti, mutta ilman jonkunmoista tragediaa ei tästä selvitä.
Ensimmäisen esimerkin niljakkeet eivät ikinä jätä vaimojaan, toisen esimerkin taviksilla tulos riippunee siitä, voittaako rohkeus vai velvollisuudentunto ja riittääkö rakkaus ja kumpaan suuntaan.
vahingon vuoksi :D Ensinnäkin jos mies ei ole tiennyt, että nussimisesta tulee raskaaksi, on aika ihme. Siksi ei voi olla vahinkoja. Ja todellakin, viimeinen tapaus, jonka tiedän meneen raskauden takia naimisiin, on vanhempani ja he menivät naimisiin anopin painostuksesta vuonna 1952.
Olemme tunteneet koko avioliittonne ajan ja jo ennen sitä. Miehesi on myös rakastanut minua koko tämän ajan vaikka ajautuikin naimisiin kanssasi "vahingon" vuoksi. Vastuuntuntoisena miehenä on huolehtinut sinusta ja lapsista ja tekee sen mielellään edelleenkin vaikkei sille muuta kuin henkistä vastinetta saakaan. Kuulemma sinulta irtoaa kerran pari vuodessa. Mielummin keskityt töihin, urheiluun ja lapsiin. Miehesi on edelleen ihana ja intohimoinen - lukisitpa ne viestit ja tarinat mitä hän on viimevuosina kirjoittanut - miten suloisia tarinoita, muisteluita meidän yhteisistä hetkistä ennen ja nyt.... Olen irrottautumassa hänen vonkauksestaan... ansaitsen parempaa - haluan hänet kokonaan tai en ollenkaan. Hän kuitenkin menettää tässä enemmän kuin minä:D
jne ja paukahti tahallaan tai tahattomasti paksuksi parin viikon tapailun jälkeen. Mies - kunnollinen kun oli, tuskissaan meidän suhteen karilleajosta paria kuukautta aiemmin epätoivoisesti etsi rakkautta ja halusi perheen joten miksi ei olisi hoitanut velvollisuuttaan? Ei olisi koskaan voinut vaatia aborttia tai luopua lapsestaan joten tuo oli ainoa vaihtoehto, lapset myös syy miksei koskaan voisi erota vaikka vonkaakin. Taustoista löytyy pätevä syy.
tunnen syvää myötätuntoa niiden naisten puolesta, joiden kohdalle on osunut se kurjuus että ovat synnyttäneet lapsia rakastamalleen miehelle ja jatkaneet tämän miehen sukua
Eikö tämä naisparka olekaan sitten jatkanut myös omaa sukuaan ? Vain miehen ??? Ja otti tietysti miehen sukunimenkin, vaikkei ollut pakko ?
Kiva kasvatusympäristö lapsille
Eipä ole sekään kiva kasvuympäristö, jossa vanhemmat inhoavat toisiaan, riitelevät kaiken aikaa eikä ole kunnioituksesta tai kuuntelemisesta tietoakaan. Puhumattakaan rakkaudesta.