Olen kuulemma raskaana, uskomatonta.... :(
Aloitin yhden lääkkeen käytön n. 4 kuukautta sitten ja menkat loppu lääkkeen aloituksen jälkeen. Ajattelin, että loppuivat lääkkeen vuoksi, havinainen sivuvaikutus lääkkeessä on, että vaikuttaa jotenkin hormonitoimintaan ja VOI poistaa menkat.
No mainitsin asiasta pari viikkoo sitten lääkärille, joka määräsi lääkkeen ja hän laittoi lähetteen gynelle, että gyne tutkii tarkemmin, johtuuko menkkojen loppuminen lääkkeestä. Tänään kävin gynellä.
Hän teki alatutkimuksen ja sano miltei heti, että kohtu on suurentunut, teki ultran. Viikkoja on kasassa 14. En tiedä itkeäkö vai nauraa. ;(
Olen 25v sinkku, työssäkäyvä, mutta viihdyn elämässäni tälläisenään, tykkään juhlia ym. En ole äiti-tyyppiä, en ollenkaan, en tykkää vauvoista. Ja olen aina käyttänyt kondomia! Tykkään harrastaa yhden illan juttuja.
Gyne sano, että voin mahdollisesti saada poikkeusluvan abortiin, mutta joku muu päättää sen. Abortti tehtäisiin aika pian, jos tehdään. EN edes tiedä kuka on lapsen isä, vaihtoehtoja toki on. :(
Tämä on kuin pahaa unta , josta odotan herääväni. :( Enhän edes tiedä miten vauvoja hoidetaan.
Kommentit (39)
sellainen joka on vaurioittanut sikiötä ja saat abortin sen perusteella. Siinä tilanteessa se varmaan oliskin paras ratkaisu kaikille.
käyttää pillereitä terveydellisistä syistä, hormoonallinen ehkäisy on kielletty minulta. :( Ja olen AINA huolehtinut kondomista.
ap
ja ikaakin sulla sen verran, että luulis järkeäkin olevan.
tai sitä ei ole käytetty oikein.
käyttää pillereitä terveydellisistä syistä, hormoonallinen ehkäisy on kielletty minulta. :( Ja olen AINA huolehtinut kondomista.
ap
Vaikea tilanne sinulla. Oletko miettinyt, että adoptio tekisi jonkin lapsettoman pari ikionnelliseksi?
kyllä vauvan hoidon oppii,ei se ole mitään rakettitiedettä. :)
eikä äitiys tarkoita,että ikinä koskaan ei saisi pitää hauskaa!
ja siihen vauvaan rakastuu kyllä. ja yksinhuoltajana pärjäät kyllä.
tsemiä!
Aborttia vaan kehiin, jos et lasta halua. Älä kuuntele näitä "murhaaja! murhaaja" -tyyppejä, jos itse olet varma, mitä haluat.
miten paljon löytyy ihmisiä, jotka on autuaan tietämättömiä siitä että heteroyhdyntä voi johtaa raskauteen. Mä oon ite tiennyt ala-asteikäisestä asti että sperman joutuminen pimpin lähistöllekin voi lähes missä vaiheessa kiertoa johtaa raskautumiseen, oli menkkoja tai ei, oli ehkäisyä tai ei. Tästä on suoraan johdettavissa se, että jos raskaus olisi täysin ei-toivottava tilanne niin kannattaa harrastaa muuta kuin spermaleikkejä.
Ootko sä ap koskaan kuullut mistä lapsia tulee, vai oletko käynyt jotain poikkeuskoulua, esim uskonlahkossa? Oot kuitenkin jo 25 mutta hurjan lapsellinen tuossa asiassa.
Testi maksaa n. 10 eur.
2,90€/2kpl
Varmaan samoja myynnissä Prismoissakin.
Minua kiinnostaisi tietää, voiko joku muka oikeasti tulla raskaaksi, jos kondomia on käytetty oikein ja se on ollut ehjä? (Voi kai niissäkin valmistusvikoja olla, siksi voi täyttää kumin vedellä aktin jälkeen ja katsoa vuotaako jostain....) Mutta jos ehjä on, ei repeä ja on koko ajan päällä, niin miten kummassa voi tulla raskaaksi? Ehkäisyprosentithan on koottu käyttäjien itse antamien tietojen perusteella, ja monikin varmasti väittää käyttäneensä kumia vaikkei oikeasti ole ainakaan oikein käyttänyt. Oikein käytetyn, ehjän kondomin ehkäisyteho pitäisi olla mielestäni 100%.
ap:ta nyt haukkumaan, eiköhän häntä harmita tilanne riittävästi. Eikä anna enää vastaavan vahingon tapahtua. Ja eiköhän jokainen järkevä ihminen itsekin tajua, että jos on kondomia aina käyttänyt, eikä se tiettävästi ole mennyt rikki tai ei ole huomannut sen kanssa ongelmaa - ja on vielä lääkitys mikä saattaa jättää kuukautiset pois, niin raskautta EI välttämättä osaa ensimmäisenä epäillä!
Aivan kohtuutonta tulla tänne edes provomielessä haukkumaan lutkaksi. Mieluummin sitten lutka kuin noin kohtuuton idiootti, ei teille pitäisi aikuisen ihmisen papereita myöntääkään.
Ap:lle, jos raskauden keskeytys ei ole enää mahdollinen, niin mieti mahdollinen äitiytesi. Kyllä sinusta voi tulla mitä mainioin äiti. Ja voit toki antaa lapsen adobtioon, ei sekään ole huono vaihtoehto. Adobtioon menevät lapset saavat tässä maassa varmasti hyvän ja rakastavan perheen.
Voimia sinulle!
Eihän siihen kortsunkaan kanssa teoriassa tarvita kuin yksi sinnikäs siittiö, joka jostain välistä pääsee luikertamaan...
Minua kiinnostaisi tietää, voiko joku muka oikeasti tulla raskaaksi, jos kondomia on käytetty oikein ja se on ollut ehjä? (Voi kai niissäkin valmistusvikoja olla, siksi voi täyttää kumin vedellä aktin jälkeen ja katsoa vuotaako jostain....) Mutta jos ehjä on, ei repeä ja on koko ajan päällä, niin miten kummassa voi tulla raskaaksi? Ehkäisyprosentithan on koottu käyttäjien itse antamien tietojen perusteella, ja monikin varmasti väittää käyttäneensä kumia vaikkei oikeasti ole ainakaan oikein käyttänyt. Oikein käytetyn, ehjän kondomin ehkäisyteho pitäisi olla mielestäni 100%.
Jos on noin holtiton seksielämä niin seuraukset kantaa itse nahoissaan. Enkä myöskään ymmärrä miten joku on ihmeissään kun tulee raskaaksi vaikka ties missä kunnossa ollaan ilman housuja.
Vastuuta kehiin "aikuiset "ihmiset!!
Jos on noin holtiton seksielämä niin seuraukset kantaa itse nahoissaan. Enkä myöskään ymmärrä miten joku on ihmeissään kun tulee raskaaksi vaikka ties missä kunnossa ollaan ilman housuja.
Vastuuta kehiin "aikuiset "ihmiset!!
Olin 16v kun tulin raskaaksi.Synnytin ihanan poikavauvan josta kannoin täyden vastuun.isän livetessä omille teilleen.Kyllä sinä selviät vauvan kanssa,jos minäkin selvisin.
eikä ne sitä hakemusta kumoa kuin äärimmäisen harvoissa tapauksissa. Itse kun sitä kautta hain lupaa oli ensin psykologin haastattelu, sen jälkeen täytettiin hakemus ja odotettiin viikko jotta saivat pidettyä kokouksensa jossa noita hakemuksia käsitellään. Viikkoja oli muistaakseni 15+4 päätöksen saapuessa.
lääke ei ole aiheuttanut sikiölle ainakaan fyysisiä vammoja, kaikki oli ulkoisesti niinkun normaalistikin. Joitain näytteitä otetaan huomenna.
Ja tiedoksi kaikille, jos tykkää juhlia, ei se välttämättä tarkoita, että juhlimiseen liittyy alkoholi. En ole juonut pisaraakaan viimeisen vuoden aikana, tykkään juhlia, EN juoda.
Ja olen huolehtinut kondomista, en ymmärrä miksi se on pettänyt, luulisi että kymmenien käyttökertojen jälkeen osaisin laittaa sen oikein paikoilleen. Ja en todellakaan osannut epäillä raskautta, oletin, että lääke aiheutti kuukautisten pois jäänin. Kuukautiset loppuivat samaan aikaan, kun aloitin lääkityksen. Joten en älynyt mennä ostamaan raskaustetiä.
Adoptia on varmaan vaihtoehto, ehkä... en tiedä, en ole vielä edes pystynyt tajuamaan kunnolla tätä koko asiaa. Vaati sulattelua.
ap
eikö perkeleen helvetti niitä raskaustestejä voi tehdä vaikka ihan vaan varmuuden välttämiseksi silloin tällöin? Silloin, kun itse olin sinkku, tein HETI, jos oli pientäkään epäilystä tai menkat myöhässä. Testi maksaa n. 10 eur. Oliko raha pois tuopin hinnasta vai mikä oli ettet viitsinyt tehdä tarkistuksia? JOkainen joka ei halua tull araskaaksi on mieluummin yli- kuin alitarkka näissä asioissa. Vittu mä VIHAAN sun kaltaisia aivovammaisia pentuja jotka ei osaa huolehtia asioistaan. ÄLÄ PIDÄ sitä lasta koska sun kaltaisesta lutkasta ei ole huolehtimaan jälkikasvusta. TAJUATKO ETTÄ SILLÄ VOI OLLA SUN BILETYSTEN JA LÄÄKKEIDEN JOHDOSTA JO NYT TULEVAISUUS TUHOTTU. L-U-T-K-A. Nykymaailma antaa KAIKKI konstit käyttöön, jotta tällaista ei tapahtuisi. Mutta päätit sitten että tapahtuu silti. Voi vittu mikä saatanana palikka.
Onko kaikki muumit laaksossa? Hakeudu hoitoon! Ap, älä kiinnitä tuohon mitään huomiota.
käytössä kondomin lisäksi kun seksikäyttäytymisesi on noin holtitonta.
Onnellista odotusta!