pelottavia oireita joogan jälkeen
En ole uskovainen, mutta joogatunneilla käytyäni olen alkanut nähdä pelottavia näkyjä. Näen pelottavia kasvoja tasaisilla pinnoilla välähdyksenomaisesti. Kotona kuulen talossa askelia ja murinaa ja kuin riitelyä jostain seinien sisältä. Lapsi on alkanut heräillä itkuun öisin. En uskalla katsoa peiliin sen pelossa, että sieltä katsoisi joku takaisin. Mikä tähän auttaa? Olenko tulossa hulluksi ja onko jooga sekoittanut minun pääni?
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on ehdoton samaa sukupuolta olevien suhteista. Kuten myös muista seksuaalisynneistä. Ihmisen seksuaalisuus tulee Raamatun mukaan toteuttaa miehen ja naisen välisessä avioliitossa. Avioton tulisi elää selibaatissa.
Kyllä, sillä tavalla koskettaa minua että erosin evl kirkosta 28.6.24 , juuri tämän mädätyksen vuoksi.
T. Uskova
Raamattu kehoittaa sinua rakastamaan homoseksuellejä ja joogaajia, vaikka he olisivatkin syntisiä. ET saa vihata Raamatun mukaan ihmisiä.
Silloin sinä palvelet jotain pimeää jos käytät pyhää sanaa vihaan muita ihmisiä ja ryhmiä kohtaan. Me hyvät lukijat aistimme sinusta vihan ja pahuuden helposti.
Olet v
Se ei ole tuomitsemista kertoa mitä Raamatussa lukee. Aina aloitetaan tuo tuomitsemismantra, kun totuus ei miellytä. Kaikkia tulee rakastaa. Rakkautta on myöskin se että kertoo ja varoittaa ihmisiä siitä mitä Jumala on Sanassan määrännyt.
Jos näet jonkun jäämässä auton alle, niin reagoit varmasti. Eikö sinun logiikallasi pitäisi olla puuttumatta?
Raamatussa on totuus, sieltä ei voi poimia mieluisia asioita ja jättää epämieluisat. Ja kyllä, minulla on oikeus mainita mitä Raamattu sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on ehdoton samaa sukupuolta olevien suhteista. Kuten myös muista seksuaalisynneistä. Ihmisen seksuaalisuus tulee Raamatun mukaan toteuttaa miehen ja naisen välisessä avioliitossa. Avioton tulisi elää selibaatissa.
Kyllä, sillä tavalla koskettaa minua että erosin evl kirkosta 28.6.24 , juuri tämän mädätyksen vuoksi.
T. Uskova
Raamattu kehoittaa sinua rakastamaan homoseksuellejä ja joogaajia, vaikka he olisivatkin syntisiä. ET saa vihata Raamatun mukaan ihmisiä.
Silloin sinä palvelet jotain pimeää jos käytät pyhää sanaa vihaan muita ihmisiä ja ryhmiä kohtaan. Me hyvät lukijat aistimme sinusta vihan ja pahuuden helposti.
Olet v
Nämä oman elämänsä käännynnäiset ovat kaikkein pahimpia ja pahinta on se, että ne ei edes tajua pitää turpaansa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uskova
Silloin sinä palvelet jotain pimeää jos käytät pyhää sanaa vihaan muita ihmisiä ja ryhmiä kohtaan. Me hyvät lukijat aistimme
Se totuus on vaan sun käsityksesi asiasta. Sä olet mielipiteinesi kuin se kuuluisa hyttysen paska Itämeressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei kärsinyt ja kuollut ristillä sen vuoksi että ihminen saisi jatkaa synneissään. Tahallisissa synneissä, syntinen elämäntapa. Ihmisen tulee tehdä parannus. Ihmisellä ei ole oikeus elää niin kun itse haluaa!
Ihminen on siis robotti jolla ei ole omaa vapaata tahtoa vaan hänen pitää elää kuten koodari on hänet ohjelmoinut.
Käsittääkeni uskonnossanne Jumala antoi ihmiselle vapaan tahdon.
Mutta sinä sitten kiellät sen ja kerrot että ihminen ei ole vapaa.
Ihminen on vapaa, kyllä. Hän on vapaa olla jopa uskomatta Jumalaan, ateisti. Tai hän voi olla myös epäjumalauskontoon kuuluva.
Mutta, ihmimen ei silloin pelastu myöskään. Kohtalo on siinä tapauksessa ikuinen helvetti.
Ihminen pelastuu uskomalla Raamatulliseen Jeesukseen, henk. koht usko. Ja tekemällä parannuksen. Uudestisyntyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uskova
Silloin sinä palvelet jotain pimeää jos käytät pyhää sanaa vihaan muita ihmisiä ja ryhmiä kohtaan. Me hyvät lukijat aistimme
Mä tule illalla ja ripustan sut roikkumaan seinälle.
t. Demoni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uskova
Silloin sinä palvelet jotain pimeää jos käytät pyhää sanaa vihaan muita ihmi
Ok. Paljastuit juuri ateistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uskova
Olet v
Jumala itse = Jeesus on antanut minulle luvan, jopa lähetysKÄSKYN !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uskova
Kukaan ei ole antanut sulle lupaa kertoa omia tulkintojasi totuutena. Ainoa mitä voit sanoa on, että lue raamattua. Mikä tässä on niin vaikeata ymmärtää? Sinä et ole tuomari, et ole koskaan ollut etkä sellaiseksi koskaan myöskään tule. Olet mitätön nobody.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uskova
Silloin sinä palvelet jotain pimeää jos käytät pyhää sanaa vihaan muita ihmi
Ei ole kyse omista tulkinnoistani, vaan Raamatullisista faktoista.
Kaikkea hyvää sullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uskova
Silloin sinä palvelet jotain p
Totta kai kyse on sun omista tulkinnoista. Raamattu on kirjoitettu tuhansia vuosia sitten ja monet asiat on kerrottu hyvin ylimalkaisesti eikä ne sovellu suoraan tähän päivään minkä vuoksi niitä tulkitaan hyvin monella eri tavalla. Ja sitä teet sinäkin. Sinä tulkitset näitä tekstejä ja teet niistä omat johtopäätöksesi ja julistat niitä nyt ainoana oikeana totuutena vaikka ne ainoastaan sun omia tulkintoja.
Sinä et ole mikään tuomari tai virallisen totuuden määrittäjä. Olet pieni muurahainen isossa maailmassa ja sun pitää ymmärtää paikkasi. You are nothing.
Kauniisti puhuu kiven luoma ateisti kanssaihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kiven luoma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiven luoma?
Niinhän ateistit uskovat. Alkuräjähdys, joka tapahtui tyhjästä. Ei älyllinen materia loi älykkyyden, eli periatteesa kivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiven luoma?
Niinhän ateistit uskovat. Alkuräjähdys, joka tapahtui tyhjästä. Ei älyllinen materia loi älykkyyden, eli periatteesa kivi.
No, itse asiassa mä uskon suurempaan voimaan, joka on kaiken takana, koska jos mennään tarpeeksi kauas taaksepäin, niin materiaa on syntynyt tyhjästä. Jos alkuräjähdysteoria pitää paikkansa, niin jostain se materia on siihen tullut.
Mutta, sen sijaan mä en usko vähemmässäkään määrin näihin oman elämänsä saarnaajiin, joiden mielestä heidän näkemyksensä on ainoa ja oikea.
Jeesus nuhtelee uskovia. Tuntevat sen sydämessään ja tekevät parannusta. Erityisesti uskovien pitää näyttää esimerkkiä ja olla käyttämättä Jumalan sanaa pahan olonsa ulostamiseen muille.
Se on ihan oikein tuntea sydämessään virhe ja siitä lähtee sitten se parannus. Pitää olla nöyränä ja lukea enemmän Raamattua kuin häiriköidä joogaketjussa.
Pitää myös punnita asioita oikealla vaaterilla. Ei se jooga tai homoseksuaalisuus ole niin vakavia asioita kuin oikeat synnit ovat. Oikeat synnit on lueteltu kymmenessä käskyssä.
Älä kerro väärää totistusta lähimmäisistäsi ja älä valehtele. Kaikkia näitä on rikottu tässäkin ketjussa häpeilemättä vailla nöyryyttä. Nyt on itsetutkiskelun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uskova
Silloin sinä palvelet jotain p
Raamatussa taidetaan sanoa, että älä palvo muita jumalia ... tai jotain sen suuntaista. Jos jooga on osa uskontoa ja tietoisesti palvot tuota "joogajumalaa", niin on selvää että se on raamatun sanan vastaista. Mutta jos harrastat joogaa muussa kuin uskonnollisessa merkityksessä eli siis lähinnä kuntoilumielessä, niin täällä on väitetty se olisi sama asia kuin palvoisit itse ko. jumalaa.
Missä kohtaa Raamattu kieltää työväenopiston jooga-kurssit? Eli aurinkotervehdyksien ja muiden vastaavien teko osana venyttelyohjelmaa. Jos tälläistä kohtaa ei löydy, niin silloin on kysymyksessä sun ikioma tulkinta eikä mikään raamatullinen fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä masennu. Eletään lopunaikoja ja tuo tulee vielä pahenemaan. Sääli ihmisiä, jotka joutuu ikuiseen kärsimykseen.
