Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko löytänyt paikkasi elämässä

Vierailija
20.08.2012 |

vai tuntuuko sinusta että sinun kuuluisi olla jossain muualla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on tässä, nyt, tänään just täydellistä. Asun haluamassani maassa rakastamieni ihmisten kanssa, teen sitä työtä mistä pidän, harrastan itselleni tärkeitä ja rakkaita asioita. Ei voisi olla paremmin.

Vierailija
2/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen työ ehkä ja toinen mies, sitten olisin paikkani löytänyt. ;) Lapset ihania tosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en päässyt opiskelemaan sitä alaa jonne luulin kuuluvani. muulla koulutuksella vastaavaan työhön ei pääse. nykyinen elämäni ei vastaa lainkaan identiteettiäni. joten on hankala löytää paikkaansa.

Vierailija
4/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen löytänyt paikkani tässä elämässä, ja se on Jaken rinnalla. Jos Jake ei valitse minua, olen hukassa tässä maailmassa, koska kun löysin Jaken, löysin itseni"... =D

Mutta joo. Kyllä, tässä on mun paikkani. Ainakaan en osaa muusta haaveilla. Ei tämä täydellistä ole, mutta tämä on juuri niin hyvää, että en haikaile muualle. Tällä tarkoitan lähinnä ulkoisia olosuhteita; viihtyisä koti ja mukava työpaikka. Ihmissuhteet toki merkitsevät eniten, ilman niitä tuskin missään olisi näin hyvä. Ihana lapsi, rrrrakas aviomies, läheinen kotiperhe, hyvät ystävät ja ne karvaturrikat siellä kotona kans. ?

Vierailija
5/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan ok. Kun ei ole töissä, on sosiaalisessa elämässä todella iso aukko, ja myös itsetunnon päälle se ottaa kun ihmiset pitää B-luokan kansalaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi