Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katseleeko teidän miehet toisia naisia?

Vierailija
20.08.2012 |

Siis jotenkin on alkanut nyppiä tuo mies tästä syystä. Vaikka meillä on ihan hyvä suhde, enkä itse ole ollenkaan pahan näköinen, niin en näköjään ole tarpeeksi viehättävä etteikö muut naiset kiinnostaisi!

Usein kauppareissuilla jos ohi kävelee mahdollisimman tällätty tai vähäpukeinen nainen, niin eikös pää käänny. Tuntuu erityisesti kiinnittävän huomiota korkokenkien kopinaan, minihameisiin, meikkiin ja isoihin puolinäkyviin tisseihin. Eli juuri sellaisiin kliseisesti eroottisiin pukeutumistyyleihin, aargh! Luulisi hänenkin olevan vähän fiksumpi, koska on muuten hyvin järkevän oloinen.

Joskus kuvittelen mielessäni, että mitähän tuumaisi jos jättäisin hänet joku kaunis päivä siihen kadulle ja ilmoittaisin että nyt riitti!

Hakekoon uuden eukon itselleen, jos on niin saakelin kiinnostunutkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä itse osoittelen poikkeuksellisen hyvännäköisiä naisia miehelle. Varmasti katselee niitä omatoimisesti, samoin kuin minäkin miehiä. Mutta ei se tarkoita mitään.

Vähän itsetuntoa :)

Tai sitten rupeat itse pukeutumaan niin, että herätä miehesi mielenkiinnon.

Vierailija
2/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain katsottavaa. Katsoo myös miehiä. Ja niin katson minäkin. Sitä varten ihmisellä on silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli perjantaina baarissakin ja tuli aamulehden jälkeen :)

Vierailija
4/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär vaihtaa TV kanavan jos on vähäpukeisia naisia. Tyttö ihan aidosti kertoo vihaavansa isäänsä. Ei ole mitään mustasukkaisuutta, se vaan etoo lapsta.

Vierailija
5/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi yksinkertaisia, vaikka olisivat ihan fiksujakin. Kuten nyt vaikka tuossa suhteessa.

Tuli vaan mieleen, kun yhtenä päivänä rannalta tullessa kävin äkkiä lähikaupassa. Mulla oli bikininyläosa ja sen päällä sellainen kevyt sifonkimainen "tunika", jossa on tosi syvään uurrettu kaula-aukko. Itselläni on ihan hyvännäköiset tissit, mutta ei mitkään superisot. Näyttivät kyllä hyvältä noissa vaatteissa. Ja ne miehet:

Yksi _pysähtyi_ käytävälle ja katsoi niin kauan kun ohitin hänet. Yksi siesoi makkarapaketti kädessä ja tuijotti tissivakoani kunnes siirryin. Kassalla jonottava mies tuijotti niin kauan, että kassan piti tokaista toiseen kertaan loppusumma. Muutkin katsoivat tosi pitkään. Ja mä en tarkoita mitenkään kehua itseäni, vaan nimenomaan ihmetellä niitä miehiä ja miten yksinkertainen asia saa ne ihan pöljiksi. Tissit, joita näkyi vähän tavallista enemmän.

Ai niin ja oli mulla siis housutkin jalassa ja kengät. Etten ollut pelkkä paita päällä. Eikä ollut mitään likaa naamassa, paidassa ja niissä tisseissä. Tarkistin kun menin autoon... Ja kysyin myös mieheltä, mitä hän meinasi tästä. No meinasi että teki mieli aukaista ikkuna ja vislata :) Miehet...