Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tietää että on aika erota?

Vierailija
20.08.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tulee se aika erota?? Tuleeko se kaikille? Onko se 5, 10, 15 tms vuoden jälkeen? Nyt on aika erota..

Sen ymmärrän jos on oikeasti SYY erota, esim. mies juo paljon, pahoinpitelee, käy vieraissa tms.

Vierailija
2/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun alkaa tosissaan miettimään eroa. Sen jälkeen ei ole paluuta entiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen miettinyt eroa jo vuosia. Sitä ei vaan ole tullut tehtyä.Lapsia siinä miettii.

t:ap

Vierailija
4/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kun puoliso on niin väkivaltainen, alkoholisoitunut, sairas tai henkisesti piinallinen, että oma terveys tai lasten hyvinvointi on vaarassa todella. -Eikä puolisolla ole halua tai kykyä yrittää hoitaa itseään.

Vaikka eroamista miettisikin, vaikka jokin em. vaikeuksista tulisikin vastaan, niistä voi selvitä kun on halua riittävästi. Kun kykenee hakemaan myös itselleen apua silloin kun puoliso on sairas.

Vierailija
5/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun alkaa tosissaan miettimään eroa. Sen jälkeen ei ole paluuta entiseen...

Sittenhän mun avioliitto ei olisi kestänyt muutamaa vuotta kauempaa! ;-)

Aina välillä tulee noita aikoja, yleensä ne menee ohi kun löytää omalle elämälleen jotain uutta suuntaa ja inspiraatiota. Usein sellaiset vaikuttaa suotuisasti avioliittoonkin. Ja se puolisokin kyllä muuttuu ja löytää uusia puolia itsestään.

Minä yhdyn myös siihen, että kun kuvioissa on mukana jatkuva väkivalta, ryyppääminen tai pettäminen, niin sitä ei kannata enää paremmaksi toivoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä