Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin paha mieli että koskee.

Vierailija
19.08.2012 |

Olen rv 7 ja itken melkein mistä vaan. Luin aiemmin liikuttavan runon enkä osaa lopettaa itkemistä. Uskomatonta miten paha mieli voi olla tyhjästä. :( Tekis mieli vaan mennä parkumaan sänkyyn. Millonhan tämä helpottaa? :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit on kumma juttu siitä, mitä ne aikaansaa. =) On hyvin yksilöllistä miten raskauden kokee. Josko nuo helpottaisi raskauden alkuvaiheen jälkeen. Usko pois, vielä tämäkin asiaa tulee nostattamaan mieleen ihania muistoja, muistoja jotka hymyilyttää. =)

Vierailija
2/4 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin lapsi melkein 3 vuotta, enkä ole raskaana. Minulla ei siis ole helpottanut. Koen kuitenkin myös positiiviset asiat paljon voimakkaammin kuin ennen :)

Kaikkea hyvää sinulle ja vauvallesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama päivä sitten kun katsoin Junoa :) Huonoa teinileffaa! :D Tosin minä myös raskaana.

Taisi olla muuten perjantai tuo Juno, ja samana yönä sain ihan mielettömän hormoonimyrskyn, vollotin ja nalkutin miehelle aamu viiteen. Kyllä siinä on ukolla ollut kestämistä kun on yrittänyt tuntitolkulla saada selville mikä on huonosti mutta enhän tuota tiennyt itsekään. Onneksi on jo kolmas raskaus joten mies osaa jo harvinaisen pitkäjänteisesti taipua joka suuntaan...

Ja valitettavasti on vielä kerrottava että olen rv36 joten saattaa tuota hetken vielä kestää .)

Vierailija
4/4 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään ei ole teinileffa, vaikka kertoo teiniraskaudesta. Dialogissa päähenkilön puolelta oli hiukan petrattavaa, mutta muuten oivallinen komediallinen draama. Saanut ihan hyvät arvostelut kriitikoiltakin.

Aika monelle varmaankin tuli tippa linssiin, kun päähenkilö luopui lapsestaan synnytyksen jälkeen ja itki sairaalasängyllä.

muutama päivä sitten kun katsoin Junoa :) Huonoa teinileffaa! :D Tosin minä myös raskaana.

Taisi olla muuten perjantai tuo Juno, ja samana yönä sain ihan mielettömän hormoonimyrskyn, vollotin ja nalkutin miehelle aamu viiteen. Kyllä siinä on ukolla ollut kestämistä kun on yrittänyt tuntitolkulla saada selville mikä on huonosti mutta enhän tuota tiennyt itsekään. Onneksi on jo kolmas raskaus joten mies osaa jo harvinaisen pitkäjänteisesti taipua joka suuntaan...

Ja valitettavasti on vielä kerrottava että olen rv36 joten saattaa tuota hetken vielä kestää .)