Maailma on täynnä niitä ainoita oikeita uskontoja esim. Islam, Katollinen kirkko ja Suomessakin on lestadiolaiset . Jännitys kohoaa oletko veikannut oikein. Sinänsä olisi aika jännä, että se ainoa oikea uskonto olisi lestadiolaisuus, pieni marginaaliuskonto Suomessa, josta >99,99999% maailman asukkaista ei ole koskaan edes kuullut.
Syntiinlankeemuksessa käärme (Shiwa) tarjosi salattua tietoa gnosista ja lupasi "ette suinkaan kuole vaan te tulette kuin Jumala tietään hyvän ja pahan" myöhemmin Shiwa päivitti väitteensä muotoon "tulette jumaliksi, ei ole olemassa syntiä, taivasta, ei helvettiä vaan karman kiertokulku ja inkarnaatiot kunnes sulaudutte Brahmaan". Jooga on sammakko petos, otat pari litraa kylmää vettä kattilaan sekä sammakon sinne uiskentelemaan ja sitten alatte hitaasti lämmittään sitä eikä sammakko huomaa mitä on tekeillä ja sen sijaan että harppaisi veestä pois se jää tyytyväisenä uiskentelemaan kunnes keittyy hengiltä. Täsmälleen samalla tavalla Shiwa kypsyttää joogaajaa joka aivan rauhassa jatkaa joogaamistaan kunnes kuolo korjaa. Ex-joogi huomaakin että hänet onkin petetty, hän menee alas Tuonelaan ja äkkiä hänelle selviää että hän on siellä odottamassa Tuomiopäivää ja kuoleman ylösnousemusta jossa hän saa takaisin täsmälleen sen saman fyysisen ruumiin kuin hänellä oli kun hänen henkensä jätti sen. Tuonela tyhjenee ja se romahtaa siihen tuleen joka tulikiveä palaa ja joka on Shiwan ja hänen pimeyden enkeliensä loppusijoitus paikka. Meri antaa kaikki ne ihmiset jotka ovat hukkuneet. Jokaisen ihmisen on kohdattava Jeesus Kristus mutta nyt Tuomarina ja jokaisen on polvistuttava Hänen eteensä ja tunnustettava Hänet Herraksi. Jokainen saa sen mukaan kuin on eläessään tehnyt, sanonut ja ajatellut. Armoa ja anteeksiantamusta ei tässä Tuomioistuimessa ole eikä asianajajia. Jokainen ihmisnen on syntinen ja synnin palkka on kuolema, kuolema tarkoittaa ikuista eroa Jumalasta. Ainoa paikka johon nämä ihmiset menevät Tuomion jälkeen on Helvetti, tämä on toinen kuolema. Vain ja ainoastaan Jeesuksen Kristuksen veri voi sovittaa synnit
"Ewankelium:
Pyhän Johanneksen Ewankeliumi:
3. Luku,
16. Sillä niin on Jumalaa maailmaa rakastanut että Hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo Hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan, tuomitsemaan maailmaa, mutta että maailma pitää Hänen kauttansa wapahdettaman.
18. Joka Hänen päällensä uskoo, ei häntä tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu; sillä ei hän uskonut Jumalan ainoan Pojan päälle."
elekää tyä uskonna saastasta käärmestä! Totuus onpi Isässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä masennu. Eletään lopunaikoja ja tuo tulee vielä pahenemaan. Sääli ihmisiä, jotka joutuu ikuiseen kärsimykseen.
Maailma on täynnä niitä ainoita oikeita uskontoja esim. Islam, Katollinen kirkko ja Suomessakin on lestadiolaiset . Jännitys kohoaa oletko veikannut oikein. Sinänsä olisi aika jännä, että se ainoa oikea uskonto olisi lestadiolaisuus, pieni marginaaliuskonto Suomessa, josta >99,99999% maailman asukkaista ei ole koskaan edes kuullut.
Syntiinlankeemuksessa käärme (Shiwa) tarjosi salattua tietoa gnosista ja lupasi "ette suinkaan kuole vaan te tulette kuin Jumala tietään hyvän ja pahan" myöhemmin Shiwa päivitti väitteensä muotoon "tulette jumaliksi, ei ole olemassa syntiä, taivasta, ei helvettiä vaan karman kiertokulku ja inkarnaatiot kunnes sulaudutte Brahmaan". Jooga on sam
Noilla raamatun kohdilla ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa, että joogaaminen muuten kuin osana jonkun joogajumalan palvomista olisi jollakin tavalla raamatun mukaan kielletty.
Mitäs jos nyt todistaisitte omat höpötykset ja lopettaisitte omien tulkintojenne antamisen. Teillä kun ei riitä siihen sen paremmin natsat kuin uskottavuuskaan.
Kukaan ei ole antanut eikä tule antamaan sulle oikeutta tuomita ihmisiä. Raamattu nimenomaan kehottaa rakastamaan kaikki lähimmäisiä, kuten Jeesuskin teki.