Äidit vauva sylissä luuleevat olevansa maailmanomistajia :D huvittavaa
Tungetaan ja etuillaan muita ihmisiä.
Haetaan muilta ihmisiltä ihailua ja luullaan, että muiden ihmisten elämä pyörisi tämän rapavaipan ympärillä.
Te olette samalla viivalla muiden kans, vaikka kuinka huomioo haluisitte ja olla parempi muita. Lapsettomat ja lemmikkien omistajat, vanhukset tai vammaisetkin ovat tasavertaisia lapsiperheiden kanssa.
Kukaan ei ole toistaan parempi, ei edes se naapurin vauva.
Kommentit (19)
montako vielä meinaat tehä näitä provoja? Keksi jo joku uus jooko.
Niitä omia ihania lapsia saa itsekkin :D ei tarvi kadehtia, toisten lapsi ei katsos merkkaa mitään.
Mieheni haluaa mun kans lapsia ja paljon. Haluan 5 lasta ja tiedän että olen hedelmällinen :) eli ei pelkoa.
Mutta en silti kuvittelis olevan muita parempi, niinkuin monet muut äidit kuvittelee ja sit ne ihmettelee, kun ystävät kaikkoavat ympäriltä.
Ap
Että tuore äiti on onnesta sekaisin? Minusta se on ihanaa, että lapselle annetaan niin paljon arvoa, että kaikki muu tuntuu vähempi arvoiselta.
Mieheni haluaa mun kans lapsia ja paljon. Haluan 5 lasta ja tiedän että olen hedelmällinen :) eli ei pelkoa.
Mutta en silti kuvittelis olevan muita parempi, niinkuin monet muut äidit kuvittelee ja sit ne ihmettelee, kun ystävät kaikkoavat ympäriltä.
Ap
jos ette vielä ole niitä lapsia tehneet? Ja ette kai te tutkimuksissakaan ole vielä käyneet, ellette ole edes yrittäneet?
Niitä omia ihania lapsia saa itsekkin :D ei tarvi kadehtia, toisten lapsi ei katsos merkkaa mitään.
merkkaa, kun teit aloituksen asiasta, minusta kaikki lapset on suloisia, varmaan sinunkin ovat oli äiti sitten millasinen hyvänsä.
Ja että onko miehesi? Vaikka olisikin entuudestaan lapsia niin voi hyvin olla ettei niitä enää saa.
Mieti itseäsi, minkälainen ihminen kirjoittaa tällaisen avauksen? Ärsyttääkseen äitejä vai todella kateellinen maho? Arvaan kumpaan sinä kuulut...
Happamia sanoi jne....
Ap
Kateellinen, itsekeskeinen ja ilkeä. Onnea vain valitsemallesi tielle.
riippuu kyllä ihan paikasta.Esim lentokentällä vauvan tai pienen lapsen kanssa matkaava saa mennä turvatarkastuksessa ohi, ja jos kone on lomalento mihin astellaan ulkosalla, niin sielläkin pääsee muiden edelle.
Ja oikeasti, kyllä mulle merkitsee enemmän äiti vauvansa kanssa noin yleisesti kuin joku tyyppi rakkinsa kanssa.
Niin naapurin täti lapsen kanssa menee sinun ystävien ja sisarien edelle?
Eli ne joilla ei ole lapsia, ne on ihmisinä vähäpätöisiä ja saisivat kuolla pois, koska äidit vauvoineen on niin paljon arvokkaampia?
Onneksi yhteiskunta ja suurinosa ihmisistä arvostaa ihmisiä persoonien vuoksi, eikä sen vuoksi, että onko lapsia vai ei.
Ainoat täällä on ne, jotka ei arvosta mitään muuta ihmisessä, kuin äitiyttä.
On eriasia, kukapa on kateellinen lentokentällä pentulauman kanssa olevasta perheestä, jotka terrorisoi muita ihmisiä?!
Mielummin jonotan, kuin kiekuvien vauvojen kanssa herätän typerää huomiota lasten kanssa, joilla on vielä paha olla siellä lentokentällä/koneessa.
Maailma jätetään lapsillemme ja he jättävät sen taas omilleen.
Toivottavasti maailmanomistajat saavat elää rauhassa ja sinunkaltaistesi geenit kuolevat sukupuuttoon.
Mulla kun on vauva sylissä ja 2v roikkuu lahkeessa..
Toivon todella ettei sinulle siunaannu yhtäkään lasta. Toivottavasti miehesi tajuaa vaihtaa sinut äkkiä johonkin hyvään tulevaan äitiin! Ällötät mua.
- kahden lapsen äiti
Tungetaan ja etuillaan muita ihmisiä.
Haetaan muilta ihmisiltä ihailua ja luullaan, että muiden ihmisten elämä pyörisi tämän rapavaipan ympärillä.Te olette samalla viivalla muiden kans, vaikka kuinka huomioo haluisitte ja olla parempi muita. Lapsettomat ja lemmikkien omistajat, vanhukset tai vammaisetkin ovat tasavertaisia lapsiperheiden kanssa.
Kukaan ei ole toistaan parempi, ei edes se naapurin vauva.
leijonaemoja!
Ja ylpeitä lapsistamme, tottavie!
jotka ei nekään kovin kekseliäitä ole.
Mutta äidit vauva sylissä tavallaan on maailmanomistajia. Se vauva on maailman napa sille äidille, ainakin pitäisi olla. En muuten ole koskaan törmännyt tungeksiviin ja etuileviin äiti-vauva-yhdistelmiin. Näin käyttäytyviin mummoihin sitäkin enemmän.
koirastani, kun eläinrakkaat äidit tulee lässyttään vauvojen kns koirallemme ja vilkaisevat komeaa miestäni.
Olen myöskin yksi maailmanomistaja joukossa, mutta ylpeilen tällähetkellä eriasioista. Mieheni ja koirani on minulle maailmannapoja ;)
kenties kateellinen, kateus paistaa tästä niin läpi