Koskahan toi Kosto-sarja jatkuu Suomessa? En malta odottaa
en muista koska olisin ollut näin koukussa johonkin sarjaan..
Tietääkö joku? Amerikassa jatkuu ensi kuussa.
Kommentit (16)
että Nolan olisi Emilyn veli. Jos näin olisi, äidin olisi jo nähnyt.
Olisi loogista, ajatella, miksi Nolan firman johdossa.
eli saadaan taas kesän ajan nauttia Kostosta. Mä en kyllä malta odottaa, vaan katson netistä jo etukäteen :)
alunperinkään ole Jackin? Jompikumpi vaihtoehto ihan varmasti toteutuu sarjassa.
Arvasin muuten ajat sitten, ettei oikean Amandan (siis vale-Emilyn) äiti ole kuollut. Sama juonenkäänne on ollut mm. Pako-sarjassa.
Kosto on kieltämättä ollut varsin koukuttava sarja, ainakin toistaiseksi!
alunperinkään ole Jackin? Jompikumpi vaihtoehto ihan varmasti toteutuu sarjassa.
Arvasin muuten ajat sitten, ettei oikean Amandan (siis vale-Emilyn) äiti ole kuollut. Sama juonenkäänne on ollut mm. Pako-sarjassa.
Kosto on kieltämättä ollut varsin koukuttava sarja, ainakin toistaiseksi!
Nolan on sen takana että Emily "menetti" Jackin. Veikkaan että Nolanista tulee paljastumaan vastenmielisiä asioita kunhan sarja etenee.
Ainakaan siltä jenkkisivustolta ei voi katsoa ulkomailta jaksoja. Eli mistä näkee?????
Meneekö sarja tauolle?
Kakkososa alkaa siis jenkeissäkin vasta ensi kuussa ja jos tosiaan on Suomessa vasta ensi kesänä niin haluan nähdä sen etukäteen!
Olen sen verran lukenut paljastuksia, että Nolan kuulemma rakastuu johonkin naiseen (Emily??) ja tyyli muuttuu (se tukan liipake lähtee).
Victorian en usko kuolleen.
Ai niin, Victorian äiti tulee ilmestymään kuvaan.
Jennifer Jason Leigh
on kerrottu kuolleen?
tästä en tiedä muuta kuin että psyyk sairas.
Eihän siitä ole jenkeissäkään mitään isoa paljastettu kun ei ole vielä alkanut.
ap
tietääkseni alkaa pyörimään taas tämä odotettu sarja keväällä.meillä minä ja tytär seurataan kyseistä sarjaa on kyllä mielenkiintoinen,oikein odotetaan sitä päivää kun taas alkaa pyöriä.vihamieliset tunteet myllertää pinnalla kun kun on tämä tietty pahis siinä.mutta ihana sarja on,todellakin.
harmi et jäi tauolle..sunnuntai-ilta muuttui..en tiedä kuka päättää mut ohjelmat menee tosi surkeex sarjat vaan lopetatetaan ja paikaille täyttä paskaa...noi valmiix nauretut sais poistaa
Mistä katsot koston etukäteen?