Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottavia oireita joogan jälkeen

Vierailija
04.03.2015 |

En ole uskovainen, mutta joogatunneilla käytyäni olen alkanut nähdä pelottavia näkyjä. Näen pelottavia kasvoja tasaisilla pinnoilla välähdyksenomaisesti. Kotona kuulen talossa askelia ja murinaa ja kuin riitelyä jostain seinien sisältä. Lapsi on alkanut heräillä itkuun öisin. En uskalla katsoa peiliin sen pelossa, että sieltä katsoisi joku takaisin. Mikä tähän auttaa? Olenko tulossa hulluksi ja onko jooga sekoittanut minun pääni?

Kommentit (969)

Vierailija
921/969 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miettii mitä kaikkea harmitonta ylläpito poistelee täällä, on outoa että tällainen harhainen horina on saanut olla täällä näinkin kauan 🤔

Vierailija
922/969 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on luonut käärmeen, miksi te luulette, että käärme olisi isompi kuin Isä? Hulluutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/969 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniisti puhuu kiven luoma ateisti kanssaihmisestä.

Kiven luoma? 

Evo uskomuksen mukaan tunkioista sikisi omia aikojaan kärpäsiä 3mrd. vuotta sitten, eli siis mineraaliaineksissa on substanssi joka tuottaa elämää. Havaintoja siitä ei ole ja näyttö puuttuu in vitro. Ei edes niitä saunatonttuja.

Vierailija
924/969 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga on eksytystä.

Vierailija
925/969 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä masennu. Eletään lopunaikoja ja tuo tulee vielä pahenemaan. Sääli ihmisiä, jotka joutuu ikuiseen kärsimykseen.

Maailma on täynnä niitä ainoita oikeita uskontoja esim. Islam, Katollinen kirkko ja Suomessakin on lestadiolaiset . Jännitys kohoaa oletko veikannut oikein. Sinänsä olisi aika jännä, että se ainoa oikea uskonto olisi lestadiolaisuus, pieni marginaaliuskonto Suomessa, josta >99,99999% maailman asukkaista ei ole koskaan edes kuullut.

Syntiinlankeemuksessa käärme (Shiwa) tarjosi salattua tietoa gnosista ja lupasi "ette suinkaan kuole vaan te tulette kuin Jumala tietään hyvän ja pahan" myöhemmin Shiwa päivitti väitteensä muotoon "tulette jumaliksi, ei ole olemassa syntiä, taivasta, ei helvettiä vaan karman kiertokulku ja in

Ensimmäinen käsky: Minä Olen Herra sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia minun rinnallani. On vain Yksi Jumala, kaikki muut ovat epäjumalia ja niiden uskontoja ja ne ovat vääriä, petosta ja valhetta sen Oikean uskon antaa Jeesus Kristus ja se on pyydettävä Häneltä.

Vierailija
926/969 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä on luonut käärmeen, miksi te luulette, että käärme olisi isompi kuin Isä? Hulluutta.

Tämä kiteytti hyvin munkin ajatukset tästä! Olen kristitty, mutta jotenkin en osaa pitää mitään yksittäistä liikuntalajia tai muita uskontoja tai edes niiden yhdistelmiä "uhkina", sillä ajattelen, että on vain yksi Jumala ja seuraan vakaasti Jeesuksen näyttämään tietä - en näe, että tähän väliin voisi tulla mitään muuta pelkästään jumppaliikkeistä ja venyttelystä, vaikka niillä muita merkityksiä muille ihmisille olisikin. 

Vierailija
927/969 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka siteeraavat Raamattua, eivät varmaan ole löytäneet niitä itse, vaan lukeneet henkisistä oppaista. 

Vierailija
928/969 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä masennu. Eletään lopunaikoja ja tuo tulee vielä pahenemaan. Sääli ihmisiä, jotka joutuu ikuiseen kärsimykseen.

Maailma on täynnä niitä ainoita oikeita uskontoja esim. Islam, Katollinen kirkko ja Suomessakin on lestadiolaiset . Jännitys kohoaa oletko veikannut oikein. Sinänsä olisi aika jännä, että se ainoa oikea uskonto olisi lestadiolaisuus, pieni marginaaliuskonto Suomessa, josta >99,99999% maailman asukkaista ei ole koskaan edes kuullut.

Syntiinlankeemuksessa käärme (Shiwa) tarjosi salattua tietoa gnosista ja lupasi "ette suinkaan kuole vaan te tulette kuin Jumala tietään hyvän ja pahan" myöhemmin Shiwa päivitti väitteensä muotoon "tulette jumaliksi, ei ole olemassa syntiä, t

Miten tämä liittyy työväenopiston joogakurssiin?

Vierailija
929/969 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mitätön nobody. 

Hän on Jumalan lapsi. 

Vierailija
930/969 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pieni muurahainen isossa maailmassa ja sun pitää ymmärtää paikkasi. You are nothing.

Hän on itseasiassa tärkeä ja merkityksellinen. Hän on Jeesuksen lapsi, Jumalan lapsonen. 

Olet väärässä ja tee parannus jo vihdoin. Edustat pahuutta, vihaa ja pimeyttä. Sen aistii kaikki kirjoituksestasi. Tutki ja puhdista sydämesi ennen kuin on liian myöhäistä.

Voit vielä pelastua kadotukselta.

Vierailija
931/969 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pieni muurahainen isossa maailmassa ja sun pitää ymmärtää paikkasi. You are nothing.

Hän on itseasiassa tärkeä ja merkityksellinen. Hän on Jeesuksen lapsi, Jumalan lapsonen. 

Olet väärässä ja tee parannus jo vihdoin. Edustat pahuutta, vihaa ja pimeyttä. Sen aistii kaikki kirjoituksestasi. Tutki ja puhdista sydämesi ennen kuin on liian myöhäistä.

Mä olen demoni nimeltä Rufus.

Vierailija
932/969 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi omasta mielestään liian huono Jumalalle, niin se ei ole niin. Kaikki synnit saa anteeksi kun vastaanottaa Jeesuksen elämäänsä. Kun se tapahtuu, silloin ihminen uudestisyntyy Pyhästä Hengestä ja tekee parannuksen synneistä. Kääntyy pois Raamatun Sanan vastaisesta elämäntavasta. Tietoisista, tahallisista synneistä, syntinen elämäntapa. Pelastavassa uskossa oleva ei voi jatkaa synneissä.

Pyhän Hengen voimalla pystyy todellakin tekemään parannuksen. 

Ihmisen luonne on toki aina syntinen. Teemme syntiä jopa huomaamatta ja ajatustasolla. Nämä synnit Jeesus sovitti ristillä. Jeesus ei kärsinyt ja kuollut ristillä sen vuoksi että ihminen saisi jatkaa synneissään, syntinen elämäntapa. Tämä on tärkeätä mainita, koska moni kirkko opettaa nykyään väärin, tai ei opeta mitään asiasta.

Shiva on luonut kaiken, ilman Shivaa ei voi luoda mitään. Shiva luo hyvin hyvän ja pahan.

Vierailija
933/969 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi omasta mielestään liian huono Jumalalle, niin se ei ole niin. Kaikki synnit saa anteeksi kun vastaanottaa Jeesuksen elämäänsä. Kun se tapahtuu, silloin ihminen uudestisyntyy Pyhästä Hengestä ja tekee parannuksen synneistä. Kääntyy pois Raamatun Sanan vastaisesta elämäntavasta. Tietoisista, tahallisista synneistä, syntinen elämäntapa. Pelastavassa uskossa oleva ei voi jatkaa synneissä.

Ihmisen luonne on toki aina syntinen. Teemme syntiä jopa huomaamatta ja ajatustasolla. Nämä synnit Jeesus sovitti ristillä. Jeesus ei kärsinyt ja kuollut ristillä sen vuoksi että ihminen saisi jatkaa synneissään, syntinen elämäntapa. Tämä on tärkeätä mainita, koska moni kirkko opettaa nykyään väärin, tai ei op

Onko Shiva joku intialainen prostitoitu? 

Vierailija
934/969 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen luonne on toki aina syntinen. Teemme syntiä jopa huomaamatta ja ajatustasolla. Nämä synnit Jeesus sovitti ristillä. Jeesus ei kärsinyt ja kuollut ristillä sen vuoksi että ihminen saisi jatkaa synneissään, syntinen elämäntapa. Tämä on tärkeätä mainita, koska moni kirkko opettaa nykyään väärin, tai ei op

Allah on suurin

Vierailija
935/969 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Rufus? Kuis sutii?

Vierailija
936/969 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Rufus? Kuis sutii?

Kaikki virkkuutöitä tekevät palvovat muinaista Krehmised jumalaa ja joutuvat helvettiin

t. Rufus

Vierailija
937/969 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen luonne on toki aina syntinen. Teemme syntiä jopa huomaamatta ja ajatustasolla. Nämä synnit Jeesus sovitti ristillä. Jeesus ei kärsinyt ja kuollut ristillä sen vuoksi että ihminen saisi jatkaa synneissään, syntinen elämäntapa. Tämä on tärkeätä mainita, kos

Kyllä, Allah on suurin, kaiken luoja. Allah on Jumala arabiaksi, ja myös kristityt käyttävät samaa sanaa oikeasta, elävästä Jumalasta. Raamattu on Jumalan Sana, Islam on epäjumalauskonto.

Vierailija
938/969 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koraani väittää ihan muuta.

Vierailija
939/969 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin joogaamista kotona ja otin mallia youtube videoista. Siinä notkeat naaraat näyttivät mallia ja minä pojan jässikkänä yritin taipua yhtä venyviin asentoihin. Pieruhan siinä pääsi.

Sitten lopuksi oli rauhoittuminen ja meditaatio. Siinä selvästi löysin yhteyden ykseyteen.

Venyttely rentoutti hermot ja sai hyvän olon koko kroppaan. Tunsin lämpöä ja istuessani risti-istunnassa olohuoneen matolla, selkäni tuntui ihan mastolta joka huojui eri suuntiin. Kun hengitin syvään sisään, niin masto laajeni ylös ja ulos hengittäessäni se painui hetkeksi kasaan. Sitten erotin hyvin pientä sivutaissuuntaista liikettä ja ymmärsin olevani maailman uloke tai sellainen kulli vain.

Huomasin että huoneeni ohitse ja ylitsi sekä alitse vaelsi henkiolentoja. Niitä oli monenlaisia henkisiä "hyönteisiä ja eläimiäkin". Korkeampia kuin ihmiset ja saman tasoisia kuin ihmiset. Näkymättömiä olentoja. Niitä vaelteli huoneessani ilman lup

😄😁😅🤣 lopeta se sienien syönti

Vierailija
940/969 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miettii mitä kaikkea harmitonta ylläpito poistelee täällä, on outoa että tällainen harhainen horina on saanut olla täällä näinkin kauan 🤔

Kokeilin joogaamista kotona ja otin mallia youtube videoista. Siinä notkeat naaraat näyttivät mallia ja minä pojan jässikkänä yritin taipua yhtä venyviin asentoihin. Pieruhan siinä pääsi.

Sitten lopuksi oli rauhoittuminen ja meditaatio. Siinä selvästi löysin yhteyden ykseyteen.

Venyttely rentoutti hermot ja sai hyvän olon koko kroppaan. Tunsin lämpöä ja istuessani risti-istunnassa olohuoneen matolla, selkäni tuntui ihan mastolta joka huojui eri suuntiin. Kun hengitin syvään sisään, niin masto laajeni ylös ja ulos hengittäessäni se painui hetkeksi kasaan. Sitten erotin hyvin pientä sivutaissuuntaista liikettä ja ymmärsin olevani maailman uloke tai sellainen kulli vain.

Huomasin että huoneeni ohitse ja ylitsi sekä alitse vaelsi henkiolentoja. Niitä oli monenlaisia henkisiä "hyönteisiä ja eläimiäkin". Korkeampia kuin ihmiset ja saman tasoisia kuin ihmiset. Näkymättömiä olentoja. Niitä vaelteli huoneessani ilman lupaa yksityisyyttä rikkoen täysin rajattomasti. Maailmassa mikään ei ole erillistä, kaikki on yhtä hyytelöä ja minä olen vain kulli hyytelössä kuten kaikki muutkin kullit.

Kun huomasin että näitä lentelee ohitse kuin lentokoneita, niin yritin ottaa yhteyttä yhteen niistä. Se näytti tulevaisuuden tuotteelta. Selvästi närkästyi  minusta ja tuli lähemmäs tuntosarvineen tutkimaan miksi häiritsin hänen matkaansa.

Pyysin anteeksi, mutta hän ei ymmärtänyt sen käsitettä, koska olin selvästi peloissani ja yritin valheellisesti häiritä häntä ja pyydellä anteeksi. Hän jatkoi matkaa ja poistuin meditaatiosta, koska tykkäsin enemmän tästä harhasta jossa kaikki näkyy erillisinä paloina ja näyttäisi sille, että olen huoneessani yksin.

T: Joogamatka 86

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme