Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huorasin juuri, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
20.08.2012 |

:)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät rahat ?

Vierailija
2/17 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain omasta mielestäni, 300€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kondomihan ei suojaa hyppykupalta tai kondyloomalta...

Vierailija
4/17 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mulle eka kerta ja joo oli sen arvoista.

Asiakas oli tosi kiva ja itse hommat hoituivat aika nopeasti. Ei ollut mikään läski haiseva ukko vaan tavallinen keski-ikäinen mies.

Ostan uuden puhelimen ja farkut, loput säästöön :)

Vierailija
5/17 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kondomihan ei suojaa hyppykupalta tai kondyloomalta...

miesten kondomia käytettiin.

-ap

Vierailija
6/17 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin naisia. 300 puolen tunnin hommasta. Hyvä duuni ihmiselle jolla se ei psyyken päälle. Minulla ei kävisi mutta edes hyvällä kyrvällä ei samalla lailla tienata. Hanki rehellinen työ, maksa verosi ja tee koko elämäsi töitä.... Ja vitut! Minä haluan päästä helpolla ja käyttää aikani muuhun kuin typerään raatamiseen haaveillen eläkepäivistä jotka eivät 50% todennnäköisyydellä koskaan koita. Ei voi kuin ihmetellä miten moni ihminen raataa haaveillen omasta vanhuudestaan. Aivan absurdia jo ajatuksen tasollakin.

Vierailija
7/17 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luemma 150 kerralta on minimitaksa. Haluaisin kysyä, vastasiko kokemasi kärsimyksen määrä mielestäsi n. 30-tuntisen paskatyöviikon kärsimyksiä yhteensä? Entä minkälainen oli asiakkaasi?

Vierailija
8/17 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin naisia. 300 puolen tunnin hommasta. Hyvä duuni ihmiselle jolla se ei psyyken päälle. Minulla ei kävisi mutta edes hyvällä kyrvällä ei samalla lailla tienata. Hanki rehellinen työ, maksa verosi ja tee koko elämäsi töitä.... Ja vitut! Minä haluan päästä helpolla ja käyttää aikani muuhun kuin typerään raatamiseen haaveillen eläkepäivistä jotka eivät 50% todennnäköisyydellä koskaan koita. Ei voi kuin ihmetellä miten moni ihminen raataa haaveillen omasta vanhuudestaan. Aivan absurdia jo ajatuksen tasollakin.

itselläkin vähän hämmentynyt olo, että aika mitättömästä asiasta mulle iskettiin tukku rahaa käteen. Ja tosiaan, ei ahdista tai tunnu millään tapaa likaiselta, eli psyyke näyttää kyllä kestävän. En tosin tiedä, kestäisikö se jos asiakkaana olisi joku karsea tapaus. Onneksi voi aina kieltäytyä.

-ap

Vierailija
9/17 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Oletko tavallista kauniimpi tai parempi sängyssä?

Halusiko mies jotain outoa?

Mistä löysit asiakkaan?

T: Utelias

Vierailija
10/17 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luemma 150 kerralta on minimitaksa. Haluaisin kysyä, vastasiko kokemasi kärsimyksen määrä mielestäsi n. 30-tuntisen paskatyöviikon kärsimyksiä yhteensä? Entä minkälainen oli asiakkaasi?

Siis tuo minun taksanihan on 'törkeän' korkea (tunnista siis 300) ja moni on sanonut ei kiitos kun kuulee hinnan. Minulle hinta taas on oikea, en tätä hommaa liukuhihnalta haluaisikaan tehdä. Käsittääkseni Suomessa hinnat on yleensä puolelle tunnille ja suomalaisilla palveluntarjoajilla ne liikkuu 100-150€, tunti maksaa about 50% lisää.

'Kärsimys' kesti ehkä minuutteja, välillä ällötti ihan vähän. Enemmän on tosin ällöttänyt joskus jonkun kännipanon kanssa.

Asiakas oli tosi mukava, tykkäsi minusta paljon mikä oli tietenkin ihanaa. Tarjosi juomista ja oli ymmärtäväinen kun olin aika hermostunut. Halusi jutella tosi paljon. Oli käynyt juuri suihkussa ennen tapaamista.

Vierailija
11/17 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Oletko tavallista kauniimpi tai parempi sängyssä?

Halusiko mies jotain outoa?

Mistä löysit asiakkaan?

T: Utelias

Olen 24.

En tiedä olenko parempi, olen aika 'reipas', pidän ääntä ja tykkään näytellä kroppaani. Mielestäni olen aika huono(?) erityisesti jos olen päällä.

Ei halunnut mitään outoa, etukäteen toki sovittiin tapaamisen sisältö.

Ilmaiselta treffipalstalta löytyi.

Vierailija
12/17 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymys kysyjälle, että miksi sinua kiinnostaa onko ap kaunis ja hyvä sängyssä? Eihän noita voi arvioda mitenkään järkevällä tavalla. Ystävälläni oli itsetuntoongelmia. Hän jankkasi kauneudestani (en ole huorannut). Hänen käytös ärsytti. Entinen ystävä. Onneksi.

Vierailija
13/17 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kaunis ja osaan laittautua.

Olen sellainen arvokkaamman näköinen, en teinihutsu.

Vierailija
14/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jopa av-mammojen miehiä, vai ällöttääkö teidän miehenne teitä?

Jos kuvittelette, että kaikki seksin ostajat ovat jotenkin normaalia ällöttävämpiä,lihavia,haisevia miehiä, olette todella väärässä.

Ainoa mikä siinä voi olla ällöttävää, on se valta asetelma, mutta jos asiakaspalvelu henkeä löytyy, ei se ole ongelma eikä mikään.

Vierailija
15/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on vastaavasta.

Varovainen kannattaa olla. Olin niin tyhmä että elin liian levästi enkä tajunnut säästää. Mikä helposti tuli niin helposti meni. Kalliit merkkivaatteet, meikit yms. Halusin näyttää tasokkaalta.

Yhtään epäsiistiä ja vastenmielistä en kohdannut. Itse valitsin seurani. Yökerhoissa liikuin. Tulipa muistoja mieleen. Pää kesti hyvin ehkäpä siksi koska nautin tekemisestäni. Minulle ei ole orgasmin saaminen ongelma uudenkaan seksikumppanin kanssa.

Ei ole yhden yön suhdetta kummempaa paitsi että siitä jää rahaa.

Vierailija
16/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on vastaavasta.

Varovainen kannattaa olla. Olin niin tyhmä että elin liian levästi enkä tajunnut säästää. Mikä helposti tuli niin helposti meni. Kalliit merkkivaatteet, meikit yms. Halusin näyttää tasokkaalta.

Yhtään epäsiistiä ja vastenmielistä en kohdannut. Itse valitsin seurani. Yökerhoissa liikuin. Tulipa muistoja mieleen. Pää kesti hyvin ehkäpä siksi koska nautin tekemisestäni. Minulle ei ole orgasmin saaminen ongelma uudenkaan seksikumppanin kanssa.

Ei ole yhden yön suhdetta kummempaa paitsi että siitä jää rahaa.

Olen opiskelija, eli kaikki tuo tienattu raha on extraa. Ja ne farkut ja uusi puhelin on 'välttämättömyyksiä' mitkä olen itse itselleni luvannut. Jatkossa rahat meneekin sitten suurimmaksi osaksi säästöön ja elämiseen niin ettei tarvitse opintolainaa ottaa.

Miten sait yökerhoista asiakkaita?

-ap

Vierailija
17/17 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos av-mammoilla on mitään kysyttävää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä